MSI K7T266 Pro - USBHost to Host Bridge?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Ik heb een MSI K7T266 Pro (Versie 1.0) Mobo en met wat andere hardware ;) Heb ik Windows XP SP1 opnieuw geïstalleerd. Nu blijft er in Device Manager 1 'vraagteken' staan en dat is onder het kopje 'Other Devices' het apparaat 'USB Host To Host Brigde'.

Wat is dit? Ik heb de Hyperion drivers van VIA geïnstalleerd en met google en de Search kom ik ook niet echt verder.

Alles functioneerd verder goed trouewens

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Google geeft bij mij toch een aantal hits over zit probleem: [google=MSI "USB Host To Host Bridge"]

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit had ik ook een keer bij een vers geinstalleerd systeempje, dat was een kwestie van de eigenschappen van het apparaat aanroepen en daar "Stuurprogramma opnieuw installeren" of iets in die trend aan te klikken. Hij gaat dan zoeken naar drivers en vindt vanzelf de goede.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik1 op 04-06-2004 17:18 ]

• Jack Flushell
dj_tsunami schreef op 04 juni 2004 @ 17:15:
Google geeft bij mij toch een aantal hits over zit probleem: [google=MSI "USB Host To Host Bridge"]
Waar dan ???? Er staat iets over een Host to Host Bus ja, maar meer ook niet. Als je had gelezen zie je dat ik allang heb gegoogled. Die 750 posts haal je zo wel :X :Y)

Modbreak:
Oi, zo ga je niet met elkaar om :/

Je antwoord staat er nota bene gewoon in de vierde hit in de link die dj_tsunami gaf- voortaan andermans tips beter lezen, het zou zonde zijn als je echt alles voorgekauwd zou moeten krijgen :z

Ik heb de oplossing van Erik1 ook geprobeerd zonder resultaat. Ik heb van de site van VIA ook nog USB drivers geïstalleerd zonder resultaat. Iemand ?

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 05-06-2004 12:41 ]

Verwijderd

Dit is PC2PC, hiermee was het mogelijk om met een standaard USB-kabel een netwerk te maken met systemen die dus zijn uitgerust met PC2PC.
Vrij nutteloze uitvinding als je het mij vraagt, bij de Pro2 is het er dacht ik weer uitgesloopt

• Jack Flushell
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:35:
Dit is PC2PC, hiermee was het mogelijk om met een standaard USB-kabel een netwerk te maken met systemen die dus zijn uitgerust met PC2PC.
Vrij nutteloze uitvinding als je het mij vraagt, bij de Pro2 is het er dacht ik weer uitgesloopt
En aldus geschiedde

Even zoeken op PC2PC driver leverde al snel een driver op en mijn Device Manager is weer schoon _/-\o_ Mijn dank is groot :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit was dus met wat nadenkwerk bij het zoekwerk makkelijk op te lossen. Jack Flushell, als je evenveel energie stak in je Googlen als in het afzeuren van anderen zouden topics als dit onnodig zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.