Ik heb een Asus A7N8X.
Het probleem is dat ie vast loopt in het BIOS
Als ik in het bios ben kan ik soms helemaal nix en blijft ie op het beginscherm staan. Soms kan ik van tabblad veranderen, dit gaat dit heel langzaam, paar seconden per tabblad
Heel soms doet ie het, zonet bv toen ik de biosbatterij er uit had gehaald, zoals hij het moet doen..dan stel ik een paar dingen in, ga ik nog een keer naar het BIOS en dan doet ie het weer niet
Ik had ff de opstartdiskette gemaakt met XP (6 floppys) bij de 1e floppy liep ie al vast..
Ik had vroeger ook wel dat ie soms vastliep in het bios, dan rebootte ik en dan dee hij het volgende x weer normaal.. Nu doet ie het juist meestal niet!
Ik heb 1x geprobeerd bios 1006 erin te zetten, toen liep ie vast toen er stond:
Decompressen AWDFLASH.EXE
Heeft iemand enig id wat ik kan proberen???
Sysspecs:
AMD Barton 2500+
A7N8X BIOS 1007
550W Antec
2xHDD+2xDVD (RW)
Het probleem is dat ie vast loopt in het BIOS
Als ik in het bios ben kan ik soms helemaal nix en blijft ie op het beginscherm staan. Soms kan ik van tabblad veranderen, dit gaat dit heel langzaam, paar seconden per tabblad
Heel soms doet ie het, zonet bv toen ik de biosbatterij er uit had gehaald, zoals hij het moet doen..dan stel ik een paar dingen in, ga ik nog een keer naar het BIOS en dan doet ie het weer niet
Ik had ff de opstartdiskette gemaakt met XP (6 floppys) bij de 1e floppy liep ie al vast..
Ik had vroeger ook wel dat ie soms vastliep in het bios, dan rebootte ik en dan dee hij het volgende x weer normaal.. Nu doet ie het juist meestal niet!
Ik heb 1x geprobeerd bios 1006 erin te zetten, toen liep ie vast toen er stond:
Decompressen AWDFLASH.EXE
Heeft iemand enig id wat ik kan proberen???
Sysspecs:
AMD Barton 2500+
A7N8X BIOS 1007
550W Antec
2xHDD+2xDVD (RW)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 17:06 ]