Hoi allemaal
Ik heb dus problemen met mijn navigatie. En ik maak gebruik van de volgende functie
(http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=14289 )
met de instellingen:
$navigation = sql_navigation('movie','lijst.php','page', 100, NAV_BOTH);
Ik heb verschillende zoekresultaat, neem voor de gemak 1 dervan.
het probleem zit hem in de uitslag.
ik gebuik $_POST['checktype'] zodat na het submiten ik pas een resultaat krijg. Nu krijg ik wel een resultaat maar die werkt alleen op pagina 1 als ik volgende doe pakt hij nix meer. Omdat $resultaattype in die if statement staat. Hoe kan ik voor zorgen dat hij wel werkt? heb geprobeerd met isset($_GET) maar dat lukt ook niet echt. Weet iemand hier antwoordt op??
Ik heb dus problemen met mijn navigatie. En ik maak gebruik van de volgende functie
(http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=14289 )
met de instellingen:
$navigation = sql_navigation('movie','lijst.php','page', 100, NAV_BOTH);
Ik heb verschillende zoekresultaat, neem voor de gemak 1 dervan.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| /* Mijn form <td><form method=\"post\" action=\"lijst.php\"><input type=\"hidden\" name=\"zenden\" value=\"yes\">Zoek op movienaam:</td> <td><input type=\"text\" name=\"moviezoek\" size=\"10\"></td> <td><input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Zoeken\"></td> </form> */ if($_POST['moviezoek']) { $_POST['moviezoek'] = preg_replace('/\*/','%',$_POST['moviezoek']); $_POST['moviezoek'] = preg_replace('/\?/','_',$_POST['moviezoek']); $resultaattype = mysql_query("SELECT * FROM movie WHERE naam LIKE '".$_POST['moviezoek']."%' ORDER BY movies ASC LIMIT ". $navigation['startpoint'] . ", " . $navigation['endpoint']) or die(mysql_error()); } //Toon script van mij if ($_POST['zenden'] || $_GET['page']) { while ($line = mysql_fetch_object($resultaattype, MYSQL_ASSOC)) { print "\t<tr>\n \t\t<td>".$line->id."</td>\n \t\t<td>".$line->naam."</td>\n \t\t<td>".stripslashes($line->movies)."</td>\n \t\t<td>".$line->cd."</td>\n \t\t<td>".$line->format."</td>\n \t\t<td>".$line->year."</td>\n \t\t<td>".$line->sub."</td>\n \t\t<td>".$line->download."</td>\n \t\t<td>".$line->got."</td>\n \t</tr>\n"; } |
het probleem zit hem in de uitslag.
ik gebuik $_POST['checktype'] zodat na het submiten ik pas een resultaat krijg. Nu krijg ik wel een resultaat maar die werkt alleen op pagina 1 als ik volgende doe pakt hij nix meer. Omdat $resultaattype in die if statement staat. Hoe kan ik voor zorgen dat hij wel werkt? heb geprobeerd met isset($_GET) maar dat lukt ook niet echt. Weet iemand hier antwoordt op??