hallo, ik heb een vraag. ik wil graag korte filmpjes bewerken die ik met mijn digitale fotocamera heb gemaakt. ik wil er bijvoorbeeld stukjes tekst en muziek onderzetten. is dit mogelijk? wie kent er (eenvoudige) programma's waarmee je dat kunt doen. meer dan muziek en tekst hoeft eigenlijk niet. alvast bedankt!
Yup, daar zijn zeer veel programma's voor. Op GoT [search=filmpjes bewerken] (je eigen titel) geeft veel tips. Dat lijkt me genoeg. Zo niet gaan we door voor [google=edit video] en ben je er helemaal uit \o/
Moraal van het verhaal: gebruik ajb eerst de GoT-search en (bijvoorbeeld) Google voor je een vraag stelt, er is al heel veel over te vinden
Overigens staat er bovenaan de topiclijst een
die links geeft naar nog meer tips over video editten 
edit:
ik heb dit topic gesloten omdat eerst zoeken hard nodig is op GoT, en de search en google zat tips geven, een topic is dan ook niet nodig: zie ook FAQ Forumgedrag
Moraal van het verhaal: gebruik ajb eerst de GoT-search en (bijvoorbeeld) Google voor je een vraag stelt, er is al heel veel over te vinden
Overigens staat er bovenaan de topiclijst een
edit:
ik heb dit topic gesloten omdat eerst zoeken hard nodig is op GoT, en de search en google zat tips geven, een topic is dan ook niet nodig: zie ook FAQ Forumgedrag
[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 04-06-2004 17:05 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()