Ik heb altijd de java runtime geinstalleerd gehad op mijn systeem, en dit werkte altijd naar behoren.
Tot dat ik Sun Java Standard Edition 1.5.0 beta 2 (meuktracker: Sun Java Standard Edition 1.5.0 beta 2) installeerde. Op het einde van de installatie crashed mijn systeem. Daarna crashed mijn systeem iedere keer zodra er een javaapplet op een webpagina geladen werd, java web plugin werd toen steeds geladen.
Ik heb java gedeinstalleerd en daarna weer een niet beta versie geinstalleerd, gewoon de laatste op java.sun.com, maar nu crashed mijn systeem ook op het einde van die installatie.
Ik heb gegoogled en hier al gezocht, maar krijg het gevoel alsof ik de enige met dit probleem ben.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om Java weer werkend te krijgen?
Ik heb het dus al gedeinstalleerd helemaal.
Mijn systeem:
Tot dat ik Sun Java Standard Edition 1.5.0 beta 2 (meuktracker: Sun Java Standard Edition 1.5.0 beta 2) installeerde. Op het einde van de installatie crashed mijn systeem. Daarna crashed mijn systeem iedere keer zodra er een javaapplet op een webpagina geladen werd, java web plugin werd toen steeds geladen.
Ik heb java gedeinstalleerd en daarna weer een niet beta versie geinstalleerd, gewoon de laatste op java.sun.com, maar nu crashed mijn systeem ook op het einde van die installatie.
Ik heb gegoogled en hier al gezocht, maar krijg het gevoel alsof ik de enige met dit probleem ben.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen om Java weer werkend te krijgen?
Ik heb het dus al gedeinstalleerd helemaal.
Mijn systeem:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| OS Name Microsoft(R) Windows(R) Server 2003, Standard Edition Version 5.2.3790 Build 3790 OS Manufacturer Microsoft Corporation System Name VHE-765303 System Manufacturer MSI System Model MS-6380 System Type X86-based PC Processor x86 Family 6 Model 6 Stepping 2 AuthenticAMD ~1538 Mhz BIOS Version/Date American Megatrends Inc. 07.00T, 31-1-2002 SMBIOS Version 2.3 Windows Directory C:\WINDOWS System Directory C:\WINDOWS\system32 Boot Device \Device\HarddiskVolume1 Locale United States Hardware Abstraction Layer Version = "5.2.3790.0 (srv03_rtm.030324-2048)" Time Zone W. Europe Daylight Time Total Physical Memory 768.00 MB Available Physical Memory 432.90 MB Total Virtual Memory 2.59 GB Available Virtual Memory 1.85 GB Page File Space 1.84 GB Page File C:\pagefile.sys |