[W.XP/Part.Magic 8] Error 983 bij resizen ntfs partitie

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 09:06
Ik wil linux erbij installeren, en probeer daarvoor mijn partitie wat aan te passen. (Klinkt redelijk toch?).
Ik ben begonnen met mn installatie cd, van Suse 9.0 professional te booten, installatie gestart. Partitie indeling aanpassen, pak het schuifbalkje beet, sleep <CRASH>.
De laatste stappen nog es herhaald.
Vervolgens heb ik partition magic geprobeert, die rebootte, begon aan het checken van de "file index", en kwam toen met error 983, "too many errors".
Allereerst even ms scandisk(zijn XP opvolger althans, naam ff kwijt) gedraaid, niks aan de hand. Nog even gedefragmenteerd, na de tijd nog steeds 53% gefragmenteerd.
Nu nog een keer met pmagic geprobeert, zelfde probleem.
Uiteraard ben ik daarna begonnen met op de symantec support pagina's, google en got search te zoeken, op got kwam ik het volgende topic tegen.
Het bewuste GoT topic
Maar behalve dat deze meneer dezelfde error code krijgt is het probleem op geen enkele manier hetzelfde.
Bij google kwam ik nog deze pagina tegen: Mijn google vondst. Maar dat hielp ook niet.
Ik heb ook nog even de laatste patch voor pmagic gedowned en geinstalleerd, maar dat veranderde ook niks.

Edit:
En nou ben ik het zat!! Hij is op dit moment bezig met een low level format... :*)

[ Voor 5% gewijzigd door thegve op 04-06-2004 19:14 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je dat van plan bent open dit topic dan gewoon niet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.