[outlook] loopt constant vast

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-08 19:51
Ik heb laatst outlook geinstalleerd op mijn computer(window xp, sp1) zodat ik mijn adresboek en mijn kalender van mijn telefoon via bluetooth kan synchroniseren en bekijken op mijn computer.

Het lukt me alleen niet om outlook goed op te starten. Hij loopt altijd vast, de ene keer gelijk bij het opstarten, andere keer alsk op een willekeurige plaats klik, of als ik een mail-map aan klik.

Eerst had ik outlook 2000 en outlook 2003 geprobeerd op mijn windows xp configuratie, hierop heb ik maar geen topic gemaakt aangezien deze configuratie erg brak aan het worden was. Maar nu ik de tijd gehad heb om windows opnieuw te installeren loopt hij nog steeds vast, met outlook 2000 en met outlook 2003.

Weet iemand een oplossing, of een vervanging voor outlook(adres+kalender gedeelte, die ik kan syncen met mijn telefoon via bluetooth).

• Scorpion1984
schop!!??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Krijg je meldingen in je event log? En loopt er een proces de CPU op te slokken?

Begin daarnaast eens met een nieuwe PST als je die steeds over zet. En installeer natuurlijk alle office updates.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Scorpion1984
Nee geen melding in event log, geen proces wat de CPU opslokt, ook outlook zelf niet. Alle office updates zijn geinstalleerd. PST heb ik niet overgezet, dit is mijn eerste poging om outlook te installeren dus heb nergens een pst vandaan. Hiervoor (en nog steeds aangezien outlook het gewoon nooit heeft gedaan) gebruikte ik outlook express. Gewoon een totaal frisse installatie van windows en office slaat gewoon outlook ram-vast.

• Scorpion1984
schop!!??

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Stug dit...

Heb je al eens geprobeert zonder mobiele telefoon eraan... en zonder drivers en zonder bluetooth geinstaleert, Outlook te starten?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Scorpion1984
Ja, ook al geprobeerd, deze windows installatie had ik eerst windows geinstalleerd, toen drivers voor toetsenbord/muis/monitor/videokaart/geluidkaart, toen alle updates voor windows , toen office 2003 + updates, en nog steeds sloeg outlook vrijwel meteen vast.

Outlook schijnt gewoon niet te willen werken op deze computer :?
Ook ben ik nog nooit zover geweest dat ik mijn telefoon kon gaan synchroniseren.

• Scorpion1984
oops, te vlug geschopt

[ Voor 68% gewijzigd door Scorpion1984 op 11-06-2004 01:29 ]

• Scorpion1984
Niemand?
Pagina: 1