Ik ben op dit moment bezig met een enquete bij mijn bedrijf. Ik heb hiervoor een Excel sheet gemaakt die ik per mail rond stuur. Nu wil ik graag dat aan het eind van de enquete een knop zit die de antwoorden opslaat en automatisch mailt naar een voor ingegeven adres. Dit lukt al. Echter, ik wil ook dat het onderwerp van de e-mail gelijk is aan een inhoud van een cel in de vragenlijst (nl. die waar de respondent zijn naam invult).
Nog mooier zou zijn als ook de vragenlijst ge-renamed wordt als "vragenlijst1_XXXXXXXXXXX.xls" Waarin het eerste deel door mij bepaald is (vast) en het tweede deel (XXXXX) weer de inhoud van een cel is. (Alleen het tweede deel is ook ok).
Ik ben geen VB held (verre van dat) en d.m.v. trail en error ben ik tot nu toe hierop uitgekomen:
Wie helpt!?
Nog mooier zou zijn als ook de vragenlijst ge-renamed wordt als "vragenlijst1_XXXXXXXXXXX.xls" Waarin het eerste deel door mij bepaald is (vast) en het tweede deel (XXXXX) weer de inhoud van een cel is. (Alleen het tweede deel is ook ok).
Ik ben geen VB held (verre van dat) en d.m.v. trail en error ben ik tot nu toe hierop uitgekomen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11