Ik heb/had de volgende setup
Gigabyte Ga-7vrxp rev 2.0 kt333 mobo
2x Maxtor D740x 40gb`s ata 133 7200rpm
Dvbrander liteon 411s@811s
Nou wou ik mn raid enkele weken ff testen/checken om ff wat benches te runnen,
ik kreeg om de haverklap bsod`s in win XP dus ik werd er een beetje ziek van. Dus ik het weer instellen zoals het hoorde...
Promise raid chip - Disabled
Hdd1 - Primary Master
Hdd2 - Primary Slave
DVDbrander - Secondary Master
Jumpers HDD 1 op master
Jumpers HDD 2 op slave
Jumpers DVD op Master
ik doe de comp aan, hij vind geen schijven, alleen de brander. Ik heb het nu zo en zo werkt het , maar klopt niet.
HDD1 - Primary Master aansluiting en Jumpers op slave <-- word gezien als slave
HDD2 - Secondary Master aansluiting en jumpers op slave --< word gezien als master
DVD - Secondary slave aansluiting en jumpers op slave <-- word gezien als slave..
Er klopt geen ene hol van zoals je ziet, ik heb het op iemands anders mobo getest, zelfde probleem. PowerMAX low-level-format had geen invloed..
Pinnetjes van jumpers/aansluitingen zijn allemaal nog recht... Wat is er nu fout/kapot? en is dit reden genoeg voor een RMA ? want opzich doen ze het zo wel..maar niet zoals ik het wil...
ps. Powermax vind geen errors...dus ik krijg ook geen foutcodes..
Gigabyte Ga-7vrxp rev 2.0 kt333 mobo
2x Maxtor D740x 40gb`s ata 133 7200rpm
Dvbrander liteon 411s@811s
Nou wou ik mn raid enkele weken ff testen/checken om ff wat benches te runnen,
ik kreeg om de haverklap bsod`s in win XP dus ik werd er een beetje ziek van. Dus ik het weer instellen zoals het hoorde...
Promise raid chip - Disabled
Hdd1 - Primary Master
Hdd2 - Primary Slave
DVDbrander - Secondary Master
Jumpers HDD 1 op master
Jumpers HDD 2 op slave
Jumpers DVD op Master
ik doe de comp aan, hij vind geen schijven, alleen de brander. Ik heb het nu zo en zo werkt het , maar klopt niet.
HDD1 - Primary Master aansluiting en Jumpers op slave <-- word gezien als slave
HDD2 - Secondary Master aansluiting en jumpers op slave --< word gezien als master
DVD - Secondary slave aansluiting en jumpers op slave <-- word gezien als slave..
Er klopt geen ene hol van zoals je ziet, ik heb het op iemands anders mobo getest, zelfde probleem. PowerMAX low-level-format had geen invloed..
Pinnetjes van jumpers/aansluitingen zijn allemaal nog recht... Wat is er nu fout/kapot? en is dit reden genoeg voor een RMA ? want opzich doen ze het zo wel..maar niet zoals ik het wil...
ps. Powermax vind geen errors...dus ik krijg ook geen foutcodes..
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 14:39 ]