(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Ik heb zo s een paar topics doorgespit en vraag me nog t een en ader af:
BV
zitten jullie allemaal op dezelfde server?
En zoja in dezelfde clan?
Zijn r mensen die op SRVR3 ziten en zoja welke clan
Ik ben zelf een LVL 44 prophet (broodrooster)
naja allemaal veel suc6 ingame
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
lijkt me onmogenlijkGlorificationer schreef op 17 juli 2004 @ 13:45:
kgeloof wel dat een oracle 3e werd in een korean pvp tournament tijdje terug
oracle ben je maar tot lvl 40.
Verwijderd
Niet zo mierenneuken koenRocketKoen schreef op 17 juli 2004 @ 17:28:
[...]
lijkt me onmogenlijk
oracle ben je maar tot lvl 40.
[ Voor 5% gewijzigd door Glorificationer426 op 17-07-2004 20:41 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
zit in 9th legion nu met al mn vrienden waar ik al ~5 jaar lang mee game, (voorheen allemaal FPS, nu onze eerste MMORPG
zijn nieuwe alliance begonnen, zaten eerst in Valhalla, maar dat beviel niet dus toen gingen we weg, nu is die alliance dood en zijn we Avalon begonnen.
Hopelijk over ~1/2 weken hebben we onze Clanleader 3.500.000 SP weten te brnegen zodat we een Lvl5 clan worden en dus een alliance officieel kunnen maken.
Zouden dan de eerste zijn op erica server. Maar t gaat wel lukken, terwijl hij slaapt grinden wij voor hem in een party, en verdient hij gratis SP etc.
Dual Stormbringers verkocht voor 6.7miljoen, hoe ik t voor elkaar kreeg, geen idee maar vind t geen slechte prijs
NetjesInterXs schreef op 18 juli 2004 @ 01:49:
kheb nu Raid*Spirit Sword (zelfde als katana*katana) ...
Ik heb gisteren sinds gisteren een eminence bow
Ga nu voor top c helmet / gloves / earrings en dan zie ik wel weer. Ben nu bijna lvl 51.
eindelijk weer wat tijd om te spelen nu ik vakantie heb......
24/7 ..... yeah baby
Smiling as the shit comes down...

zeeland was tof, nu weer lineagen
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Op Devianne zit een NL clan genaamd DutchPride. Mocht je intresse hebben moet je maar es een pm naar Whizzle sturen. Hij is CL.ScrooLoose schreef op 18 juli 2004 @ 17:22:
Nog een NL clan op server Devianne die een lvl 20 warrior kan gebruiken ?
eindelijk weer wat tijd om te spelen nu ik vakantie heb......
24/7 ..... yeah baby
Ow. Ben nu zelf een lvl 21 Dark Wizzard.
[ Voor 6% gewijzigd door Phydomir op 18-07-2004 19:27 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

op lionna zitten ze tegenwoordig op 200K per blade
voor de rest zijn de drops van katana ook een stuk minder sinds c1, voorheen torfes op ct2 of weet je nog een goeie plek ?
...
Verwijderd
aleen jammer tot er nooit iemand op mijn server zit
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 12:10 ]
Zit je in je remi op een "server" met oneindig Adena. Bedoeling van een MMorpg, is toch juist met meerdere mensen spelen.
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
waarschijnlijk kan ie naar hulp fluiten, aangezien een eigen server opzetten illegaal isMuppet schreef op 19 juli 2004 @ 15:55:
lol en daar is vast niks over te vinden op google en of tweakers??
iedreeen is katana horny, en betalen 150k voor een blade terwijl Raid er PRECIES hetzelfde uitziet, en Spirit dezelfde stats heeft, ds daar heb ik gebruik van gemaakt.
had het ook maar over het feit hoe je poorten openzetRocketKoen schreef op 19 juli 2004 @ 16:21:
[...]
waarschijnlijk kan ie naar hulp fluiten, aangezien een eigen server opzetten illegaal is
En iemand die weet waarom server 7 weer eens plat is . . . gebeurd ook niet een paar keer! Kunnen ze die dingen nou niet gewoon draaiend houden. Moet ik op mijn werk een keer met de exchange server doen. Krijg ik ook klappen
Tot nu toe heb ik voor alle blades gemiddled per stuk 97k betaald, mensen realiseren zich nu dat raid (op de naam na) = katana. Ze beginnen er ook al 170k voor te vragen, natuurlijk werk ik daar niet aan mee.InterXs schreef op 19 juli 2004 @ 19:07:
ik heb ~90k voor elk blade betaald.
iedreeen is katana horny, en betalen 150k voor een blade terwijl Raid er PRECIES hetzelfde uitziet, en Spirit dezelfde stats heeft, ds daar heb ik gebruik van gemaakt.
Moet er nog 1.
man als ik het had geweten dat in c1 de torfes ze niet meer dropte had ik in the prelude masaal blades ingekocht a 40-50KKrewCial schreef op 20 juli 2004 @ 14:00:
[...]
Tot nu toe heb ik voor alle blades gemiddled per stuk 97k betaald, mensen realiseren zich nu dat raid (op de naam na) = katana. Ze beginnen er ook al 170k voor te vragen, natuurlijk werk ik daar niet aan mee.
Moet er nog 1.
...
Verwijderd
Een uur later kon ik hem weer pmen en na een tijd schelden tegen hem en bedreigen lachte hij en zei hij: u try to make money off me so i make it off u.
Bah ik vertrouw nooit meer iemand. Ook al lijkt het een goede deal te zijn.
Verwijderd
Ik heb de blade nu weer voor 350k verkocht dus ik ben 175k kwijt geraakt
We kunnen nu trouwens nog steeds je hp/mp zien. Ik weet niet of je dit ergens anders wilde posten, maar als je dat geheim wil houden, zou ik ze ook even in je char sheet weghalen. ^^
Nogmaals bedankt voor alle hulp MiCc!
A ) met mn lvl 18 DE fighter tot assasin maak en daarmee ga farmen
B ) dwarfje maken en die equippen (bronze set, veel ss, top ng wapen)
Mn oracle blijft wel main char
en als oracle kun je eigenlijk niet zonder clan
Maar als je highlevel bent en weinig adena bent dan ben je best hard genaaid.RocketKoen schreef op 21 juli 2004 @ 11:44:
de snelste manier om adena te krijgen is 1 char spelen, en die zo snel mogenlijk high level krijgen.
en als oracle kun je eigenlijk niet zonder clan
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd

Zelfs Giran is tegenwoordig ook overbevolkt.
zo hopelijk mijn ADSL vanavond gefixed, lijn heeft er sinds zaterdag avond uitgelegen

kunt u dit proberen, mischien dat blablabla
Ik : het ligt aan julie centrale ik heb niks veranderd ...
uiteindelijk techneut gister langs, yep ligt aan de centrale
....
moet toch ff snel mijn katana blade laten craften.
btw een clan member heeft in RL zelfmoord gepleegd
ernistige huidsziekte en vriendin had hem verlaten ...
...
kwamen ze op onze server ook mee.AwesomE schreef op 21 juli 2004 @ 15:36:
btw een clan member heeft in RL zelfmoord gepleegd![]()
ernistige huidsziekte en vriendin had hem verlaten ...
1 gastje (griefer #1 op de server) zou overleden zijn na een autoongeluk.
was dus een zieke grap van hem, om de aandacht af te leiden van zijn alt, zodat hij ongestoord kon levelen
zo iemand mogen ze van mij alsnog aanrijden...RocketKoen schreef op 21 juli 2004 @ 19:04:
[...]
kwamen ze op onze server ook mee.
1 gastje (griefer #1 op de server) zou overleden zijn na een autoongeluk.
was dus een zieke grap van hem, om de aandacht af te leiden van zijn alt, zodat hij ongestoord kon levelen
hoe ziek wil je zijn...

Heette hij niet Zeek?Viggen schreef op 21 juli 2004 @ 19:28:
[...]
zo iemand mogen ze van mij alsnog aanrijden...
hoe ziek wil je zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door AwesomE op 22-07-2004 09:54 ]
...
ook een goede morgen_FlasH_ schreef op 23 juli 2004 @ 14:22:
Ik zie dat Lineage2 niet meer in de gratis beta zit. Wat denken de kenners, is het de moeite om dit spel te gaan spelen of kan ik beter wachten op Everquest 2? (Ben zelf erg fan geweest van EQ1)
de beta is 28 april afgelopen....
natuurlijk is l2 beter
ik heb een tijdje de koreaanse beta gespeeld en wilde er nog eens induiken. In de openingspost staat dat het nog gratis is, dus ik downloaden en registreren. Maar niet
Ik neem aan dat de bugjes er tegenwoordig wel uit zijn? Is er trouwens een officiele spelhandleiding ergens online?
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik probeer ook te spelen op laptop. Alleen ik krijg critical errors Het is een sony vaio geval en het schijnt (volgens me vriend) dat bepaalde drivers niet te downen zijn en dus niet up to date zijn om het spel te kunnen spelen. Op zich is het geen slecht lappie maarja iedere keer om de 10 minuten loggen is ook nie fijn.Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 14:53:
Zijn er hier meer die op een laptop spelen? Op mijn laptop krijg ik steeds irregular speed. Dan zie ik hogere pings bij de server selectie en bij character select zie ik alles al te snel en haperend bewegen. In het spel zie ik dan incorrect system speed. Waar ligt dit aan? Mijn laptop is zeker wel voor games geschikt. Misschien is mijn harde schijf (4400 rpm) te langzaam voor dit spel?
Verwijderd
Je kan ook alles maken. Het grootste werk in iets maken zit in de materials verzamelen. Dat kun je als speler zelf doen en hoef je geen dwarf voor te zijn. En moeilijk te krijgen materials koop je gewoon van spelers. De wapenmaterialen uiteindelijk in elkaar craften is eigenlijk niet boeiend en moet je gewoon door een andere (vertrouwelijke) dwarf laten doen._FlasH_ schreef op 23 juli 2004 @ 15:47:
Hmm ik denk dat ik toch maar ga wachten op EQ2.. Zo te lezen gaat het in LA2 vooral om monstertjes killen. Wat ik in EQ1 tof vond waren die skills waarmee je echt dingen kan maken.
ken een lvl 40 warsmith, die 10miljoen in cash heeft, 10 mil in uitstaande leningen. top C grade armor, en een divine set (hoogste C grade mage armor set) voor tijdens het craften
Ik ben ineens 3rd in command van de grootste alliance op erica geworden...
ben nu de baas over marshall en intronic
Mmmmh zal ik hem eens van ventrilo bannen? of mischien van het forumRocketKoen schreef op 25 juli 2004 @ 01:46:
*schop*
lol? "grootste alliance" - nog nooit van die clans gehoord dus...RocketKoen schreef op 25 juli 2004 @ 01:46:
*schop*

Even nachtje doorgetrokken, Oren castle gesieged met TSA en Ex Cinis -> Succes !
Was echt ontiegelijk vet, daarna snel naar Dion gegaan om te voorkomen dat PR (lamers) Dion kon siegen, maar ze hadden de castle doors nog geeneens opengebroken. Endaarvoor ook nog de ant queen geraid... ooh het was een mooie dag !!

[ Voor 25% gewijzigd door nudie op 25-07-2004 08:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
we waren in de throne room, maar met 5 clans die ons in de rug aanvielen hebben we het net niet gehaald.
ben ongeveer 45 keer doodgegaan... weg weekje XP
dit weekend van 52,62 naar 52,05 levels
gg though.
Ex Cinis + Avalon + TSA =
volgende keer heeft rc ook een vlag
Verwijderd
Risico van het vakRocketKoen schreef op 26 juli 2004 @ 03:08:
helaas net giran niet gehaald
we waren in de throne room, maar met 5 clans die ons in de rug aanvielen hebben we het net niet gehaald.
ben ongeveer 45 keer doodgegaan... weg weekje XP
dit weekend van 52,62 naar 52,05 levels
Verwijderd
edit: oh poep... jullie zitten in avelon zie ik, dus jullie kwamen toch al
[ Voor 29% gewijzigd door RocketKoen op 27-07-2004 04:19 ]
Verwijderd
De volgende sieges zullen we dus weer zij aan zij vechten Sandman
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 09:08 ]
Ik weet het, het is wat laat ondertussen maar toch
Nu ga ik eerst op vakantie eind deze week dus wou over 3 weken beginnen, en aangezien ik dus toch nog even heb ben ik op zoek gegaan naar de goedkoopste plekken om het aan te schaffen.
Tot nu toe heb ik gevonden:
eBay: $38 en $14 shipping, dus $52 samen (ex btw en dat soort crap)
dvdboxoffice: cad$66,95, dat is $50 ongeveer.. ex btw enzo
bij de laatste gratis verzending, en ze hebben ook de Prima Guide gelijk
Iemand anders nog suggesties?
[ Voor 14% gewijzigd door marshallq op 28-07-2004 13:38 ]
www.l2dogsofwar.com
Weet iemand toevalig andere mobs die scalloped jamadhr edges droppen dan die op orphus staan?
T.
1/180 Timak Orc Troop Warrior (lvl43)
1/270 Enchanted Stone Gollum (lvl42)
:o <-- Plaatje (EDIT)
Level enzo mogen jullie natuurlijk wel weten, heb voor de ckerheid daarom mn charnaam enzo maar weggehaald.
Edit2: Oh ja, heb wel buffs van een swordsinger voor de Mdef. Loop namelijk nog altijd rond met een elven setje...

[ Voor 39% gewijzigd door Cache op 28-07-2004 22:35 ]
erm what armour is da ?KrewCial schreef op 28 juli 2004 @ 22:04:
Sssst...
Level enzo mogen jullie natuurlijk wel weten, heb voor de ckerheid daarom mn charnaam enzo maar weggehaald.
Edit2: Oh ja, heb wel buffs van een swordsinger voor de Mdef. Loop namelijk nog altijd rond met een elven setje...
...
Heb ze er alweer vanaf gegooid.
Wij hadden van de week een Scallop Jamadhr drop uit een Enchanted Iron GolemTukker_T schreef op 28 juli 2004 @ 20:48:
ff link plaatsen van onze clan site![]()
www.l2dogsofwar.com
Weet iemand toevalig andere mobs die scalloped jamadhr edges droppen dan die op orphus staan?
T.
En we waren maar met z'n 3en dus ik kom hem kopen voor slechts 1.5M
* Ace happy !
Hehe niceKrewCial schreef op 28 juli 2004 @ 22:04:
Sssst...
Ik zou trouwens het plaatje met c2 textures/meshes offline halen. Er zijn al een paar mensen gebanned die ook c2 plaatjes op orphus gepost hadden.
[ Voor 25% gewijzigd door ebborazor op 29-07-2004 09:25 ]
hehe beter als je die niet meer gebruikt je kunt ze voor 2/ 2.2 miljoen verkopenkeldon schreef op 29 juli 2004 @ 01:17:
[...]
Wij hadden van de week een Scallop Jamadhr drop uit een Enchanted Iron Golem
En we waren maar met z'n 3en dus ik kom hem kopen voor slechts 1.5M
* Tukker_T happy !
daarom heeft ie alle verwijzingen naar zijn naam ook weggehaald...ebbo schreef op 29 juli 2004 @ 09:24:
[...]
Hehe nice. Ik zie dat je momenteel niet in een clan zit, ik dacht dat jij bij Rehash zat?
Ik zou trouwens het plaatje met c2 textures/meshes offline halen. Er zijn al een paar mensen gebanned die ook c2 plaatjes op orphus gepost hadden.
Idd.Viggen schreef op 29 juli 2004 @ 15:22:
[...]
daarom heeft ie alle verwijzingen naar zijn naam ook weggehaald...en ze kunnen moeilijk elke lvl 46 DA bannen lijkt me
Maar had na de meshes even te bekijken het ook weer eraf gehaald, anders is C2 later nix meer aan.
Maar ik zat idd in Rehash. Helaas is die nu dood.
Ga vandaag daarom in RC.
Verwijderd
Zoals het hoort ^^KrewCial schreef op 29 juli 2004 @ 16:09:
Maar ik zat idd in Rehash. Helaas is die nu dood.
Ga vandaag daarom in RC.
vroeg me af of iemand mijn account zou willen kopen.. 35 euro ofzo
met gratis brakke lvl 25 elven scout
hoor dat C2 op 11 aug uitkomt in korea
* Hahn is terug van vakantie dus gaat nu ook even RC joinen