[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja 1/130k volgens prima guide tis de enigste mob met de 1/130k droprate de rest is 1/140k.

Tis echt een helekleine kans dat ik zo een drop krijg.

edit : 1000 posts word het niet tijd voor een nieuwe topic ??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer dubbel post gaat lekker zo :P

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
zowwww wish my luck mensen

na maintenance ga ik mn Zubei BP craften.. de 80% welliswaar maar t kan alsnog fout gaan

here we go :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me wishes InterXs luck 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op 25 augustus 2004 @ 19:00:
zowwww wish my luck mensen

na maintenance ga ik mn Zubei BP craften.. de 80% welliswaar maar t kan alsnog fout gaan

here we go :)
GL man ik hoop dat het lukt ;) , heb al stuk of 15 pogingen gezien en die liepen allemaal de soep in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, lekker positief om mee te beginnen. XD

• nudie
Succes :)

Morgen boots en gloves doen.

Verwijderd

HEHE cool :)
Hopelijk gaat de rest ook goed :D

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wordt ´t niet tijd voor een nieuwe thread? (/me schuilt weg)

Eentje met up-to-date info ipv. informatie over de open beta... Over wat er nu mogelijk is in C1 (Sieges etc.) en misschien alvast wat informatie over C2?

Iemand zin om creatief te zijn?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
zo nog 70% en dan ben ik lvl 52.

ben al bezig avadon bp bij elkaar te verzamelen, alleen de recipe nog.
Maar interxs zijn de c1 recipe voor B items nog niet 100% success dan ?

...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Maar interxs zijn de c1 recipe voor B items nog niet 100% success dan ?
Nee, 60% en 80%.

The devil is in the details.

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Idd, die 100% recipes komen pas in C2.

Verwijderd

mijn mening over dit spel
muziek=10
graphics=8
gameplay=3
community=1

Ik heb nog nooit zo'n trieste online community in een spel gezien als bij dit exemplaar ,zeer veel kinderachtig gedrag.(let even op dat ik het hier over de community in het spel heb,niet hier op GoT :7 )
Na een maandje spelen was het nieuwe er wel van af,de downtimes die je hebt zijn gewoon irritant en voegen helemaal nix toe behalve een domme timesink om je langer aan het spelen te houden. Als je een beetje degelijke items wilt hebben zodat je minder langzaam(het word snel is niet van toepassing bij dit spel) kunt exp'en zul je eerst ongeveer een weekje moeten "farmen" voordat je je D-grade equipment kunt veroorloven. 8)7

De muziek is dan weer wel mooi maar die kan je ook gewoon gratis van de officiele website downloaden.
Graphics zijn degelijk maar dan moet je wel een hele sterke pc hebben, wat ik van al die korte rokjes en leren sm-pakjes moet denken die de elfjes dragen , tja whatever turns you on he. ;)

Verwijderd

Je hebt wel gelijk over de community. Iedereen denkt aan zichzelf en probeert je op iedere mogelijke manier te naaien om meer geld te krijgen. Ook jammer dat alles om level draait ipv eigen controle. Iemand van hoger lvl wint gewoon van je tenzij je ongebalanceerde classes tegenoverelkaar zet (en die zijn er veel).

De langzame grind is normaal in een mmorpg maar het is jammer dat er niet veel andere activiteiten zijn om je te vermaken. Zo gaat het bij mij praktisch altijd: log in -> schreeuwen om party -> grinden met eventueel chatten.

Castle siege is maar eens in 2 weken en komt weer typisch aan op lvl en aantal. Een paar sterke clans vormen een alliance en niemand kan er wat tegen doen. Gezellig zeg :r

Ik ben een nieuwe char begonnen die ik nu lvl in cruma om geld te verdienen. Met mijn main die lvl 49 is verdien ik veel minder 8)7 Dit spel zit gewoon slecht in elkaar. Vooral door de community. In de koreaanse beta vermaakte ik me nog meer. Ook in lineage1 beta jaren geleden.

• Bansoon
Van downtime heb ik geen last (Ben Oracle), maar de meeste mensen zijn ´r idd niet om je te helpen. Toch zijn er genoeg mensen die er wel zijn om je te helpen en die leuk zijn om te ontmoeten en mee te praten/hunten. Ik vind het nog steeds een leuke game, en ja, stiekem toch redelijk verslaafd eraan.

Alleen als de Euro server er eindelijk is, ga ik denk ik wel overstappen. Ik zal op deze servers nooit een castle siege meemaken, omdat ik daar dus niet m´n bed voor uitga om 3 uur snachts. Ook zullen er (en in mijn ogen zijn dat voornamelijk allemaal uit de hoogte gegroeide mongolen) minder amerikanen op de euro servers zijn (vermoed ik). Er komt alleen geen char. transfer, dus dat zou overnieuw beginnen betekenen, dus ik hoop dat ik m´n geld wel op de een of andere manier mee kan nemen, want echt helemaal opnieuw beginnen met 0 adena zie ik niet zitten.

• AwesomE
worst case scenario voor euroserver is de farmers die massaal op zo een verse servers de dungeons gaan campen.

ik weet het nog niet met die euro server. kwestie van tijd en kijken hoeveel van mijn clan overgaan.

...

Verwijderd

Hmm als er geen char transfer komt naar de euro server ga ik dus echt niet de clan opnieuwe maken en al helemaal niet opnieuw starten :P.

Warlord maken heeft me al zat tijd gekost + clan lvl 3 maken wat nu opweg is naar lvl 4 :).

Of ze moeten een char transfer gaan doen zodat ik de clan lvl mee kan nemen enzo en dan op de EU server de mensen die er inzatten op nieuw kan invite of er gewoon in blijven die mee transferen.

En de grote vraag is komt er ECHT een EU server ?? want in lineage 1 hebben ze dat ook paar jaar lang gezegt en er is daar NOOIT een EU server voor gekomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 17:02 ]

• nudie
zoww vriend van me probeerde 2x Earring of Black Ore te craften -> Failed :(

Ik probeerde mn Zubei Gloves en Boots (ook allebei 80%) - Succes!!

*is blij*

Verwijderd

Wow nice man :) het gelukig zit met je mee he ;)

Volgens mij alles wat jij craft heeft succes :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 17:33 ]

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

BaN5Hee schreef op 26 augustus 2004 @ 16:02:
Van downtime heb ik geen last (Ben Oracle), maar de meeste mensen zijn ´r idd niet om je te helpen. Toch zijn er genoeg mensen die er wel zijn om je te helpen en die leuk zijn om te ontmoeten en mee te praten/hunten. Ik vind het nog steeds een leuke game, en ja, stiekem toch redelijk verslaafd eraan.

Alleen als de Euro server er eindelijk is, ga ik denk ik wel overstappen. Ik zal op deze servers nooit een castle siege meemaken, omdat ik daar dus niet m´n bed voor uitga om 3 uur snachts. Ook zullen er (en in mijn ogen zijn dat voornamelijk allemaal uit de hoogte gegroeide mongolen) minder amerikanen op de euro servers zijn (vermoed ik). Er komt alleen geen char. transfer, dus dat zou overnieuw beginnen betekenen, dus ik hoop dat ik m´n geld wel op de een of andere manier mee kan nemen, want echt helemaal opnieuw beginnen met 0 adena zie ik niet zitten.
3 uur 's nachts in het weekend is toch niet zo'n probleem lijkt me?

Verwijderd

lineage 2 where the men are men, and the women are also men :r

anyways een nieuwe thread zou op ze plaats zijn :P

and nice going interxs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
thanks guys ~ :)

Zubei's Gaiters Recipe is NIET in het spel *woohoo* het wordt gedropt door een mob die nog niet in het spel zit. Dus ik ga avadon gaiters craften totdat iemand zubei's gaiters als een full drop heeft (op kain/bartz verkopen minstens ~5mensen het volledige ding eergister toen ik er keek) en dan avavond gaiters verkopen en vervangen door zubei.

Maakt geen ene reet uit want C2 komt toch nog niet en alles ziet er even lelijk uit :)

Kheb overigens ook Spirit*Raid sword ingeruild voor +2 Dual Spirit Sword
*houdt van leuke deals*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C2 komt wel, maar voorlopig niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Check dit:

Ik posten op offi bug forum l2.com, heel verhaal over waar Zubei's Gaiters recipe is etc etc.

Moderator BrianQ replied met:
Just double checked for you and they do exist and are currently dropping...

Happy hunting =)
Dus ik blij en ga op zoek.

*2 weken later*
Op Kain en Bartz een alt char gemaakt en aan high lvl dwarfs gevraagd, niemand wist het dus ik post bij BrianQ; Waar kan ik het vinden dan?

Moderator BrianQ replied met:
The actual Zubei Gaiters do drop...
And so does the recipe...

However the mob for the recipe doesn't seem to spawn on the live servers...

So it seems I might have been premature in my past response saying that it drops on the live server. I will do a bit more research and get back to this thread. It is very possible this recipe is not intended to be in the game until future updates. Until then I would suggest buying the actual Gaiters and not looking for the recipe
*zucht*

[ Voor 12% gewijzigd door nudie op 27-08-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
keldon schreef op 26 augustus 2004 @ 21:45:
[...]

3 uur 's nachts in het weekend is toch niet zo'n probleem lijkt me?
Dat zeg ik, ik ga niet m´n bed uit voor een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Mja op Lionna zijn de sieges zaterdag en zondagavond om 1u, en een beetje bikkel zit in t weekend wel tot 3 uur :7

Maw, ik ga echt niet naar de euro server

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 27 augustus 2004 @ 11:57:
[...]

Lol Joris je hoeft je bed niet uit :), je speelt gewoon door die heleavond ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Op erica zijn ze om 5 uur

gewoon nachtje doorhalen niet zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op hindemith zijn ze om 1 uur 's avond :) goede tijd dacht ik zo.

anyway, om maar ff voort te borduren op de discussie eerder op deze pagina over dat de community in 1 woord kut is.

dat is voor een groot gedeelte helemaal niet zo kut, ik ken heel veel mensen die je gewoon kunt vertrouwen en die daarom ook in mijn friendlist staan (met vertrouwen bedoel ik, je geeft ze 2 mil aan items omdat je door een ongeluk rood bent geworden, en ze geven het gewoon terug).

er is maar een klein gedeelte die het helemaal verneuken voor iemand anders.
maar dingen zoals dat ze vragen of je je wapen wilt geven en dat hun hem dan gratis +4 voor je maken, ja ik vind het eigenlijk geen probleem. met zulke dingen worden die ras mongolen van de normale slimmere spelers gescheiden en blijf je dus uiteindelijk alleen maar met normale mensen over en niet met mensen die zo debiel zijn dat ze overal in trappen.

de grind vind ik zelf niet zo'n probleem omdat je misschien niet vaak lvlt maar je wel genoeg skills krijgt, in ragnarok online bijvoorbeeld kan je pas op job lvl 40 (gewone lvl iets van 52 ofzo) naar je 2e job en in lineage al op lvl 20 dus dat is nou niet echt een probleem.

dat er niet veel andere dingen te doen zijn dan hunten en pvp is inderdaad waar maar als c2 komt (ja dat duurt nog een hele tijd) worden er ook andere aktiviteiten gelanceerd (zoals schatje zoeken XD).

in mijn ogen is dit een erg goed spel en vind ik dat het een hoger cijfer behoort te krijgen dan de 6,8 die veel sites er aan geven (terwijl ze city of hero's een 8 geven, en daar ben je na 2 weken op uitgekeken).

maar misschien komt dat wel omdat ik zelf gewoon van farm games hou (als ik heel de dag farm en aan het eind heb ik 100k er bij heb ik gewoon een gevoel van tevredenheid, en als ik in de pvp bezig ben ofzo heb ik meestal het gevoel dat ik me tijd aan het verdoen ben omdat ik op dat tijdstip ook geld kon verdienen ipv heel de tijd geownt te worden door irritant te mensen met veel te hoge lvl's en b grade equipement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 18:27:
dat is voor een groot gedeelte helemaal niet zo kut, ik ken heel veel mensen die je gewoon kunt vertrouwen en die daarom ook in mijn friendlist staan (met vertrouwen bedoel ik, je geeft ze 2 mil aan items omdat je door een ongeluk rood bent geworden, en ze geven het gewoon terug).
Ja hoor. Jij hebt al aan zo "veel" mensen eens 2 mil geleend. Pas als je dat bij zoveel mensen gaat proberen zul je zien dat 1 je toch wel naait. Hoe goed je ook over ze denkt.
er is maar een klein gedeelte die het helemaal verneuken voor iemand anders.
maar dingen zoals dat ze vragen of je je wapen wilt geven en dat hun hem dan gratis +4 voor je maken, ja ik vind het eigenlijk geen probleem. met zulke dingen worden die ras mongolen van de normale slimmere spelers gescheiden en blijf je dus uiteindelijk alleen maar met normale mensen over en niet met mensen die zo debiel zijn dat ze overal in trappen.
Dat is wel een heel simpel voorbeeld. Natuurlijk trappen de meeste daar niet in. Maar er zijn tig subtielere manieren om iemand te naaien. En ook al vind JIJ dat makkelijk te doorzien. Dat praat het niet goed dat anderen daar de dupe van worden. Ik kan jou ook een mongool noemen als jouw huis is beroofd omdat je niet alles goed genoeg op slot hebt gezet.
de grind vind ik zelf niet zo'n probleem omdat je misschien niet vaak lvlt maar je wel genoeg skills krijgt, in ragnarok online bijvoorbeeld kan je pas op job lvl 40 (gewone lvl iets van 52 ofzo) naar je 2e job en in lineage al op lvl 20 dus dat is nou niet echt een probleem.
Die skills gebruik je echter altijd en in zo'n grind is het gebruik van die skills net zo slaapverwekkend als op attack drukken.
in mijn ogen is dit een erg goed spel en vind ik dat het een hoger cijfer behoort te krijgen dan de 6,8 die veel sites er aan geven (terwijl ze city of hero's een 8 geven, en daar ben je na 2 weken op uitgekeken).
Het spel zelf vind ik opzich wel goed. Alleen is het spel te gevoelig voor misbruik van bepaalde situaties. Rood zijn bvb is zo lomp ongebalanceerd dat je je hele character eraan kan verneuken. Dat hadden ze in lineage 1 een stuk beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je skills krijgen slaapverwekkend vind, wat is dan jouw doel?

nieuwe equipement kopen is dan ook slaapverwekkend.

dan is het hele spel slaapverwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ook niet rood gaan :/

Als je niet rood gaat met een PK moet je eens zien hoeveel lamers dan mensen gaan irriteren door te gaan PK'en voor de lol ;(

en mijn doel is gewoon lvl'en en betere equipment kopen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

BaN5Hee schreef op 27 augustus 2004 @ 11:57:
[...]

Dus je ligt voor die tijd al in je nest in het weekend?

Wat ben jij voor een neptweaker/gamer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 20:01:
[...]

Ja hoor. Jij hebt al aan zo "veel" mensen eens 2 mil geleend. Pas als je dat bij zoveel mensen gaat proberen zul je zien dat 1 je toch wel naait. Hoe goed je ook over ze denkt.

Die skills gebruik je echter altijd en in zo'n grind is het gebruik van die skills net zo slaapverwekkend als op attack drukken.
Ja hij heeft veel aan mensen geleend en is nooit genaait netzoals ik ik heb in totaal al iets van 10mil uitgeleend aan clan members ofzo en ben nog nooit genaait ook wat mensen die niet bij mij in de clan zitten hebben ook wel eens wat geleend en ook wel eens mij geholpen als ik rood was geworden omdat er zo een irritant chineese liep teksen en opmoest rotten.

Uhm want moet je anders met Skills Skills gebruik je altijd vooral in PVP of als flink groepje mobs kite :) Skills zijn erg belangerijk in dit spel vooral als je warlord bent en graag 2vs1 of 3vs1 doet :), of samen met een healer een room pakt in CT en de helezooi bij elkaar kite.

Krijg meer het idee dat dit spel niet echt voor jou is wegelegd, meschien moet je eens wat anders proberen dan een MMORPG , probeer eens MMOFPS ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
jaaaa :))

Aangezien alles er toch ontiegelijk lelijk uitziet in C1 heb ik maar Avadon Gaiters gecraft en tatarataaaa Succes! Wat een ontiegelijk geluk heb ik... ik heb mensen gehad die al 3 dingen voor 80% hebben gecraft en alles gefailed. En mij lukt tot nu toe alles

*knock on wood*

Nu nog even Zubei Helmet en dna heb ik Zubei Helmet,Boots,Gloves,BreastPlate en Avadon Gaiters. Zodra iemand Zubei gaiters als full drop verkoop ik avadon en koop ik die. Is een kwestie van tijd.

*heeft 789 pdef - unbuffed lalala*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesus man, hoe hoog ben jij wel niet? O_O

kan je ff een screenshot van je char sturen ofzo? ik wil al die b grade shit wel zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op 29 augustus 2004 @ 02:20:
jaaaa :))

Aangezien alles er toch ontiegelijk lelijk uitziet in C1 heb ik maar Avadon Gaiters gecraft en tatarataaaa Succes! Wat een ontiegelijk geluk heb ik... ik heb mensen gehad die al 3 dingen voor 80% hebben gecraft en alles gefailed. En mij lukt tot nu toe alles

*knock on wood*

Nu nog even Zubei Helmet en dna heb ik Zubei Helmet,Boots,Gloves,BreastPlate en Avadon Gaiters. Zodra iemand Zubei gaiters als full drop verkoop ik avadon en koop ik die. Is een kwestie van tijd.

*heeft 789 pdef - unbuffed lalala*
HEHE gaat lekker he :) ja post eens een screenie wil het wel eens zie die stuff die je gecraft heb :) , of zijn daar nog geen textures voor in C1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
het ziet er ontiegelijk lelijk uit, maar ik zal binnenkort wel ff screenie posten.

ben nu bezig met t verzamelen van stuff voor mn samurai longsword. Ik ga dr 1 craften en de dag voor C2 mn duals verkopen en dan een 2e samurai kopen en dan tijdens c2 duallen ^^ (blacksmiths kunnen nog geen b-grade duals maken dus dat zuigt)

voorlopig nog maar even wachten op iemand die zubei gaiters verkoopt en dan proberen mijn shit om te ruilen/verkopen.

En misschien wat adamantite jewelry craften want dat is op de recipes na ook rete simpel.

Afbeeldingslocatie: http://www.zxclan.net/zubei.jpg
Zo ziet her er in C2 uit

Ik zal zo ff een huidig screentje showen.

[ Voor 17% gewijzigd door nudie op 29-08-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
waiting... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
idd, kom op met je screen

meteen nog maar ff een screen van mezelf trouwens.
had hier nog niet gestaan geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://jedi-empire.dyndns.org/killerscreens/l2/shot00499.jpg

ben nu bijna 35 maar ok
kan tukker ook weer es mijn stats zien :p

[ Voor 85% gewijzigd door Chainsaw op 30-08-2004 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
InterXs schreef op 29 augustus 2004 @ 17:07:
het ziet er ontiegelijk lelijk uit, maar ik zal binnenkort wel ff screenie posten.

ben nu bezig met t verzamelen van stuff voor mn samurai longsword. Ik ga dr 1 craften en de dag voor C2 mn duals verkopen en dan een 2e samurai kopen en dan tijdens c2 duallen ^^ (blacksmiths kunnen nog geen b-grade duals maken dus dat zuigt)

voorlopig nog maar even wachten op iemand die zubei gaiters verkoopt en dan proberen mijn shit om te ruilen/verkopen.

En misschien wat adamantite jewelry craften want dat is op de recipes na ook rete simpel.

[afbeelding]
Zo ziet her er in C2 uit

Ik zal zo ff een huidig screentje showen.
damn mooi man,
ben ook bezig met avadon, maar mold glue is gewoon ongeveer 50K per stuk !
(op Lionna)
waar haal jij ze vandaan ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Chainsaw schreef op 30 augustus 2004 @ 00:15:
idd, kom op met je screen

meteen nog maar ff een screen van mezelf trouwens.
had hier nog niet gestaan geloof ik.

[afbeelding]

ben nu bijna 35 maar ok
kan tukker ook weer es mijn stats zien :p
Ziet er geil uit Ketting ;)

Ben bijna 20 vanavond dus nog niet echt zo boeiend om een screenie van mijn pipo te maken. :D

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om verwaring tevoorkomen er is al een deel 6 open.

[rml][ PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 6[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste