op hindemith zijn ze om 1 uur 's avond

goede tijd dacht ik zo.
anyway, om maar ff voort te borduren op de discussie eerder op deze pagina over dat de community in 1 woord kut is.
dat is voor een groot gedeelte helemaal niet zo kut, ik ken heel veel mensen die je gewoon kunt vertrouwen en die daarom ook in mijn friendlist staan (met vertrouwen bedoel ik, je geeft ze 2 mil aan items omdat je door een ongeluk rood bent geworden, en ze geven het gewoon terug).
er is maar een klein gedeelte die het helemaal verneuken voor iemand anders.
maar dingen zoals dat ze vragen of je je wapen wilt geven en dat hun hem dan gratis +4 voor je maken, ja ik vind het eigenlijk geen probleem. met zulke dingen worden die ras mongolen van de normale slimmere spelers gescheiden en blijf je dus uiteindelijk alleen maar met normale mensen over en niet met mensen die zo debiel zijn dat ze overal in trappen.
de grind vind ik zelf niet zo'n probleem omdat je misschien niet vaak lvlt maar je wel genoeg skills krijgt, in ragnarok online bijvoorbeeld kan je pas op job lvl 40 (gewone lvl iets van 52 ofzo) naar je 2e job en in lineage al op lvl 20 dus dat is nou niet echt een probleem.
dat er niet veel andere dingen te doen zijn dan hunten en pvp is inderdaad waar maar als c2 komt (ja dat duurt nog een hele tijd) worden er ook andere aktiviteiten gelanceerd (zoals schatje zoeken XD).
in mijn ogen is dit een erg goed spel en vind ik dat het een hoger cijfer behoort te krijgen dan de 6,8 die veel sites er aan geven (terwijl ze city of hero's een 8 geven, en daar ben je na 2 weken op uitgekeken).
maar misschien komt dat wel omdat ik zelf gewoon van farm games hou (als ik heel de dag farm en aan het eind heb ik 100k er bij heb ik gewoon een gevoel van tevredenheid, en als ik in de pvp bezig ben ofzo heb ik meestal het gevoel dat ik me tijd aan het verdoen ben omdat ik op dat tijdstip ook geld kon verdienen ipv heel de tijd geownt te worden door irritant te mensen met veel te hoge lvl's en b grade equipement.