Damn Gustin is down..
De mobs respawnden niet meer, best een apart gezicht zo'n veld vol met lijken....
De mobs respawnden niet meer, best een apart gezicht zo'n veld vol met lijken....
...
Voor de C1 update bedoel je neem ik aan?AwesomE schreef op 26 juni 2004 @ 09:31:
hoe laat onze tijd gaat die server nou exact down ?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 11:49 ]
Valt opzich niet heel verkeerd, tot 9 uur spelen, voetbal kijken, maandag updaten en schoolwerk doen dinsdag vakantie en die hard spelenVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 10:19:
tel daar 1 uur bij op want het is daar 9 uur vroeger.
Dus 9 uur s'avonds gaan de server offline en om 12 uur de update servers online en om 4 uur dinsdagmorgen kunnen we weer spelen
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Zomertijd hè... als iedereen daar nou eens gewoon aan meedeedVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 10:19:
tel daar 1 uur bij op want het is daar 9 uur vroeger.
Dus 9 uur s'avonds gaan de server offline en om 12 uur de update servers online en om 4 uur dinsdagmorgen kunnen we weer spelen
Verwijderd
zouden ze dan geen zomertijd hebben in amerikaZomertijd hè... als iedereen daar nou eens gewoon aan meedeed
Verwijderd
heel even maar. ik was een van die late joinersVerwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 00:32:
[...]
Als je dat vind wil ik graag een onderbouwde mening hebben zodat wij die kunnen beargumenteren. Heb je het spel zelf wel gespeeld?
Verwijderd
je hebt iig de goeie server gekozenVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 12:53:
Woei sinds vandaag weer begonnen![]()
![]()
Ik speel op server 6 Amano Elven Fighter lvl 18![]()
ack kreeg discon op moment dat er een zombie op me af liephoop dat ik niet dood ben
Ik was iid een DE maar ben nu dus Human (geen elf dus).aapenootjes schreef op 27 juni 2004 @ 13:37:
Ow wacht nu zie ik ook pas dat je eerst een DE had en nu een gewoone elf. Ik vroeg me eigenlijk af dat als je bijvoorbeeld een human warrior bent, en je een knight wild worden of je dan ook opnieuw moet beginnen. Ik heb van sommige mensen gehoord van niet. (ik wil trouwens gewoon warrior blijven, maar ben geinterreseerd)
ik ga heeel lang opblijven, neem dan 3 slaappillen en word dan precies om maandag nacht, 3 uur wakker
Dinsdag ochtend.ebborazor schreef op 27 juni 2004 @ 21:11:
[...]
ik ga heeel lang opblijven, neem dan 3 slaappillen en word dan precies om maandag nacht, 3 uur wakker
Verwijderd
Verwijderd
4 uurebborazor schreef op 27 juni 2004 @ 21:11:
[...]
Het gaat niet om de afstand maar om het gebied waarin je je begeefd.Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 21:44:
Heh nog net lvl 19 voordat ie down ging![]()
Trouwens die scrolls of escape zijn ook weird. Ik gebruikte er zo 1 (was dichtst bij Gludio) en ineens *plop* zit ik in Dion town ofzo!![]()
Nou ja ffkes wachten tot dinsdag
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Verwijderd
Verwijderd
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Op lionna is het niet eens gemeld, zegt men op boards.lineage.comXXlerator schreef op 28 juni 2004 @ 19:50:
Iedereen z'n stackable items in een warehouse gegooid?
Hadden ze ook wel eens eerder mogen melden! Ik logde toevallig een uur voordat de servers offline gingen nog heel ff in en toen kwamen die admin meldingen pas (op Gustin iig)...
Ik heb echt de hele dag gespeeld gisteren. Van een uurtje of 11 's ochtends tot 7 uur 's avonds. En toen ik weer ff inlogde om 8 uur (hoezo verslaafd...) begonnen ze pas met die Admin messages. Echt belachelijk!aapenootjes schreef op 28 juni 2004 @ 19:59:
Ja ik weet dat er behalve mij maar 1 persoon in mijn clan ook zijn spullen in de warehouse heeft gedaan. Dus als je anders groote kans hebt om spullen kwijt te raken denk ik dat er een heele hoop mensen boos gaan worden op ncsoft.
Drie kwartier geleden is het me gelukt om te connecten met een updat server, maar toen ik ging eten was hij bij animation/2.rtp en nu is hij daar nog steeds zij het dat het balkje nu rond de 90% zit.
[ Voor 4% gewijzigd door XXlerator op 28-06-2004 20:07 ]
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
...
Verwijderd
Je materials zullen niet weg zijn, maar de reden dat je alles in je warehouse moest gooien is omdat de items veel zwaarder worden.AwesomE schreef op 28 juni 2004 @ 21:58:
als mijn stackable items weg zijn wordt ik dus echt gek.
ik zit op lionna en nada noppes announcement
net al mijn craftable materials verzameld voor katana
1800 animal bones/50 stone of purity en nog veel meer![]()
maar ik denk dat het niet zo ver zal komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Intronic op 28-06-2004 22:06 ]
Mja hoe mensen bij deze idioten dingen komen vraag ik me toch af, TUURLIJK VERLIES JE GEEN ITEMS DIE JE BIJ JE DRAAGT. Zo dat moest er ff uitIntronic schreef op 28 juni 2004 @ 22:06:
[...]
Je materials zullen niet weg zijn, maar de reden dat je alles in je warehouse moest gooien is omdat de items veel zwaarder worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Proqzor op 28-06-2004 22:55 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Proqzor op 28-06-2004 23:11 ]
...
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 23:30 ]
en nu zijn ze weer downaapenootjes schreef op 29 juni 2004 @ 00:54:
lol gameservers zijn weer online, alleen dat heeft niet zoveel nut als de login server offline is.
Verwijderd
Verwijderd
ik heb geen pet maar als dat zo is dan is dat natuurlijk ongelooflijk kut.. of je moet em constant gesummoned houden..When you put something in your pet you could unsummon it and it will stay there. Now whatever you put on your pet when you unsummon it goes into your inventory
bij mij is die ook 3 keer onderbroken geweest, maar ging gewoon verder met waar die gestopt is, hij checked natuurlij kwel eerst de voorgaande files.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 08:31:
Ik moest weer keer de autoupdate cancelen omdat dat ding niet verder ging alleen de tweede keer was ik al bij 120 *.rtp. Toen ik hem de 3e keer weer opstarte begon hij gewoon weer lekker overnieuw klopt dit?
...
[ Voor 17% gewijzigd door xAndyx op 29-06-2004 10:35 ]
Dan moet je het eerst vragen pannenkoek voordat je post!ps ik hoop niet dat dit onder warez valt?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Yep zit een gratis maand bij maar daar kan je pas gebruik van maken als je je acount bij plaync.com geactiveerd hebt met een CC of met zon timecard.Flapmo schreef op 29 juni 2004 @ 11:22:En zit er als je het spel koopt nog een gratis maand spelen bij?
[ Voor 5% gewijzigd door ebborazor op 29-06-2004 17:07 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 5% gewijzigd door ScrooLoose op 29-06-2004 19:35 ]
Smiling as the shit comes down...
Ik heb precies het zelfdeScrooLoose schreef op 29 juni 2004 @ 19:34:
pffft, die update server is omde haverklap offline......... zo kom ik nooit aan spelen toe.
die van mij is al geupdate alleen ik heb geen account om em mee te spelen
Verwijderd
Same here!!! Ik probeer ook al de hele dag op de update server te komen. Ik begin nu wel een beetje pissig te worden:
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 23:38 ]
Nou haast je maar niet want de login server is weer is plat. Je komt dr niet in (tenzij je er al in was voor die plat ging).ScrooLoose schreef op 29 juni 2004 @ 19:34:
pffft, die update server is omde haverklap offline......... zo kom ik nooit aan spelen toe.
[ Voor 8% gewijzigd door xAndyx op 30-06-2004 07:01 ]
I've got a feeling...
...
Ben ook nog geen lvl 35
...
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Wekkie op 30-06-2004 13:56 ]
I've got a feeling...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq