Ik ben ondertussen v.a. vrijdag ook al lvl 14
.
Screen komt nog wel eens
Screen komt nog wel eens
Verwijderd
Waarom gaat hij dan niet gewoon zijn geld verkopen op ebay maakt hij veel meer winst? Dan werkt hij 3 dagen en verdient hij plaats van 12 dollar rond de 40$Loque schreef op 14 juni 2004 @ 10:41:
Ik heb gister een tijdje met Youhuo gesproken, en dat is dus een ebay farmer.
Eerst zij hij steeds dat het niet zo was, maar na een paar vragen gaf hij toe dat het zo was.
Hij MOET elke dag 300k aan z'n boss inleveren om 30 yuan te verdienen (zo'n 4 dollar). Hij deelt zijn account met een vriend en ze spelen beide 12 uur per dag.
Tsja wat doe je er aan als je 12 uur moet werken om 4 dollar te verdienen dan is het wel erg met je gesteld. Tenzij 4 dollar voor hem gelijk staat aan 100 euro voor mij.
Van wie denk je dat de computer is waar hij op speeld? Veel chinezen zijn erg arm hoor.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:37:
[...]
Waarom gaat hij dan niet gewoon zijn geld verkopen op ebay maakt hij veel meer winst? Dan werkt hij 3 dagen en verdient hij plaats van 12 dollar rond de 40$
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
...
De screen was iets te donker misschien, nu kun je zien dat het een DE bow isVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:40:
Hoe kom je aan zoveel geld voor zo een str long bow o.0.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
The devil is in the details.
[ Voor 51% gewijzigd door Aapenootjes op 14-06-2004 19:09 ]
Misschien handig (en niet alleen voor mij) dat je er dan ook wat meer info bij geeft.December schreef op 14 juni 2004 @ 18:54:
Je mag wel eens wat doen aan je defense Loque, want ik ben mage en m'n p.def is zonder buffs al 40 hoger dan die van jou
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Ik begrijp die mensen niet. Soms vraag ik me echt af of ze het over hetzelfde spel hebben want die dingen die ze noemen zijn misschien wel aanwezig maar niet waar ik ben. Kortom: ze zijn noobs. Ze hebben geen idee hoe het is op hoger lvl en janken alleen maar omdat ze te dom zijn om op dezelfde plekken als farmers te hunten.loona35 schreef op 14 juni 2004 @ 18:57:
Ik zat net op mmorpg.com reviews van spelers te lezen over deze game. Nu zijn er bij ieder spel wel idioten die zeuren maar bij Linage2 waren vrijwel geen positieve reacties..
grootste buggers waren:
-bots
-adena farmers
-kinderachtig gedrag en geen roleplaying
-vooral namen als N00bKIllAh9923 en XxxX_PWNAGELORZ_XxxX
mijn vraag
1) Zijn jullie het hiermee eens?
2) wat word bedoeld met adena farmers en bots?
Verwijderd
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
ik vind het eigenlijk best wel logisch. Wat snap je niet aan: je moet je pdef verhogen.Loque schreef op 14 juni 2004 @ 20:01:
[...]
Misschien handig (en niet alleen voor mij) dat je er dan ook wat meer info bij geeft.
Ipv zomaar te blaten
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Cache op 15-06-2004 03:11 ]
Ik zie aan je balk dat je een warrior bent, probeer voor een blunt wapen te gaan en zo je stun skill te benutten. Vooral in Cruma met een Tarbar/tomahawk gaat het erg goed tot aan level 40 natuurlijk.aapenootjes schreef op 14 juni 2004 @ 19:00:
Heb nu een 2 handed sword gekocht en ik ben er erg tevreden meeIk ga nu doorsparen voor Bastard * elven. Owja ben ook ngo lvl 29 geworden, ik hoop lvl 35 te zijn als c1 komt zodat ik mijn leader kan helpen met het verkrijgen van drakeneitjes
(ik ben de sterkste in mijn clan na mijn leader, hij is nu lvl 36, toen ik een week geleden joinde zaten er nog een aantal mensen boven me)
...
Nee, niet opnieuw, heb nog zat geld over, maar ihet is zo saai de hele tijd tegen hetzelfde armor en wapen aan te kijken...Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 07:20:
ga je opnieuw beginnen???????
lolDrProctor schreef op 15 juni 2004 @ 10:22:
[knip]
O en Cache niemand heeft zo lang tegen zo'n saai bone armor moeten kijken als mij
Ik weet dat je gelijk hebt over die blunt, maar ik vind zwaarden toch het leukst eigenlijk, ik was ook al van plan om voor een dual elven * Bastard te gaan sparen. Ik speel graag op de manier die ik het leukste vind, of dat de beste is maakt me dan iets minder uit. En ik neem ook niet alle skills, al helemaal niet meer zo snel ik dual heb, dan heb ik er immers niks meer aan. En van de andere kant doet mijn power smash wel lekker veel dmgIk zie aan je balk dat je een warrior bent, probeer voor een blunt wapen te gaan en zo je stun skill te benutten. Vooral in Cruma met een Tarbar/tomahawk gaat het erg goed tot aan level 40 natuurlijk.
(was tip van menneke aka count)
Ook voor solo/farmen is erg handig, neem btw maar 1 skill erin, kans op stun wordt volgens mij niet groter als je er 6 in stopt of zo.
Neem ook geen onnodige skills die je later toch niet gebruikt. Ik ben nu lvl 41 met alle gladiator dual skills en heb nu 450K SP over. Met extra skills om de 3 lvls vanaf 40 is dit wel erg lekker. 2 andere clanmaten hadden alle skills en hebben nu gewoon SP tekort
[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 15-06-2004 11:49 ]
Smiling as the shit comes down...
Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Mij lukt ´t niet hoor, in 1 weekje van lvl 29 naar lvl 35...InterXs schreef op 14 juni 2004 @ 13:42:
ik ben nu lvl29 ... nog een weekje ofzo en dan ben ik lvl35 hopelijk. heb nu goeie gear.
zodat ik eindelijk met mn clanmaatjes mee kan spelen, want solo-en is niet altijd fijn
Verwijderd
ja maar wat houdt dat in? ik bedoel hij zegt zo vaak dat ie lag heeft of afk isBaN5Hee schreef op 15 juni 2004 @ 14:33:
[...]
Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Mij lukt ´t niet hoor, in 1 weekje van lvl 29 naar lvl 35...
@Sas: ik lees je berichtje nu pas. Ik had vanochtend crazy al een pmmetje gestuurd, want ´t klopt inderdaad niet. Vanochtend voordat ik naar m´n werk ging kwam ik hem nog tegen. Heb er screenies van gemaakt hoe hij vastloopt tegen een boom.
2 dagen geleden hier mee begonnen en zon 7/8 uur per dag gespeeld ^^DeepSeven schreef op 15 juni 2004 @ 14:18:
Nou al weer lvl 20? Goed bezig. Mag ik vragen wanneer je er mee begonnen bent hoeveel uur per dag eraan besteedt hebt?
Verwijderd
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Verwijderd
alsof het enige wat c1 toevoegd een pvp arena isCount schreef op 15 juni 2004 @ 19:09:
Over powerlevelen gesproken;
Tijdje terug besloot ik dat ik ook een PvP char wou hebben en ik vind daggers gaaf.
Toen heb ik gekozen om een Abyss Walker te gaan maken.
In ~8 uur van 1-20 mbv Composition Bow.
En in ~20 uur van 20-30 mbv Gastraphetes + Maingauche.
Alleen ik heb niet echt zin om 30-40 te grinden. Dat duurt zoooo lang, ook al heb je top D-grade. En ik speel niet hele dagen meer, nu ik een baan heb nog hoogstens 2 uur per dag. Kost me dan minimaal 2 week oid.
Bovendien weet ik niet precies waar ik het spel nog voor speel. Het is grinden, grinden en nog eens grinden. Met C1 krijg je een PvP arena, da's helemaal waar. Maar ik denk niet dat je daar dagen mee vult
Ik heb nog 2 week subscription op dit moment denk ik niet dat ik ga verlengen.
Verwijderd
Zorg dat je gastra krijgt en naar lvl 28 komt, ga dan wasteland quest doen voor manticore set en elven jewelry. Na 33 ga voor wyrm/harpy quest bij giran castle. 36+ zou je prelude nog SOS kunnen powerlvlen met gastra, in c1 raadt ik dat niet aan.InterXs schreef op 15 juni 2004 @ 21:38:
heb afgelopen tijd veel gefarmd buiten Cruma Tower, leeches enzo maar hebben jullie nog tips om dit enigszins te versnellen?
[ Voor 34% gewijzigd door marshallq op 15-06-2004 22:17 ]
Hey bedankt maar ik zit al in TSA met mijn 1e char, Mennekemarshallq schreef op 15 juni 2004 @ 22:13:
Count als je op erica wil komen spelen met transfer kan ik je wel een clan regelen in tsa.
wasteland quest... vertel ^^marshallq schreef op 15 juni 2004 @ 22:13:
Zorg dat je gastra krijgt en naar lvl 28 komt, ga dan wasteland quest doen voor manticore set en elven jewelry. Na 33 ga voor wyrm/harpy quest bij giran castle. 36+ zou je prelude nog SOS kunnen powerlvlen met gastra, in c1 raadt ik dat niet aan.
Bij de zuid ingang quest halen bij Trader Sarien moet je eyes en basiliks hunten.
hehe ik zit ook op erica, en ik ben al lvl30, daarnaast is adena niet t probleem. ik wil powerlvl'en dus daarom vraag ik of jullie misschien weten of waar ik t beste kan farmenmarshallq schreef op 15 juni 2004 @ 22:13:
Ik heb net mijn mithral setje compleet gemaakt
Very happy with it, +4 evasion als c1 uitkomt. Nu nog een akat bow
Ik denk dat c1 leuke dingen brengt. Mijn clan staat op erica als eerste in rij voor castle. Count als je op erica wil komen spelen met transfer kan ik je wel een clan regelen in tsa.
http://lineage2.clan-tsa.co.uk tis nog niet zoveel maar forum is wel actief. Tsa is trouwens waarschijnlijk de enige met kans op castle ivm genoeg members en clans.
[...]
Zorg dat je gastra krijgt en naar lvl 28 komt, ga dan wasteland quest doen voor manticore set en elven jewelry. Na 33 ga voor wyrm/harpy quest bij giran castle. 36+ zou je prelude nog SOS kunnen powerlvlen met gastra, in c1 raadt ik dat niet aan.
farmen = adenaInterXs schreef op 16 juni 2004 @ 01:10:
[...]
hehe ik zit ook op erica, en ik ben al lvl30, daarnaast is adena niet t probleem. ik wil powerlvl'en dus daarom vraag ik of jullie misschien weten of waar ik t beste kan farmen
...
krators rulen echt man, gister nog eentje gesolo'dDrProctor schreef op 16 juni 2004 @ 11:22:
hahhah ik zat laatst met m'n lvl 26 Orc Monk in cruma 7 uur lang te partyen tegen krators en premo's die krators schieten er in 1 keer 450 hp af![]()
Maar cruma is niet zo'n fijne plek om te lvlen omdat het totale xp sterk afhangt van in wat voor party je zit het is dus beter om ergens te gaan soloen.
Je kan bijvoorbeeld wel rond giran ss spammend high lvl mobs mollen.
[ Voor 6% gewijzigd door AwesomE op 16-06-2004 11:29 ]
...
...
Verwijderd
vertel eens wat meer over deze questIntronic schreef op 15 juni 2004 @ 23:30:
[...]
Bij de zuid ingang quest halen bij Trader Sarien moet je eyes en basiliks hunten.
Weet ik, zodra mijn Assassin 40 is (en Abyss Walker) kan ik ook gelijk een Dark Screamer + Reinforced Mithril set kopen. Ik heb 116 SoP atm en 50+ Crafted Leather, dat zal ik dan moeten dumpen.RocketKoen schreef op 15 juni 2004 @ 23:48:
Count...
met je scav. kun je juist heerlijk rijk worden.
sla een voorraadje SoP in
oja domAwesomE schreef op 16 juni 2004 @ 08:53:
[...]
farmen = adena
powerlevelen doe je in Cruma Tower bij levels 30-46
juist.. naja ik heb nu dankzij mn clan echt goeie gear (elven+bastard+brigset+elven jewelry set) dus ik kan lekker gaan stampen in mn eentje. Echter de leeches en marsh stakato's zijn niet meer zo lucratief.. dus daarom vroeg ik of jullie andere plekken kennenDrProctor schreef op 16 juni 2004 @ 11:49:
Jep Krators geven veel xp maar als close combat character kan je ze echt nooit van je leven soloen (behalve als je een lvl 45 character hebt off course). iig wat ik wou zeggen is dat als je in een party stapt dat je niet weet of er een lvl 45 player bij zit ofzo die zuipt dan alle xp op en verdien jij niks. Daarom denk ik dat soloend lvlen sneller gaat omdat dan alle xp voor jou is en je je eigen tempo aan kan houden.
Je moet gewoon de zuidingang nemen (dus die echt helemaal onderaan de map), daar staan wat traders, waar Sarien ook bij staat. Hij staat gewoon aan en heeft dat ook altijd al gedaan.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:58:
[...]
vertel eens wat meer over deze quest
waar vind ik trader sarien?
is dit alleen op die test server of is deze quest al bekend nu?
ik kan er niets over vinden??
The devil is in the details.
Zuidingang van? Gludin? Gludio? Dion? Giran? Where?December schreef op 16 juni 2004 @ 13:43:
[...]
Je moet gewoon de zuidingang nemen (dus die echt helemaal onderaan de map), daar staan wat traders, waar Sarien ook bij staat. Hij staat gewoon aan en heeft dat ook altijd al gedaan.
Ga naar trader Sarien bij de zuidingang van Wasteland echt helemaal onderaan op de kaart.
[ Voor 24% gewijzigd door Alphega op 16-06-2004 16:56 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Cache op 17-06-2004 13:43 ]
Hier heb je een link waar alle quests op staan, leef je uit: http://www.l2orphus.com/quests.phpBaN5Hee schreef op 16 juni 2004 @ 17:16:
Durf ´t bijna niet te vragen maar.... wat levert die quest op?
ps. Maintenance day! Olee!
[ Voor 6% gewijzigd door Alphega op 16-06-2004 19:13 ]
Smiling as the shit comes down...
Ja maar hij ging niet paarsBaN5Hee schreef op 16 juni 2004 @ 20:37:
Rofl! Die laatste is een ambush ala robin hood? Hahahahh geweldig!
[ Voor 3% gewijzigd door marshallq op 16-06-2004 20:50 ]
Verwijderd
Gaan die weapon enchants op jouw server voor ~100k?Chainsaw schreef op 16 juni 2004 @ 22:41:
is dat enchanten van je wapen de poen waard?
heb een str longbow, maar is dan zeg 90K ofzo het waard om +1 te maken of scheelt het heel weinig?
Verwijderd
item naar prullenbakje slepenGremen schreef op 16 juni 2004 @ 23:28:
Even een noob vraag, hoe gooi je je standaard uitrusting weg? Ik kan die niet verkopen of weggooien, maar het neemt nu onnodige plek in. Heb ook nog een gare fox staart over van een van me eerste quests. Die kan ik ook niet wegdoen, omdat het een quest-item is......
Ben eergister begonnen en nu lvl 10. IS een leuk spel
NIET DOEN! zo kon ik niet meer lamen toen ik geen zin meer had in mn eerste char. (no sword is no lameGremen schreef op 16 juni 2004 @ 23:28:
Even een noob vraag, hoe gooi je je standaard uitrusting weg? Ik kan die niet verkopen of weggooien, maar het neemt nu onnodige plek in. Heb ook nog een gare fox staart over van een van me eerste quests. Die kan ik ook niet wegdoen, omdat het een quest-item is......
Ben eergister begonnen en nu lvl 10. IS een leuk spel
Ik gooi normaal altijd alleen armor weg, wapens nooit. Die komen nog wel van pas...ebborazor schreef op 17 juni 2004 @ 00:08:
[...]
NIET DOEN! zo kon ik niet meer lamen toen ik geen zin meer had in mn eerste char. (no sword is no lame)
Nou ja, op een lager lvl maakt het denk ik dan ook niet echt veel uit, dan helpt het wel mer omdat ik maar een lage mastery heb.RocketKoen schreef op 17 juni 2004 @ 01:12:
omdat een boog al een hoge P.ATK uit zichzelf heeft, en sloom schiet
een zwaard heeft een lagere P.ATK en is veel sneller.
Ook werken alle masteries op een % van je wapens P.ATK, dus 1 scroll = +2 P.ATK van wapen + 2 van mastery.
in de zelfde tijd als een boog 1x schiet doet een zwaard dat 2x. dus dat is totaal 8 P.ATK erbij
Bow masery werkt als een vast getal. mastery lvl 22 is bvb +218 P.ATK
een scroll doet dus totaal maar 2 P.ATK meer terwijl het bij een zwaard in dezelfde tijd 8 meer doet.
Sommige stukken water zijn al wel goed (rivieren op talking island) en een paar meer stukken, daar verzuip je in. Falldamage werkt nog voor geen meter op dit moment, ik heb het al wel eens gehad maar dat was door een bug....Loque schreef op 17 juni 2004 @ 13:14:
Ik vraag me al een tijdje af wat de nut van deze upgrades zijn.
Acrobat 1 Passive - - - 3,100 Enables player to jump from high places.
Boost Breath 1 Passive - - - 3,100 Increases lung capacity.
Het idee snap ik wel maar het nut iets minder.
Voor zover ik heb mee gemaakt heb ik nog nooit fall damage gehad.
En kan ik ook onbeperkt onder water blijven.
Iemand hier een idee over?
[ Voor 8% gewijzigd door Aapenootjes op 17-06-2004 17:46 ]
Waarom weet iedereen het zo vroeg?aapenootjes schreef op 17 juni 2004 @ 13:53:
Ik heb ook wel eens fall dmg gehad toen ik niet eens viel >.<
Ben net gekilled door een lvl 50 mage (weet haar class niet). Ik was gewoon aan het trainen in RoD toen er een human fighter kwam die iedereen ging killstealen met een boog. Ik en nog 2 anderen vonden dit niet zo leuk dus probeerde we haar paars te krijgen, een paar keer luktee dit maar dan rende ze al snel weg. Na een tijdje werd ze per ongeluk gekilled door een mage die even 1 windstrike deed, terwijl die mage er niet eens iets mee te maken had. Weer een andere niet oplettende mage rezde de killstealer. Ze vocht niet meer terug en na een tijdje bleek dat ze dus een lvl 50 mage had ingeroepen die ons alledrie binnen een paar seconden af had gemaakt.
We hadden haar vaak gevraagt of ze wou ophouden met ks'en, dan zouden wij ook ophouden. Maar dan zei ze gewoon dat die plek van haar was.
edit: w00t ik ben geslaagt
Verwijderd
En ik dan?Met dank aan December a.k.a. Marc0 die verantwoordelijk is voor het grootste deel van het topic. Verder nog ook Maximus a.k.a. Shuriken en Intronic.
Jij heb geen stuk van deze startpost geschreven tochVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:55:
[...]
En ik dan?Ik had het allereerste Lineage II topic ooit geopend!
![]()
Jammer dat ik het geduld er niet voor heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq