[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 5

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen v.a. vrijdag ook al lvl 14 :p.
Screen komt nog wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik ben nu lvl29 ... nog een weekje ofzo en dan ben ik lvl35 hopelijk. heb nu goeie gear.

zodat ik eindelijk met mn clanmaatjes mee kan spelen, want solo-en is niet altijd fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loque schreef op 14 juni 2004 @ 10:41:
Ik heb gister een tijdje met Youhuo gesproken, en dat is dus een ebay farmer.

Eerst zij hij steeds dat het niet zo was, maar na een paar vragen gaf hij toe dat het zo was.

Hij MOET elke dag 300k aan z'n boss inleveren om 30 yuan te verdienen (zo'n 4 dollar). Hij deelt zijn account met een vriend en ze spelen beide 12 uur per dag.

Tsja wat doe je er aan als je 12 uur moet werken om 4 dollar te verdienen dan is het wel erg met je gesteld. Tenzij 4 dollar voor hem gelijk staat aan 100 euro voor mij.
Waarom gaat hij dan niet gewoon zijn geld verkopen op ebay maakt hij veel meer winst? Dan werkt hij 3 dagen en verdient hij plaats van 12 dollar rond de 40$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:37:
[...]

Waarom gaat hij dan niet gewoon zijn geld verkopen op ebay maakt hij veel meer winst? Dan werkt hij 3 dagen en verdient hij plaats van 12 dollar rond de 40$
Van wie denk je dat de computer is waar hij op speeld? Veel chinezen zijn erg arm hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat hij naar een internet café :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

ik farm voor eten :(

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Gister zag ik dat iemand een bastrd*bastrd dual aan het verkopen was voor 1200k. Ik vroeg of hij hem ook voor 1175 wilde verkopen en dat vond die ok.
Diezelfde nacht heb ik hem voor 1475k kunnen doorverkopen :).

Nu heb ik als ik zo level 20 ben een +3goathead staff en een knowledge set (genoeg voor mithril maar die is te lelijk). Pics volgen zodra ik level 20 ben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Dat die farmers zeggen dat ze maar 1 dollar per uur verdienen is echt onzin, ze wekken alleen maar sympatie op (medelijden)

van het weekend geprobeerd de PoB (Proof of Blood) te krijgen voor de clan, maar 6 uur totaal heeft niks opgeleverd :/ op een paar dooie clanmembers na ( die na 2 hits van cave maden/bloody queen ) de pijp uit zijn :D

vanavond nog maar eens weer proberen

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Yippie :) lvl 25 :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~b.zuidema/lvl25.jpg

Nu nog ff sparen voor de Knowledge Stocking de Tunic had ik voor 150k ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan zoveel geld voor zo een str long bow o.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:40:
Hoe kom je aan zoveel geld voor zo een str long bow o.0.
De screen was iets te donker misschien, nu kun je zien dat het een DE bow is ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zeer er stoer uit beter dan die andere bogen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 20:59
Je mag wel eens wat doen aan je defense Loque, want ik ben mage en m'n p.def is zonder buffs al 40 hoger dan die van jou :o

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik zat net op mmorpg.com reviews van spelers te lezen over deze game. Nu zijn er bij ieder spel wel idioten die zeuren maar bij Linage2 waren vrijwel geen positieve reacties..

grootste buggers waren:
-bots
-adena farmers
-kinderachtig gedrag en geen roleplaying
-vooral namen als N00bKIllAh9923 en XxxX_PWNAGELORZ_XxxX

mijn vraag :D

1) Zijn jullie het hiermee eens?
2) wat word bedoeld met adena farmers en bots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Die gast op mijn screenie is nu gebanned :) mede dankzij mijn clanleader Koffietje.

Heb nu een 2 handed sword gekocht en ik ben er erg tevreden mee :) Ik ga nu doorsparen voor Bastard * elven. Owja ben ook ngo lvl 29 geworden, ik hoop lvl 35 te zijn als c1 komt zodat ik mijn leader kan helpen met het verkrijgen van drakeneitjes :+ (ik ben de sterkste in mijn clan na mijn leader, hij is nu lvl 36, toen ik een week geleden joinde zaten er nog een aantal mensen boven me)

@loona35 ja dat heb ik ook wel eens gezien, ik ben het wel eens met die grootste buggers die jij opnoemt, maar minstens zo erg vind ik de sieghard server het gevoel dat ze nogal de tijd nemen bij ncsoft (met C1 en zo, en erg weinig info). Owja een farmer is in principe iedereen die de hele tijd makkelijke monsters afmaakt voor geld. Meestal worden er echter alleen mensen mee bedoelt die de adena (geld in l2) verkopen voor echt geld en daarvoor ook vaak delevelen (zie onder andere die gast op mijn screen op de vorige pagina). Botters zijn hetzelfde als farmers, alleen worden ze niet bestuurd door een mens, maar door een programma zodat ze 24 uur per dag online kunnen zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Aapenootjes op 14-06-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

December schreef op 14 juni 2004 @ 18:54:
Je mag wel eens wat doen aan je defense Loque, want ik ben mage en m'n p.def is zonder buffs al 40 hoger dan die van jou :o
Misschien handig (en niet alleen voor mij) dat je er dan ook wat meer info bij geeft.
Ipv zomaar te blaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 14 juni 2004 @ 18:57:
Ik zat net op mmorpg.com reviews van spelers te lezen over deze game. Nu zijn er bij ieder spel wel idioten die zeuren maar bij Linage2 waren vrijwel geen positieve reacties..

grootste buggers waren:
-bots
-adena farmers
-kinderachtig gedrag en geen roleplaying
-vooral namen als N00bKIllAh9923 en XxxX_PWNAGELORZ_XxxX

mijn vraag :D

1) Zijn jullie het hiermee eens?
2) wat word bedoeld met adena farmers en bots?
Ik begrijp die mensen niet. Soms vraag ik me echt af of ze het over hetzelfde spel hebben want die dingen die ze noemen zijn misschien wel aanwezig maar niet waar ik ben. Kortom: ze zijn noobs. Ze hebben geen idee hoe het is op hoger lvl en janken alleen maar omdat ze te dom zijn om op dezelfde plekken als farmers te hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mensen hebben een paar punten niet opgenoemd die lineage2 de moeite waard zijn:

pvp: mensen gewoon overal pvp'en, de arena's waar je zelf een dual kan organiseren

pve: person versus enemy hierbij moet je denken aan grote bad ass draken zoals antharas die erg moeilijk zijn om te verslaan

siege's: Het word zegt al genoeg

Dit zijn een paar punten waardoor lineage2 zeker te proberen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Had vanacht gedroomd dat er een hunters bow gedropt zou worden en vandaag killde ik met een vriend de eerste de beste Skeleton Marksman en tjsakkaaaaah een hunters bow :D

Mijn dag was dus weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien moet ik dat ook doen kan ik eindelijk me 1e drop krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

* gaat vanavond hard dromen *

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Loque schreef op 14 juni 2004 @ 20:01:
[...]

Misschien handig (en niet alleen voor mij) dat je er dan ook wat meer info bij geeft.
Ipv zomaar te blaten ;)
ik vind het eigenlijk best wel logisch. Wat snap je niet aan: je moet je pdef verhogen.
En omdat hij een mage is (nuker om precies te zijn) zal hij nog minder dan jouw (ook al kite je waarschijnlijk ook) daadwerkelijk met mobs in aanraking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grootste onzin al die oneerlijke spelers....
Bij ons in de clan zit er ook iemand waarvan ik het zooitje nie vertrouw. Maar hoe kom je er achter?

Vragen? Heb ik gedaan krijg ik het antwoord dat ie zo wel 8 uur online is per dag en dat ie zo 400k farmed door green en door blues.
Aangezien ik ook veel thuis ben de laatste tijd heb ik dat dus even getest een dagje. Mooi niet dat ik in zoveel tijd 400k binnenkrijg.
Hij vraagt 80k aan crazybytes, die heeft het niet maar binnen een uur loopt ie wel met een nieuwe gastra. |:( Hoe kan dit? En de dag daarna heeft ie weer een assasin knife erbij. In 1 dag van lvl 26 naar 29. Ik kan het niet!!!
Is dit nou het verschil tussen mage en archer?
Of is hier daadwerkelijk meer aan de hand?

En hij leveled ook mega hard, nog zoiets. En ik kan het niet hebben. Ten eerste omdat ik deze persoon gewoon niet mag. (met party-en helpt hij de sterkste en laat de zwakste doodgaan of hij is 9 van de 10 keer afk) En ten tweede omdat jij er zo eerlijk en hard voor moet werken als je een mithril set of een stafje bij elkaar weet te sprokkelen.

En iedereen maar afvragen waarom hij bij ons in de clan zit... sjah foutje misschien? maarja zonder harde bewijzen knikker je er ook nie zomaar iemand uit.
Sorry mensen voor dit lange verhaal.. iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige classes die ik ken die snel farmen zijn mage's en scav's. Mage's vanwege aoe spells zoals fire etc en scav's vanwege het spoilen van sop die voor 15/20k weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Nou, het kon ook niet anders... ben eindelijk begonnen met het lvle van een elf. :p
Morgen is flink powerlvle. :)

Oh ja, heb mn SoRev verkocht voor 1450k + Magic set + 17k D-SS. :D

[ Voor 24% gewijzigd door Cache op 15-06-2004 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga je opnieuw beginnen???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
aapenootjes schreef op 14 juni 2004 @ 19:00:
Heb nu een 2 handed sword gekocht en ik ben er erg tevreden mee :) Ik ga nu doorsparen voor Bastard * elven. Owja ben ook ngo lvl 29 geworden, ik hoop lvl 35 te zijn als c1 komt zodat ik mijn leader kan helpen met het verkrijgen van drakeneitjes :+ (ik ben de sterkste in mijn clan na mijn leader, hij is nu lvl 36, toen ik een week geleden joinde zaten er nog een aantal mensen boven me)
Ik zie aan je balk dat je een warrior bent, probeer voor een blunt wapen te gaan en zo je stun skill te benutten. Vooral in Cruma met een Tarbar/tomahawk gaat het erg goed tot aan level 40 natuurlijk.
(was tip van menneke aka count)

Ook voor solo/farmen is erg handig, neem btw maar 1 skill erin, kans op stun wordt volgens mij niet groter als je er 6 in stopt of zo.
Neem ook geen onnodige skills die je later toch niet gebruikt. Ik ben nu lvl 41 met alle gladiator dual skills en heb nu 450K SP over. Met extra skills om de 3 lvls vanaf 40 is dit wel erg lekker. 2 andere clanmaten hadden alle skills en hebben nu gewoon SP tekort :o

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 07:20:
ga je opnieuw beginnen???????
Nee, niet opnieuw, heb nog zat geld over, maar ihet is zo saai de hele tijd tegen hetzelfde armor en wapen aan te kijken... :/
Even wat anders, dorf beviel niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
OMG wat een drops hebben julle niet normaal ik heb het tot nu toe alleen nog maar met een Blue Diamond Necklace moeten doen en dat was in een party. Tsssk, en dan gaan ze nog zeiken dat ze alleen maar een"simpel" weapon enchant d grade scrolltje hebben gehad. *cough*spoiled brats*cough*

Maar eh ik zal zo effe wat screens uploaden van m'n orc monnikje.

Voor de mensen die me niet kennen ingame.

Ik ben ProqThor zit op server 5 en heb een 27 Orc Monk

O en Cache niemand heeft zo lang tegen zo'n saai bone armor moeten kijken als mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
DrProctor schreef op 15 juni 2004 @ 10:22:
[knip]
O en Cache niemand heeft zo lang tegen zo'n saai bone armor moeten kijken als mij ;)
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Gisteren liep ik van partisan hideaway naar execution grounds toen ik plotseling omver gelopen werd door een groep van ik schat zo'n 70 man. Toen bleek dat ze massaal tegen de WAR clan wouden vechten, aangezien die clan niet erg gelieft is.
Hier kun jee een gedeelte van het aantal mensen zien dat er waren (het waren er dus nog veel meer), helaas werd er uiteindelijk niet erg veel gevochten. Er bleken namelijk nog een hoop WAR leden bij te staan die nog geen embleem hadden en het was een zooitje ongeregelt. Dus toen hebben we de guards maar afgemaakt waar ik toch weer 8xp mee verdiende :+

edit: owja mijn pc trekt een siege dus nooit :P
Ik zie aan je balk dat je een warrior bent, probeer voor een blunt wapen te gaan en zo je stun skill te benutten. Vooral in Cruma met een Tarbar/tomahawk gaat het erg goed tot aan level 40 natuurlijk.
(was tip van menneke aka count)

Ook voor solo/farmen is erg handig, neem btw maar 1 skill erin, kans op stun wordt volgens mij niet groter als je er 6 in stopt of zo.
Neem ook geen onnodige skills die je later toch niet gebruikt. Ik ben nu lvl 41 met alle gladiator dual skills en heb nu 450K SP over. Met extra skills om de 3 lvls vanaf 40 is dit wel erg lekker. 2 andere clanmaten hadden alle skills en hebben nu gewoon SP tekort :o
Ik weet dat je gelijk hebt over die blunt, maar ik vind zwaarden toch het leukst eigenlijk, ik was ook al van plan om voor een dual elven * Bastard te gaan sparen. Ik speel graag op de manier die ik het leukste vind, of dat de beste is maakt me dan iets minder uit. En ik neem ook niet alle skills, al helemaal niet meer zo snel ik dual heb, dan heb ik er immers niks meer aan. En van de andere kant doet mijn power smash wel lekker veel dmg :9~ In elk geval bedankt voor je advies.

[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 15-06-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
zoals beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/ganzgeil.jpg

beetje jammer dat ik mn helmet ben kwijtgeraakt toen die in mn inventory zat.
Het eerste waar ik nu voor ga sparen is een elven mdef set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nou al weer lvl 20? Goed bezig :). Mag ik vragen wanneer je er mee begonnen bent hoeveel uur per dag eraan besteedt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Eindelijk weer wat tijd om te spelen, heb bijna 3 week niet kunnen spelen :/
Schiet niet echt op dan :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
InterXs schreef op 14 juni 2004 @ 13:42:
ik ben nu lvl29 ... nog een weekje ofzo en dan ben ik lvl35 hopelijk. heb nu goeie gear.

zodat ik eindelijk met mn clanmaatjes mee kan spelen, want solo-en is niet altijd fijn :)
Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Mij lukt ´t niet hoor, in 1 weekje van lvl 29 naar lvl 35...

@Sas: ik lees je berichtje nu pas. Ik had vanochtend crazy al een pmmetje gestuurd, want ´t klopt inderdaad niet. Vanochtend voordat ik naar m´n werk ging kwam ik hem nog tegen. Heb er screenies van gemaakt hoe hij vastloopt tegen een boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Ok hier mijn character heb 5 weken niet kunnen spelen dus niet zo hoog nog maar ik kom er wel ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/drproctor666/Lineage/Shot00088.JPG

Hier Loque en ik terwijl we van equipment geswitched hadden :D (wapens dan)
DE Bow ziet er super uit of orc.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/drproctor666/Lineage/Shot00053.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Hehe die klauwen hakken anders ook lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 15 juni 2004 @ 14:33:
[...]

Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Mij lukt ´t niet hoor, in 1 weekje van lvl 29 naar lvl 35...

@Sas: ik lees je berichtje nu pas. Ik had vanochtend crazy al een pmmetje gestuurd, want ´t klopt inderdaad niet. Vanochtend voordat ik naar m´n werk ging kwam ik hem nog tegen. Heb er screenies van gemaakt hoe hij vastloopt tegen een boom.
ja maar wat houdt dat in? ik bedoel hij zegt zo vaak dat ie lag heeft of afk is
en wat bewijst dat? nou weet ik nie wat voor screen het is maar wil em wel graag zien natuurlijk.
mail em maar effe ofzow mail is in info op het forum of hiero
thnx jorisjuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
DeepSeven schreef op 15 juni 2004 @ 14:18:
Nou al weer lvl 20? Goed bezig :). Mag ik vragen wanneer je er mee begonnen bent hoeveel uur per dag eraan besteedt hebt?
2 dagen geleden hier mee begonnen en zon 7/8 uur per dag gespeeld ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je het gek met beste non-grade die er is :P. Probeer is een dwarf te levelen zonder enige hulp das pas kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Over powerlevelen gesproken;

Tijdje terug besloot ik dat ik ook een PvP char wou hebben en ik vind daggers gaaf.
Toen heb ik gekozen om een Abyss Walker te gaan maken.

In ~8 uur van 1-20 mbv Composition Bow.
En in ~20 uur van 20-30 mbv Gastraphetes + Maingauche.

Alleen ik heb niet echt zin om 30-40 te grinden. Dat duurt zoooo lang, ook al heb je top D-grade. En ik speel niet hele dagen meer, nu ik een baan heb nog hoogstens 2 uur per dag. Kost me dan minimaal 2 week oid.

Bovendien weet ik niet precies waar ik het spel nog voor speel. Het is grinden, grinden en nog eens grinden. Met C1 krijg je een PvP arena, da's helemaal waar. Maar ik denk niet dat je daar dagen mee vult :/

Ik heb nog 2 week subscription op dit moment denk ik niet dat ik ga verlengen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje tussendoor:

weet iemand hoe ik mijn pakketje van bol moet retouneren (zullen inmiddels veel mensen ervaring mee hebben :p ). Ik mag hopen dat ik niet ook nog eens voor de verzendkosten mag gaan opdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die verzendkosten betalen zij denk ik, ik heb nu al 2 mails naar bol.com gestuurd over wat ik moet doen ivm het verkeerde product... namelijk mohaa deluxe ipv lineage 2. Je moet namelijk eerst een mail sturen als je het product wilt vervangen... voor instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Count schreef op 15 juni 2004 @ 19:09:
Over powerlevelen gesproken;

Tijdje terug besloot ik dat ik ook een PvP char wou hebben en ik vind daggers gaaf.
Toen heb ik gekozen om een Abyss Walker te gaan maken.

In ~8 uur van 1-20 mbv Composition Bow.
En in ~20 uur van 20-30 mbv Gastraphetes + Maingauche.

Alleen ik heb niet echt zin om 30-40 te grinden. Dat duurt zoooo lang, ook al heb je top D-grade. En ik speel niet hele dagen meer, nu ik een baan heb nog hoogstens 2 uur per dag. Kost me dan minimaal 2 week oid.

Bovendien weet ik niet precies waar ik het spel nog voor speel. Het is grinden, grinden en nog eens grinden. Met C1 krijg je een PvP arena, da's helemaal waar. Maar ik denk niet dat je daar dagen mee vult :/

Ik heb nog 2 week subscription op dit moment denk ik niet dat ik ga verlengen.
alsof het enige wat c1 toevoegd een pvp arena is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat c1 een hoop nieuws brengt te bieden: mini-mob's die overal te vinden zijn zoals een orc boss etc. mob's zoals Anthara's, siege's etc. Het meest kijk ik wel uit naar c2 vanwege de keuzes om ( mits het waar is) uit water, wind, vuur, aarde en de keuze om uit dark/light te kiezen hierdoor worden de char's eindelijk wat gepersoonaliseerd ook komt er een verschil in 's nachts en dag dat sommige rassen ability's krijgen die beter werken 's nachts dan overdag. De nieuwe skills zullen ook heel wat goeds teweeg brengen ik blijf zkr lineage2 spelen tot chron2 is het dan nog niet beter stop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik ben nu een lvl30 warrior (wil gladiator worden) heb top d-grade spul van mn clan gekregen (vrienden clan uit scandinavie) die zijn namelijk allemaal 40+ En ik moet voor c1 ook naar de 40 gaan speel iets van 5 uur per dag..

heb afgelopen tijd veel gefarmd buiten Cruma Tower, leeches enzo maar hebben jullie nog tips om dit enigszins te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Ik heb net mijn mithral setje compleet gemaakt :+
Very happy with it, +4 evasion als c1 uitkomt. Nu nog een akat bow :P

Ik denk dat c1 leuke dingen brengt. Mijn clan staat op erica als eerste in rij voor castle. Count als je op erica wil komen spelen met transfer kan ik je wel een clan regelen in tsa.

http://lineage2.clan-tsa.co.uk tis nog niet zoveel maar forum is wel actief. Tsa is trouwens waarschijnlijk de enige met kans op castle ivm genoeg members en clans.
InterXs schreef op 15 juni 2004 @ 21:38:
heb afgelopen tijd veel gefarmd buiten Cruma Tower, leeches enzo maar hebben jullie nog tips om dit enigszins te versnellen?
Zorg dat je gastra krijgt en naar lvl 28 komt, ga dan wasteland quest doen voor manticore set en elven jewelry. Na 33 ga voor wyrm/harpy quest bij giran castle. 36+ zou je prelude nog SOS kunnen powerlvlen met gastra, in c1 raadt ik dat niet aan.

[ Voor 34% gewijzigd door marshallq op 15-06-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
marshallq schreef op 15 juni 2004 @ 22:13:
Count als je op erica wil komen spelen met transfer kan ik je wel een clan regelen in tsa.
Hey bedankt maar ik zit al in TSA met mijn 1e char, Menneke :P
Zonodig kan ik hem wel switchen naar mijn soon-to-be AW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor

Zorg dat je gastra krijgt en naar lvl 28 komt, ga dan wasteland quest doen voor manticore set en elven jewelry. Na 33 ga voor wyrm/harpy quest bij giran castle. 36+ zou je prelude nog SOS kunnen powerlvlen met gastra, in c1 raadt ik dat niet aan.
wasteland quest... vertel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
ebborazor schreef op 15 juni 2004 @ 23:10:
[...]

wasteland quest... vertel ^^
Bij de zuid ingang quest halen bij Trader Sarien moet je eyes en basiliks hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 21:38
Count...
met je scav. kun je juist heerlijk rijk worden.
sla een voorraadje SoP in

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ga ik doen ik hoop met me dorf naar lv 29 in 4 dagen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik heb net mijn mithral setje compleet gemaakt :+
Very happy with it, +4 evasion als c1 uitkomt. Nu nog een akat bow :P

Ik denk dat c1 leuke dingen brengt. Mijn clan staat op erica als eerste in rij voor castle. Count als je op erica wil komen spelen met transfer kan ik je wel een clan regelen in tsa.

http://lineage2.clan-tsa.co.uk tis nog niet zoveel maar forum is wel actief. Tsa is trouwens waarschijnlijk de enige met kans op castle ivm genoeg members en clans.

[...]

hehe ik zit ook op erica, en ik ben al lvl30, daarnaast is adena niet t probleem. ik wil powerlvl'en dus daarom vraag ik of jullie misschien weten of waar ik t beste kan farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
InterXs schreef op 16 juni 2004 @ 01:10:
[...]

hehe ik zit ook op erica, en ik ben al lvl30, daarnaast is adena niet t probleem. ik wil powerlvl'en dus daarom vraag ik of jullie misschien weten of waar ik t beste kan farmen :)
farmen = adena :P

powerlevelen doe je in Cruma Tower bij levels 30-46

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hahhah ik zat laatst met m'n lvl 26 Orc Monk in cruma 7 uur lang te partyen tegen krators en premo's die krators schieten er in 1 keer 450 hp af :D

Maar cruma is niet zo'n fijne plek om te lvlen omdat het totale xp sterk afhangt van in wat voor party je zit het is dus beter om ergens te gaan soloen.

Je kan bijvoorbeeld wel rond giran ss spammend high lvl mobs mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
DrProctor schreef op 16 juni 2004 @ 11:22:
hahhah ik zat laatst met m'n lvl 26 Orc Monk in cruma 7 uur lang te partyen tegen krators en premo's die krators schieten er in 1 keer 450 hp af :D

Maar cruma is niet zo'n fijne plek om te lvlen omdat het totale xp sterk afhangt van in wat voor party je zit het is dus beter om ergens te gaan soloen.

Je kan bijvoorbeeld wel rond giran ss spammend high lvl mobs mollen.
krators rulen echt man, gister nog eentje gesolo'd
4321 Xp en 259 sp :D

maar met level 26 ben je ook veels te laag voor CT.
Forgotten Temple is een ideale plek voor lvl 26-32 party, vooral de undine room en firebridge

[ Voor 6% gewijzigd door AwesomE op 16-06-2004 11:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Jep Krators geven veel xp maar als close combat character kan je ze echt nooit van je leven soloen (behalve als je een lvl 45 character hebt off course). iig wat ik wou zeggen is dat als je in een party stapt dat je niet weet of er een lvl 45 player bij zit ofzo die zuipt dan alle xp op en verdien jij niks. Daarom denk ik dat soloend lvlen sneller gaat omdat dan alle xp voor jou is en je je eigen tempo aan kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
hmm laten we zo zeggen, rond lvl 30 in een kamer (ct, cruma) met 9 man van ongeveel jouw level , moet je minstens 15-20% kunnen krijgen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intronic schreef op 15 juni 2004 @ 23:30:
[...]
Bij de zuid ingang quest halen bij Trader Sarien moet je eyes en basiliks hunten.
vertel eens wat meer over deze quest
waar vind ik trader sarien?
is dit alleen op die test server of is deze quest al bekend nu?
ik kan er niets over vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
RocketKoen schreef op 15 juni 2004 @ 23:48:
Count...
met je scav. kun je juist heerlijk rijk worden.
sla een voorraadje SoP in
Weet ik, zodra mijn Assassin 40 is (en Abyss Walker) kan ik ook gelijk een Dark Screamer + Reinforced Mithril set kopen. Ik heb 116 SoP atm en 50+ Crafted Leather, dat zal ik dan moeten dumpen. :P

Als ik geld nodig heb gebruik ik de Bounty Hunter maar ik denk dat ik met de AW (Mes) doorga als main. PvP vind ik namelijk het meest leuke onderdeel van L2 en de Bounty Hunter is nou niet bepaald heer en meester op dat gebied.

Wel zonde misschien dat ik zoveel tijd in de Bounty Hunter heb gestopt maar in ieder geval heb ik geen geldzorgen nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
AwesomE schreef op 16 juni 2004 @ 08:53:
[...]

farmen = adena :P

powerlevelen doe je in Cruma Tower bij levels 30-46
oja dom 8)7 :D
DrProctor schreef op 16 juni 2004 @ 11:49:
Jep Krators geven veel xp maar als close combat character kan je ze echt nooit van je leven soloen (behalve als je een lvl 45 character hebt off course). iig wat ik wou zeggen is dat als je in een party stapt dat je niet weet of er een lvl 45 player bij zit ofzo die zuipt dan alle xp op en verdien jij niks. Daarom denk ik dat soloend lvlen sneller gaat omdat dan alle xp voor jou is en je je eigen tempo aan kan houden.
juist.. naja ik heb nu dankzij mn clan echt goeie gear (elven+bastard+brigset+elven jewelry set) dus ik kan lekker gaan stampen in mn eentje. Echter de leeches en marsh stakato's zijn niet meer zo lucratief.. dus daarom vroeg ik of jullie andere plekken kennen :)

1. Forgotten temple -> maar ff kijken
2. iemand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:58:
[...]

vertel eens wat meer over deze quest
waar vind ik trader sarien?
is dit alleen op die test server of is deze quest al bekend nu?
ik kan er niets over vinden??
Je moet gewoon de zuidingang nemen (dus die echt helemaal onderaan de map), daar staan wat traders, waar Sarien ook bij staat. Hij staat gewoon aan en heeft dat ook altijd al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
InterXs

Je zou ook in de buurt van Giran kunnen kijken daar zitten ook wel leuke mobs zoals monster eye gazers en destroyers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
December schreef op 16 juni 2004 @ 13:43:
[...]
Je moet gewoon de zuidingang nemen (dus die echt helemaal onderaan de map), daar staan wat traders, waar Sarien ook bij staat. Hij staat gewoon aan en heeft dat ook altijd al gedaan.
Zuidingang van? Gludin? Gludio? Dion? Giran? Where? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wastelands, maar volgens mij was dat al gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
BaN5Hee schreef op 16 juni 2004 @ 16:14:
[...]

Zuidingang van? Gludin? Gludio? Dion? Giran? Where? :)
Ga naar trader Sarien bij de zuidingang van Wasteland echt helemaal onderaan op de kaart.
Even alles wat al gezegd is in 1 posts gezet 8)7

edit:

Damnit December niet te snel :P

[ Voor 24% gewijzigd door Alphega op 16-06-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Durf ´t bijna niet te vragen maar.... wat levert die quest op?

ps. Maintenance day! Olee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
*zucht* 2 uur geen lineage [/verslaafd] B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
tssk ga het irc channel bevuilen en niet dit toppic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Afbeeldingslocatie: http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/Tullia_Stats_small.JPG

Één dikke dag L2 spelen over gedaan, vandaag hele tijd met spullen overzetten geklooit. :p

Edit: Gas bow is wel +2 hè. :Y) :p

[ Voor 40% gewijzigd door Cache op 17-06-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
BaN5Hee schreef op 16 juni 2004 @ 17:16:
Durf ´t bijna niet te vragen maar.... wat levert die quest op?

ps. Maintenance day! Olee!
Hier heb je een link waar alle quests op staan, leef je uit: http://www.l2orphus.com/quests.php
De quest waar hier over gesproken wordt heet "Sense for Business".

[ Voor 6% gewijzigd door Alphega op 16-06-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijne:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/l.vanweezel/elflvl14.jpg
Ik ben al level 15 met 80% maar server is nu even down....

(ik zit trouwens in de Kain server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

hmmm.......... alle servers down, en dat nu ik net even tijd heb om te spelen :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
hehe ik heb zelfs gevraagd of ik ipv donderdag avond woensdag avond kan werken zodat ik geen tijd mis 8)7

kansloos maarja je bent verslaafd of niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Rofl! Die laatste is een ambush ala robin hood? Hahahahh geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
BaN5Hee schreef op 16 juni 2004 @ 20:37:
Rofl! Die laatste is een ambush ala robin hood? Hahahahh geweldig!
Ja maar hij ging niet paars >:) :/

[ Voor 3% gewijzigd door marshallq op 16-06-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
LOL op de een na laatste sta ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
is dat enchanten van je wapen de poen waard?
heb een str longbow, maar is dan zeg 90K ofzo het waard om +1 te maken of scheelt het heel weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
voor een boog is het het niet waard chainsaw.
voor een zwaard ofzo wel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chainsaw schreef op 16 juni 2004 @ 22:41:
is dat enchanten van je wapen de poen waard?
heb een str longbow, maar is dan zeg 90K ofzo het waard om +1 te maken of scheelt het heel weinig?
Gaan die weapon enchants op jouw server voor ~100k?

En waarom is het voor zwaard enzo beter als voor bow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 16-09 21:25
Even een noob vraag, hoe gooi je je standaard uitrusting weg? Ik kan die niet verkopen of weggooien, maar het neemt nu onnodige plek in. Heb ook nog een gare fox staart over van een van me eerste quests. Die kan ik ook niet wegdoen, omdat het een quest-item is......

Ben eergister begonnen en nu lvl 10. IS een leuk spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gremen schreef op 16 juni 2004 @ 23:28:
Even een noob vraag, hoe gooi je je standaard uitrusting weg? Ik kan die niet verkopen of weggooien, maar het neemt nu onnodige plek in. Heb ook nog een gare fox staart over van een van me eerste quests. Die kan ik ook niet wegdoen, omdat het een quest-item is......

item naar prullenbakje slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Gremen schreef op 16 juni 2004 @ 23:28:

NIET DOEN! zo kon ik niet meer lamen toen ik geen zin meer had in mn eerste char. (no sword is no lame :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ebborazor schreef op 17 juni 2004 @ 00:08:
[...]

NIET DOEN! zo kon ik niet meer lamen toen ik geen zin meer had in mn eerste char. (no sword is no lame :()
Ik gooi normaal altijd alleen armor weg, wapens nooit. Die komen nog wel van pas... >:)

Maar goed, ik wil dus ook wel is weten waarom enchanten van een boog niet zinvol is en een zwaard wel... net een gas +2 gekocht... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
omdat een boog al een hoge P.ATK uit zichzelf heeft, en sloom schiet
een zwaard heeft een lagere P.ATK en is veel sneller.

Ook werken alle masteries op een % van je wapens P.ATK, dus 1 scroll = +2 P.ATK van wapen + 2 van mastery.
in de zelfde tijd als een boog 1x schiet doet een zwaard dat 2x. dus dat is totaal 8 P.ATK erbij

Bow masery werkt als een vast getal. mastery lvl 22 is bvb +218 P.ATK
een scroll doet dus totaal maar 2 P.ATK meer terwijl het bij een zwaard in dezelfde tijd 8 meer doet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Hmm misschien ga ik mijn dual wield wel enchanten zo snel ik die heb. Ben vanavond in cruma tower geweest, was erg leuk. De lvls in onze groep varieerde van 23 tot 37 en ik werd in het begin lvl 30. Ondanks dat onze dwarf van lvl 23 zin had om krators te tanken is hij niet dood gegaan :P. Hij vond toen Brigandine gaitiers waarvoor hij elk lid van de party heefd betaald, kreeg er toen dus 40k bij :) Echt super xp gaf het niet, maar ik deed het dan ook vooral voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
RocketKoen schreef op 17 juni 2004 @ 01:12:
omdat een boog al een hoge P.ATK uit zichzelf heeft, en sloom schiet
een zwaard heeft een lagere P.ATK en is veel sneller.

Ook werken alle masteries op een % van je wapens P.ATK, dus 1 scroll = +2 P.ATK van wapen + 2 van mastery.
in de zelfde tijd als een boog 1x schiet doet een zwaard dat 2x. dus dat is totaal 8 P.ATK erbij

Bow masery werkt als een vast getal. mastery lvl 22 is bvb +218 P.ATK
een scroll doet dus totaal maar 2 P.ATK meer terwijl het bij een zwaard in dezelfde tijd 8 meer doet.
Nou ja, op een lager lvl maakt het denk ik dan ook niet echt veel uit, dan helpt het wel mer omdat ik maar een lage mastery heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ik vraag me al een tijdje af wat de nut van deze upgrades zijn.

Acrobat 1 Passive - - - 3,100 Enables player to jump from high places.
Boost Breath 1 Passive - - - 3,100 Increases lung capacity.

Het idee snap ik wel maar het nut iets minder.
Voor zover ik heb mee gemaakt heb ik nog nooit fall damage gehad.
En kan ik ook onbeperkt onder water blijven.

Iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik denk dat dat met C1 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Loque schreef op 17 juni 2004 @ 13:14:
Ik vraag me al een tijdje af wat de nut van deze upgrades zijn.

Acrobat 1 Passive - - - 3,100 Enables player to jump from high places.
Boost Breath 1 Passive - - - 3,100 Increases lung capacity.

Het idee snap ik wel maar het nut iets minder.
Voor zover ik heb mee gemaakt heb ik nog nooit fall damage gehad.
En kan ik ook onbeperkt onder water blijven.

Iemand hier een idee over?
Sommige stukken water zijn al wel goed (rivieren op talking island) en een paar meer stukken, daar verzuip je in. Falldamage werkt nog voor geen meter op dit moment, ik heb het al wel eens gehad maar dat was door een bug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik heb ook wel eens fall dmg gehad toen ik niet eens viel >.<

Ben net gekilled door een lvl 50 mage (weet haar class niet). Ik was gewoon aan het trainen in RoD toen er een human fighter kwam die iedereen ging killstealen met een boog. Ik en nog 2 anderen vonden dit niet zo leuk dus probeerde we haar paars te krijgen, een paar keer luktee dit maar dan rende ze al snel weg. Na een tijdje werd ze per ongeluk gekilled door een mage die even 1 windstrike deed, terwijl die mage er niet eens iets mee te maken had. Weer een andere niet oplettende mage rezde de killstealer. Ze vocht niet meer terug en na een tijdje bleek dat ze dus een lvl 50 mage had ingeroepen die ons alledrie binnen een paar seconden af had gemaakt.

We hadden haar vaak gevraagt of ze wou ophouden met ks'en, dan zouden wij ook ophouden. Maar dan zei ze gewoon dat die plek van haar was.

edit: w00t ik ben geslaagd 8) (ehm oops geslaagd schrijf je met een d :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Aapenootjes op 17-06-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
aapenootjes schreef op 17 juni 2004 @ 13:53:
Ik heb ook wel eens fall dmg gehad toen ik niet eens viel >.<

Ben net gekilled door een lvl 50 mage (weet haar class niet). Ik was gewoon aan het trainen in RoD toen er een human fighter kwam die iedereen ging killstealen met een boog. Ik en nog 2 anderen vonden dit niet zo leuk dus probeerde we haar paars te krijgen, een paar keer luktee dit maar dan rende ze al snel weg. Na een tijdje werd ze per ongeluk gekilled door een mage die even 1 windstrike deed, terwijl die mage er niet eens iets mee te maken had. Weer een andere niet oplettende mage rezde de killstealer. Ze vocht niet meer terug en na een tijdje bleek dat ze dus een lvl 50 mage had ingeroepen die ons alledrie binnen een paar seconden af had gemaakt.

We hadden haar vaak gevraagt of ze wou ophouden met ks'en, dan zouden wij ook ophouden. Maar dan zei ze gewoon dat die plek van haar was.

edit: w00t ik ben geslaagt 8)
Waarom weet iedereen het zo vroeg? :?
Gefeliciteerd! Nu feesten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ok bedankt voor respons, ja die 100K ofzo typte ik ook, kweenie voor hoeveel die dinge gaan.

maar ff doorsparen voor betere armour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik zie enchant armor scrolls nog niet onder de 45k in de beta zag ik ze zelden boven de 25k :/ Nu is het haast niet het geld waard om the enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dank aan December a.k.a. Marc0 die verantwoordelijk is voor het grootste deel van het topic. Verder nog ook Maximus a.k.a. Shuriken en Intronic.
En ik dan? :'( Ik had het allereerste Lineage II topic ooit geopend! :7

:/ Jammer dat ik het geduld er niet voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:55:
[...]

En ik dan? :'( Ik had het allereerste Lineage II topic ooit geopend! :7

:/ Jammer dat ik het geduld er niet voor heb.
Jij heb geen stuk van deze startpost geschreven toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gremen
  • Laatst online: 16-09 21:25
Ik vind het soms maar lastig om te levelen.
Ben een hele avond bezig om amper een level omhoog te komen.
Maak je paar beesten dood, moet je weer gaan zitten om je hp en mp weer bij te vullen. enz enz.

Vallen jullie eigenlijk de beesten aan die redelijk pittig zijn voor je, zodat je veel xp krijgt maar niet zo snel kills maakt. Of pak je de beesten die je redelijk makkelijk aan kan, zodat je er heel veel kan slopen, maar er dus relatief minder xp voor krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dat hangt sterk af van je equipment en je class/race. Als jij bijv lvl 20 bent en dit is je eerst character of 1 die je zonder geld van een andere character hebt gemaakt dan kan je beter groene en licht blauwe mobs mollen.

Als je wel vet goed armor en wapens hebt dan kan je gewoon wel moeilijke mobs doden zolang je maar niet om de 10 moet stoppen ofzo en je ze makkelijk kunt doden door maar 1 keer ss te gebruiken of wat dan ook.

Ik zelf ben orc en heb klote armor maar een redelijk sterk wapen voor m'n lvl. Ondanks dat het wapen zo sterk is moet ik toch tegen licht blauwe mobs vechten omdat het anders niet opschiet. Je kan bijv wel 1 dikke vette mob mollen die je 1k xp opleverd en je gelijk ook een derde van je hp kost of je kan 5 makkelijkere mobs doden die je uiteindelijk ook 1k sp opleveren maar vrijwel geen hp kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Ik probeer van de SS af te blijven... tis net drugs en ´t kost een hoop geld uiteindelijk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste