Als ik RedHat Linux 9 wil installeren loopt deze vast bij het formatteren van '/BOOT'. De computer sprint ineens uit en er volgen 8 piepjes...
Nu heb ik al geprobeert om alle partities van de schijf te halen, en daarna de installatie op verschillende manieren te doen (Custom, Desktop etc). Hielp niets...
Verder maakt het ook niet uit of ik de partities automatisch laat doen of handmatig doe. Ik heb ook al in de bios gekeken of de boot-sector-virusprotectie (Scrabble!
) aan of uit stond. Uit dus; dus goed!
Het probleem is alleen bij deze PC. Bij anderen is er niets aan de hand.
Misschien even voor de weet: bij het (proberen te) installeren van Win2k loopt ie ook vast bij het kopieren van de bestanden
Specs:
PII 266Mhz
256 MB SDRAM
Maxtor 20 GB HDD
Lite-On 40x CD-ROM
MoBo: Yakumo P686LX
Nu heb ik al geprobeert om alle partities van de schijf te halen, en daarna de installatie op verschillende manieren te doen (Custom, Desktop etc). Hielp niets...
Verder maakt het ook niet uit of ik de partities automatisch laat doen of handmatig doe. Ik heb ook al in de bios gekeken of de boot-sector-virusprotectie (Scrabble!
Het probleem is alleen bij deze PC. Bij anderen is er niets aan de hand.
Misschien even voor de weet: bij het (proberen te) installeren van Win2k loopt ie ook vast bij het kopieren van de bestanden
Specs:
PII 266Mhz
256 MB SDRAM
Maxtor 20 GB HDD
Lite-On 40x CD-ROM
MoBo: Yakumo P686LX