[sbs2003] Outlook2003 laat niet alle contactpersonen zien*

Pagina: 1
Acties:

• fraaije
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-04 06:20
hallo hai en goeiendag
mijn situatie: ik heb in een nieuw netwerk met 3 clients (winxp) 1 sbs2003 server met daarop exchange. De workstations hebben outlook 2003 met gedeelde agenda contactpersonen enz enz.
ik heb 1 gebruiker aangemaakt genaamd agendan die heeft een gedeelde agenda en gedeelde contactpersonen en een gedeelde takenlijst
maarrrrr nu komt het rare
mijn baas heeft zijn oude contactpersonen opgeslagen in een .pst en als ik die importeer in de gebruiker met gedeelde contactpersonen laat hij ze allemaal zien maar open ik de gedeelde contactpersonen op een computer onder een andere gebruiker laat hij meer als de helft niet zien en het zijn elke x dezelfde die die niet laat zien en de reden waarom hij die niet laat zien???
als ik inlog onder de gebruiker met gedeelde agenda en contactperonen en open de contactpersonen tabblad laat hij wel alles zien
en voor de agenda en takenlijst doet hij wel alles goed

wat doe ik fout of wat zie ik nu over het hoofd??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zijn een aantal contact personen misschien gemarkeerd als 'prive' contactpersonen? :)

Verder pas ik je topic titel aan - de wereld zit vol met vage problemen ;)

• fraaije
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-04 06:20
aah sorry voor mn late reactie maar ik ben vanaf vandaag weer op mijn werk
dit is inderdaad het probleem dat de contactpersonen op prive staan
als ik dus inlog als de desbetreffende gebruiker en bij de eigenschappen kijk van de contactpersoon staat deze inderdaad op prive
alleen kan ik onder geen enkele account de eigenschappen wijzigen.
hij is ook niet gehighlight
das dus weer het volgende probleem
ik kan het zelfs niet onder administrator verranderen en die heeft eigenaar rechten op die account
als iemand suggesties heeft.....
dan ga ik hier nog even verder etteren:P