Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

port mappings voor ut?? anyone?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Welke portmappings moet ik nemen als ik een gewone server il draaien op een client van winroute pro 4.1. ik d8 7777 en 7778, maar moet dat udp of tcp zijn, of moeten nog meer poorten worde gemapt?? i dont know, please help me

Verwijderd

Topicstarter
laat maar, ik heb het al voor mekaar. port 7777-7787 UDP

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Volgens mij heb je ook 27900 TCP nodig voor een verbinding met de Masterserver. Tenzij je hem er niet in wil hebben ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat dan, die masterserver? Ik heb namelijk gisteravond met succes een servertje gedraaid. 2 mensne van buitenaf en 1 van het interne netwerk konden er allemaal in. Alleen soms een beetje vertraging bij de clients. ik heb gewoon kabel van @home. Weet iemand waar dit aan ligt?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Klik-> =

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 23:48

scim

Nani?

Ik heb ook @home en heb gewoon 4 mensen van buitenaf allemaal met een ping van onder de 200, en nog geen klachten, dus neem aan dat het goed zit.
Anders moet je in je ini file eens instellen welke bandwidth voor 1 user je wilt toekennen

Verwijderd

Topicstarter
En wat mag die bandwith zijn dan? ik heb een max upload van 16kb/s download 512kb/s

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Een poortje is zat, hoeft geen range te zijn. Kun je opgeven in de ini file

Fakir
Pagina: 1