Toon posts:

128 MB 133 Mhz nog goedkoper !!! : fl 142,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou ( via pricewatch ) geheugen kopen en zag dat er 2 verschillende prijzen in hun page stonden. Toen ik opbelde zeiden ze dat het eigelijk 149 gulden was, maar omdat er een fout zat dat het wel voor 142 weg kon.

Dus als iemand geheugen wil moet daar effe kopen voordat de prijzen weer stijgen!! :P

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
En dan willen wij natuurlijk weten WAT die fout nou is...
Zo erg zal het wel niet zijn, maar 7 piek minder, maar toch...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, was niet zo duidelijk beschreven:

FOUT: Er stonden 2 verschillende prijzen per ongeluk op hun site ( RG COMPUTERS ).
Vandaar: het goedkoopste ( Eigenlijk was de prijs dus iets hoger ) *D

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Oh, dan is het goed :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Verwijderd

ja, het is vast een domme vraag, maar toch stel ik hem:
Pc 133 is nu goedkoper dan Pc 100. Mijn bak draait op honderd (amd k7 550), kan ik daar zonder problemen Pc 133 in stoppen?

bedankt alvast

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Zekers...

Verwijderd

gauw ff 2 reepjes besteld :):):):):):):)

Verwijderd

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het geheugen; met name SD RAM de komende 2 a 3 maanden nog veel verder zal zakken. Er zijn te grote voorraden waar men vanaf wil=> gevolg prijsdaling:)

Je kunt nu kopen maar ook nog ff wachten dus.

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 18:41 schreef ZeDDie het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het geheugen; met name SD RAM de komende 2 a 3 maanden nog veel verder zal zakken. Er zijn te grote voorraden waar men vanaf wil=> gevolg prijsdaling:)

Je kunt nu kopen maar ook nog ff wachten dus.
maar ik heb het NU nodig ;)

Verwijderd

Ik heb het verdomme een maand geleden gekocht voor 250 piek en toen was het al goedkoop vond ik. Maarja effe wachten en ik pleur er misschien 256 bij. Ken nooit kwaad en zeker niet als je ziet dat whistler pas lekker draait met 256 dus...

(maarja zo erg was het niet, heb 64 verkocht voor 100 piek, destijds, ongeveer 4 maanden terug nog 180)

Zo zie je maar nog even wachten en je krijgt het bij een pak melk cadeau.

Verwijderd

Ik heb 128 Mb op het moment en overweeg om meer geheugen te kopen. :9~ Ik vraag me echter wel af of dat veel uitmaakt. Ik heb vaak minstens 4 IE vensters open, Outlook en nog 13 icoontjes in de rechteronderhoek. Heeft iemand die upgrade ook gedaan en was het een groot verschil? :*

Verwijderd

RG Computers FL 20,85 FL 139,-

hehe dus nog goedkoper.ik denk dat ik maar een reepje rbij ga bestellen *D

Ray

Verwijderd

Ja update maar, het kan nooit kwaad, als ie al zovol zit en dat is het bij mij, Sandra zegt dat ik vaak nog maar enkele kb's over heb en ik heb gauw meer openstaan omdat ik met een dual monitor systeem werk. En iik heb veel in de onderhoek staan, jij nog meer. Om het soepel te laten draaien kun je best wel wat extra's gebruiken.
Pagina: 1