Toon posts:

<MSN 6.1> webcam opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of je, als je met iemand aan het cammen bent via msn, de beelden van de webcam van de ander kunt opnemen en later weer kunt afspelen. Ik kan dit nl nergens vinden en moet volgens mij wel mogelijk zijn.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
http://www.google.com/sea...UTF-8&q=msn+record+webcam

Verder is er zat te vinden in de search van GoT zelf.

Om af te sluiten: Je kunt ook nog altijd screen-recorders e.d. gebruiken... Sim-pel.

edit:

Heb net eens even je posts bekeken. Met alle respect, maar je zult toch echt moeten leren wat meer zelf uit te zoeken. We gaan er hier toch redelijk van uit dat je zelf al wat moeite hebt gedaan en op een bepaald niveau zit. We hebben ook wat hogere verwachtingen van topic-starts dan de start die je hier nu maakt.

Laat voortaan zien wat je geprobeerd hebt, gevonden hebt of wat er niet werkt of fout gaat. Dan zul je merken dat er heel wat meer mensen behulpzaam zullen zijn.

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 04-06-2004 02:07 . Reden: Voorzichtig commentaar toegevoegd :) ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat kan niet legaal iig geloof ik omdat het niet toegestaan is die beelden op te slaan :)

Uiteraard is het wel mogelijk met troep.belg zoals die googlelink hierboven aangeeft :P

[ Voor 34% gewijzigd door Erazzzer op 04-06-2004 02:03 ]

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ja dat kan, met een programmatje :) Kun je je beeldscherm gewoon opnemen en je kunt delen selecteren om op te nemen! Je moet dus niet je msn schermpje niet bewegen dan ;) Ik weet de naam zo even niet van het programma, me hd was gecrashed dus weet het zo ook niet.

Arch Linux

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Snagit is wat je zoekt werkt perfekt beeld en geluid leuk voor later je gesprekken terug te zien :)

die van hen is mooi....