Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] alleen posts met images laten zien

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47
Het lijkt me een mooie feature om binnen een topic alleen de posts weer te geven welke de [img] tag bevatten (dus welke een image/plaatje bevatten), op deze manier hoef je alle replies op plaatjes/foto's (zonder image) niet te zien
scheelt een hoop op navigatie en natuurlijk bandbreedte

denk hierbij aan de volgende fora: CME, FG, AV, WG, etc

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Krijg je 20 topics, 15 met kruisjes, 5 met plaatjes...

Mot het forum dan ook checken of het plaatje er nog staat?

Denk dat je dit kan vergeten hoor 8)7

Ey!! Macarena \o/

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dit lijkt me een beetje overbodige feature. Als je je scrollbar gewoon gebruikt om van plaatja naar plaatje te scrollen, dan hoef je toch ook niets te lezen?

• airliner
RaZ schreef op 04 juni 2004 @ 01:43:Krijg je 20 topics, 15 met kruisjes, 5 met plaatjes...
ja, maar dat heb je nu ook
als je al het commentaar weg haalt scheelt het iedergeval een hoop
RaZ schreef op 04 juni 2004 @ 01:43:Mot het forum dan ook checken of het plaatje er nog staat?
nee, dat vraagt te veel van de server(s) uiteraard...
ook het is aan de gebruikers of ze hun plaatjes behouden, daar kan je verder weinig aan doen...
Osiris schreef op 04 juni 2004 @ 01:44:
Dit lijkt me een beetje overbodige feature. Als je je scrollbar gewoon gebruikt om van plaatja naar plaatje te scrollen, dan hoef je toch ook niets te lezen?
voor de een wel overbodig, voor de ander niet
ook scheelt het een hoop op het "volgende pagina"-knopje drukken", af en toe heb je pagina's er tussen zitten met alleen maar text in forums als "post hier je homecinema specs en foto's" of "post hier je 2d/3d stuff"

het vergemakkelijkt gewoon het gebruik van sommige topics en het scheelt uiteraard een boel tijd voor de gebruiker

eventueel zou je de search aan kunnen passen, ik zou het zowieso handiger vinden als je bij het zoeken alleen de posts te zien krijgt die de zoekterm bevat, en dus niet alle posts, waarbij de posts met matchende zoekterm gekleurd zijn

[ Voor 48% gewijzigd door airliner op 04-06-2004 01:57 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ga naar de pagina waarvan je alle images wilt zien en gebruik onderstaande link als bookmark:

Alleen plaatjes van deze pagina

'Probleem' opgelost :)

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 04-06-2004 10:08 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Spider.007 schreef op 04 juni 2004 @ 09:46:
Ga naar de pagina waarvan je alle images wilt zien en gebruik onderstaande link als bookmark:

Hmm, wel een handige bookmarklet :) , is het ook teveel gevraagd de react knopjes en de avatars niet te laten zien? :>

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

imho is een forum een discussieplatform en geen stripboek; needless to say dat ik dus niet veel zie in zo'n feature...

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Alleen extern gehoste plaatjes

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 04-06-2004 10:07 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• airliner
Spider.007 schreef op 04 juni 2004 @ 09:46:

...

maar het is juist wel interessant om het commentaar van de auteur te lezen, ook is het niet echt overzichtelijk en makkelijk te gebruiken...
het idee is juist om de replies met plaatjes achter elkaar te zien, dit is nog steeds per pagina... wat ik bedoel is:
stel je hebt een topic van 10 pagina's waarvan je 20 replies hebt met een afbeelding, als je mijn bovenstaande feature idee toepast, hou je 1 pagina over met alle replies met afbeelding(en)
dit scheelt 9 keer op volgende pagina drukken en dus ook 9 keer een nieuwe pagina laden

hoop dat je het een beetje snapt
crisp schreef op 04 juni 2004 @ 10:03:
imho is een forum een discussieplatform en geen stripboek; needless to say dat ik dus niet veel zie in zo'n feature...
nee, maar in sommige topics draait het toch echt om de plaatjes (en bijbehorend commentaar).
zie casemods, 2d/3d stuff, ht specs, etc

ik denk dat het voor veel gebruikers een veel gebruikte en gewaardeerde feature zal worden...

[ Voor 37% gewijzigd door airliner op 04-06-2004 23:31 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
airliner schreef op 04 juni 2004 @ 23:25:
[...]

ik denk dat het voor veel gebruikers een veel gebruikte en gewaardeerde feature zal worden...
Ik ben bang dat je tot nu toe de enige bent.

• airliner
Osiris schreef op 05 juni 2004 @ 00:37:
[...]

Ik ben bang dat je tot nu toe de enige bent.
onder de mensen die BUG bezoeken wel denk ik, of uberhaubt dit topic hebben gelezen...

met het bovenstaande doel ik ook meer op het moment wanneer de feature eenmaal actief/bruikbaar is (maar zo als het er nu uitziet zal dat niet snel gebeuren :'( )

[ Voor 3% gewijzigd door airliner op 05-06-2004 01:38 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

nope

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.