Toon posts:

Het voor de eerste keer aanmelden op een [Win 2000] domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze meid is al de hele avond bezig met een opdracht voor school, waarin ze een handleiding moet schrijven over: Het voor de eerste keer aanmelden van een Windows XP werkstation op een Windows 2000 domein.

Ik heb me rot gezocht op google en mede dat ik geen google master ben heb ik geen relevante informatie kunnen vinden. Wie weet er een goeie link waar ik mee verder kan? Er zit behoorlijk wat haast achter want morgen moet het af zijn!

Ben hier nog wel een paar uurtjes zoet mee, dus als je iets weet waar ik mee verder kan, ben ik je eeuwig dankbaar!

Verwijderd

Misschien is het handig om een leerboek ter hand te nemen of zelfs in een testopstelling de procedure te volgen en te documenteren.

Verder heb ik nog de standaard -tweakers zinnen:

Google is your friend (ehhm WinXP W2K Domain Join, termen zat!)
Men is hier geen huiswerkbegeleidingswinkel
Lees de FAQ

Verwijderd

Plakbandrol, lekkr... Ik ga in het vervolg in al mijn Topicstarts zeggen dat ik wijf ben, dan wordt ik wel geholpen...

Blijft huiswerk hoor... :O

En ik vraag me af voor welke opleiding mevrouw bezig is, want haar vindingrijkheid houdt op bij haar rechter s*****lip en als men niet kan googlen, dan kan men geloof ik maar beter niets met PC's in het algemeen te maken hebben. My2cents!

(Haha, in het Profile van de TS staat: Student Informatica :+ , succes met je studie he!)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 01:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de links! Daar heb ik zeker wel wat aan!

En het is zeker niet de bedoeling om tweakers als huiswerkbegeleiding te gebruiken ;) Ik zit nu flink in de shit met deze opdracht omdat ik hier ook geen kaas van heb gegeten. Tevens is dit mijn eerste topic op tweakers, dus mag ik nog een hoop leren :)

Verwijderd

Topicstarter
IT-Mediaproductie om precies te zijn..

En na een hele dag achter schoolwerk te zitten.. gaat het helder nadenken ook niet meer al te vlot.

Verwijderd

Ok, TopicStarter, nu begrijp ik waarom u geen kaas gegeten heeft van Netwerk-dingen!

U bent dus een Creativeling die het lastig vind om met Windows te werken, snap ik!

Ik kan uw stress volkomen begrijpen, ik heb vaak in dezelfde benarde positie gezeten (net als iedere student).

Sorry voor het afzeiken van een aspirant-Tweaker, ik moet eigenlijk naar bed....

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 01:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
mbo niveau 4 .. as maandag laatste dag school.. En ik zou graag mij diploma willen ophalen op 17 juni 2004.. vandaar dat gestress ;)

Verwijderd

Ach, ik bezit ook een MBO niv 4 Systeembeheerdersdiploma, maar daar wordt je tegenwoordig alleen maar werkloos van heb ik eergister gemerkt :(

Verwijderd

Topicstarter
Doorstuderen is ook een mogelijkheid.. Misschien gaat het over 4 jaar wel weer wat beter met de economie..
Pagina: 1