logon.scr cpu 100%

Pagina: 1
Acties:

• studiodubio
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-01 14:17
Hallo,
ik heb sinds kort een probleem met winxp SP1 eng.
Na circa twee uur in windows te hebben gewerkt gaat mijn cpu naar 100%. Via de taskmanager kan ik zien dat logon.scr de oorzaak is. Weet iemand wat dit inhoudt en hoe ik dit kan oplossen zodat de pc weer normaal functioneert. Ik heb reeds spybot en antivirus erover heen gegooid maar geen rare dingen gevonden...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:15

BaRF

bijna kerst

.scr > screensaver? Wat voor antivirus gebruik je?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Tedman111
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-07-2023

Tedman111

-=ProzaC=-

logon.scr klinkt toch anders wel heel verd8 naar een virus in mijn oren, probeer eens op symantec.com te zoeken naar nieuwe virussen of naar deze bestandsnaam. Misschien zijn de virusdefinities niet up to date van je scanner en kun je met een fixtool van symantec het virus verwijderen? ;)

Hier staan een hele hoop links met betrekking tot een file Logon.scr, had je misschien zelf nog niet aan gedacht. ;)
Wat misschien ook een optie is, is om op start te klikken, dan uitvoeren en te typen: msconfig
Het "menu" dat je dan krijgt zou je misschien eens kunnen doorbladeren om een logon.scr te vinden en deze uit te vinken zodat WinXP de file niet meer mee opstart. Of misschien op start klikken, dan uitvoeren en te typen: regedit
en hier te zoeken naar logon.scr (zijn allemaal maar ideeën, probleem zegt me namelijk eigenlijk vrij weinig tot nix)

[ Voor 54% gewijzigd door Tedman111 op 03-06-2004 23:44 ]

Early to rise misses the prize, because sleeping-in late just feels great!

• wh1t3 sh4d0w
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-06-2014
logon.scr is de screensaver die draait op het login scherm van windows....

als je die vervangt met een cmd.exe heb je een commandshell met admin privs bij het login scherm, ik zou ff wachten bij het login scherm totdat normaal de schermbeveiliging komt en zien wat er wel komt :)

root is the money off all evil