Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik zou graag een topic openen over de Siemens MC60, een mooi I-Mode toestel, ik heb hem vandaag gekregen :), erg mooi toestelletje, maar ik zoek net via GoT en ik vind helemaal nix over deze telefoon :(

Specs telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_mc60_0.jpg
de standaard look

linkje naar specs

Afbeeldingslocatie: http://images.gsmbox.com/news/96756.2.g.jpg
In alle kleurtjes die verkrijgbaar zijn :)

ik wou dus weten of deze telefoon nou wel of niet Bluetooth ondersteund... want op de doos staat Bluetooth Functionality (Heb een KPN Hi PinkPOP Prepay pakket gekregen) maar in de handleiding kan ik er nix over vinden :? En voor de rest wil ik graag de meningen van andere personen weten :), ben wel benieuwd wat jullie van dit toestel vinden...

Heb hem zelf dus pas sinds vandaag, maar heb hem al flink verkent :), de polyfone ringtones klinken goed, en het kleurendisplay os erg duidelijk, ook met vel daglicht op het scherm schijnend :), mooie kleurtjes, ik heb zelf niet heel veel toestellen gezien met een kleuren display, maar vind wel dat bij deze het kleurendisplay lekker duidelijk is, ik heb eentje van Samsung gezien, (weetnie precies welk nummer, zo'n opklapbare in t paars/donkerblauw? van boven de 500€ los, met dubbelkleurendisplay) die gaf niet veel beter beeld, en daarmee bedoel ik dat het display van deze goede kwaliteit is dus :) , de foto's vind ik nog best redelijk kwa kwaliteit :), en de ontvangst is goed (komt ook door de KPN Hi kaart natuurlijk :))

hier is nog n leuk reviewtje

[ Voor 9% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2004 23:31 ]

Gallery V&A

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11 16:26
2 mensen uit de klas hebben deze telefoon maar ik vind hem best wel brak hoor...... je kunt bijna zelfs de pixels tellen op het scherm!
(tevens geloof ik dus niet dat jij geen verschil zag tussen de Samsung E700 en deze foon) het is immer 64.000 kleuren tegen 4096?...

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
kenny89 schreef op 03 juni 2004 @ 23:15:
(tevens geloof ik dus niet dat jij geen verschil zag tussen de Samsung E700 en deze foon) het is immer 64.000 kleuren tegen 4096?...
alleen in de foto's merkte je verschil in het aantal kleuren ja, maar voor de rest vond ik die samsung kwa duidelijkheid niet veel beter hoor... (maarja das mijn mening he :P)

Gallery V&A

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Mijn zusje heeft deze ook besteld, en verwacht em morgen te krijgen (ook Hi Prepay)

http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart <-- klik, in de search staat aardig wat :P.

Verder weet ik zeker dat de telefoon geen bluetooth heeft, ik zelf heb de S55, en deze heeft een soortgelijk display (maar dan met 256 kleuren). Ik vindt het zeker geen slecht scherm, maar als je het vergelijkt met nieuwe telefoons dat is het toch wel wat minder (wat em niet slechter maakt imo).

Ik zelf vind em trouwens niet zo mooi, maar das persoonlijk. Ik heb een tijdje geleden gezocht op foto's van deze cam, en deze zijn best laag van kwaliteit... op het schermpje lijkt et misschien nog wat, maar op de pc niet echt :P.

edit: pic gevonden: http://www.chip.de/ii/15707531_46a4a0485b.jpg
Deze lijkt beter dan de pics die ik eerder gezien heb, maar nog vind ik het niet mega :P (magoed, je mag een gsm ook niet echt met een digicam vergelijken..)

[ Voor 13% gewijzigd door SuperPaddo op 03-06-2004 23:25 ]

Grolsch Royce!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
vaag :? ik zocht op siemens MC60 en toen vond die nix relevants :?...

en ik vind het ook best misleidend dan van KPN om dat erop te zetten dan... op de doos staat bluetooth connectivity, ik vond het ook al bijzonder voor n telefoon van €125,-... maar op wat voor manier moet die dan geconnect worden? en waar kan je dan zo'n kabel kopen?

[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2004 23:29 ]

Gallery V&A

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
http://www.stuntprijzen.net/ kost ie 12.50. Je moet dan de kabel voor de C55/S55/SL55/M55 hebben, deze hebben de zelfde connector als het goed is. Ik kan (mits meneer KPN de telefoon heeft verstuurd) morgen voor je testen of mijn S55 kabel werkt op de MC60. (een C60 heb ik al eens getest)

Bij mijn S55 zat dus al een datakabel, dus die kan mn zusje ook gebruiken voor dr mc60.

Grolsch Royce!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
SuperPaddo schreef op 03 juni 2004 @ 23:33:
http://www.stuntprijzen.net/ kost ie 12.50. Je moet dan de kabel voor de C55/S55/SL55/M55 hebben, deze hebben de zelfde connector als het goed is. Ik kan (mits meneer KPN de telefoon heeft verstuurd) morgen voor je testen of mijn S55 kabel werkt op de MC60. (een C60 heb ik al eens getest)

Bij mijn S55 zat dus al een datakabel, dus die kan mn zusje ook gebruiken voor dr mc60.
ok tnx :) en zo'n kabeltje is die dan serieel ofzo? via de COM poort? de software heb ik al gedownd :) maar daar kan ik nix mee zonder kabel :)

[ Voor 7% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2004 23:39 ]

Gallery V&A

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Ja inderdaad, er zijn ook USB kabels te koop, maar die kosten dan ook meteen weer een stuk meer :P.

Het is idd raar dat meneer KPN dat op de doos zet, als dat ook op de doos van m'n zusje staat dan mail ik er wel heen :P.

Als de telefoon optijd aankomt hier, dan post ik meteen of ie de datakabel aardig vindt...

Grolsch Royce!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
dit staat er bij mij op de zijkant van het paarse doosje van het Hi Prepay Pinkpop MC60 Pakket:

- Toegang tot vele i-mode diensten
blabla etc...
- Bluetooth interface <-- waarom die erop staat terwijl die het niet kan is mij een raadsel :? of kan die het misschien wel? en is dit dan een nieuwere versie ofzo :?

ow ik lees net in dit topic dat er ook firmware updates voor zijn... zou het kunnen dat deze versie van mn telefoon wel Bluetooth kan door de nieuwere firmware? of door de Hi/Siemens combi :??

[ Voor 33% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2004 23:47 ]

Gallery V&A

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Een firmware update kan niet even bluetooth in je telefoon bouwen :), ik heb even gezocht op google en op de siemensmobile.nl site, en nergens wordt een woord gerept over bluetooth. Hoe KPN hier aan kom is mij een raadsel, maar (helaas) beschikt de telefoon hier niet over.

Bij de s55 zit bluetooth hier: instellingen -> verbinding -> bluetooth. Ik ben er zeker van dat de MC60 dit niet heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door SuperPaddo op 03-06-2004 23:59 ]

Grolsch Royce!

Verwijderd

SuperPaddo schreef op 03 juni 2004 @ 23:33:

Die datakabel van de S55 doet het ook op de MC60. ;)
Dat weet ik omdat ik ze allemaal getest heb. :P

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:06:
[...]

Die datakabel van de S55 doet het ook op de MC60. ;)
Dat weet ik omdat ik ze allemaal getest heb. :P
ok dan :), dan ga ik n keertje wel zo'n seriele kabel kopen... want USB heeft toch niet zoveel voordeel boven dees? welke snelheid haal je met een seriele kabel?
moet ik dan deze hebben?: Datakabel Siemens C55/S55/SL55/M55 Prijs: € 12.50

vind het nog steeds wel naaiend dat ze dat er dan wel opzetten... de verkoper zei zelf ook al dat die dat ook bijzonder vond :)...

[ Voor 26% gewijzigd door BiG-GuY op 04-06-2004 13:38 ]

Gallery V&A

• SuperPaddo
  • Niet online
(overleden)
Als het goed is wel dus :). De snelheid ervan weet ik niet, mega snel gaat het niet, maar zo'n telefoon heeft niet zoveel geheugen om over te pompen, dus dat verneem je niet echt :P.

Verder zal mijn zusje wel balen als ze thuis komt, meneer KPN is vandaag niet langsgeweest met het telefoontje, en normaal gesproken is de postbode er nu wel geweest :P.

Grolsch Royce!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Topicstarter
ik heb trouwes ook ontdekt, dat je gewoon al je bestanden gewoon naar je i-mail kan sturen van je gewone e-mail adres, zo kun je midi/Wav's in de bijlage doen, en heb je weer n ringtone erbij :), en JPG/GIF/BMP's, enige wat je dan betaald zijn de i-mode kosten :), ik heb ook al n spel gedownload :) is legaal en gratis:
http://www.aquajava.hu/en/ ze hebben Mario en Snake voor de Siemens telefoontjes :) ook voor oudere modellen :P

[ Voor 28% gewijzigd door BiG-GuY op 04-06-2004 23:54 ]

Gallery V&A

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16

Metro2002

Memento mori

werk de seriele datakabel van de m35i ook op die mc60?
en heeft dat ding een ingebouwd modem en infrarood?

( de kwaliteit foto's vind ik al bijna beter als van mijn trust digicam trouwens :r )

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Metro2002 schreef op 24 september 2004 @ 08:05:
werk de seriele datakabel van de m35i ook op die mc60?
en heeft dat ding een ingebouwd modem en infrarood?

( de kwaliteit foto's vind ik al bijna beter als van mijn trust digicam trouwens :r )
Nee, het is bijna dezelfde kabel alleen is hij een stuk smaller.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16

Metro2002

Memento mori

Marzman schreef op 24 september 2004 @ 08:09:
[...]

Nee, het is bijna dezelfde kabel alleen is hij een stuk smaller.
--- edit al gevonden -----

zie dat er wel een ingebouwd modem inzit via gprs ofzo? klopt dat?

[ Voor 33% gewijzigd door Metro2002 op 24-09-2004 08:13 ]

Pagina: 1