Ik zou graag een topic openen over de Siemens MC60, een mooi I-Mode toestel, ik heb hem vandaag gekregen
, erg mooi toestelletje, maar ik zoek net via GoT en ik vind helemaal nix over deze telefoon 
Specs telefoon:

de standaard look
linkje naar specs

In alle kleurtjes die verkrijgbaar zijn
ik wou dus weten of deze telefoon nou wel of niet Bluetooth ondersteund... want op de doos staat Bluetooth Functionality (Heb een KPN Hi PinkPOP Prepay pakket gekregen) maar in de handleiding kan ik er nix over vinden
En voor de rest wil ik graag de meningen van andere personen weten
, ben wel benieuwd wat jullie van dit toestel vinden...
Heb hem zelf dus pas sinds vandaag, maar heb hem al flink verkent
, de polyfone ringtones klinken goed, en het kleurendisplay os erg duidelijk, ook met vel daglicht op het scherm schijnend
, mooie kleurtjes, ik heb zelf niet heel veel toestellen gezien met een kleuren display, maar vind wel dat bij deze het kleurendisplay lekker duidelijk is, ik heb eentje van Samsung gezien, (weetnie precies welk nummer, zo'n opklapbare in t paars/donkerblauw? van boven de 500€ los, met dubbelkleurendisplay) die gaf niet veel beter beeld, en daarmee bedoel ik dat het display van deze goede kwaliteit is dus
, de foto's vind ik nog best redelijk kwa kwaliteit
, en de ontvangst is goed (komt ook door de KPN Hi kaart natuurlijk
)
hier is nog n leuk reviewtje
Specs telefoon:

de standaard look
linkje naar specs

In alle kleurtjes die verkrijgbaar zijn
ik wou dus weten of deze telefoon nou wel of niet Bluetooth ondersteund... want op de doos staat Bluetooth Functionality (Heb een KPN Hi PinkPOP Prepay pakket gekregen) maar in de handleiding kan ik er nix over vinden
Heb hem zelf dus pas sinds vandaag, maar heb hem al flink verkent
hier is nog n leuk reviewtje
[ Voor 9% gewijzigd door BiG-GuY op 03-06-2004 23:31 ]