In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Klopt, Display heeft diverse variaties.
Verwijderd
Oude batterijtje dus meenemen als je een nieuwe gaat halen
Millennium zie ik somber voor je in, maar je hebt ook software oplossingen voor dat probleem, is dus te omzeilen. (progje heb ik eventueel wel voor je)
Millennium zie ik somber voor je in, maar je hebt ook software oplossingen voor dat probleem, is dus te omzeilen. (progje heb ik eventueel wel voor je)
Y2k is geen enkel probleem hier: gewoon in de bios de datum met de hand op 2000 zetten en klaar, werkt zelfs met mijn IBM PS2 286 computer (waar ik nu niet achter zit
)
Over de batterij: je kan ook kijken of er een externe batterij connector op kan, dan hoef je alleen twee penlite serieel te schakelen en erop aan te sluiten. Misschien moet je wel eerst een jumpertje omzetten op het moederbord.
sUCCes!
Over de batterij: je kan ook kijken of er een externe batterij connector op kan, dan hoef je alleen twee penlite serieel te schakelen en erop aan te sluiten. Misschien moet je wel eerst een jumpertje omzetten op het moederbord.
sUCCes!
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7