[BitTorrent] IO Error: Unable to open file ...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:17

GG85

.......

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft heb ik een probleempje met BitTorrent:
Ik gbruik al een poosje Bittornado om torrents mee te downloaden en tot nu toe werkt dat naar alle tevredenheid.
Ik heb nu alleen met 1 bepaalde torrent het volgende probleem: Als ik de torrent open maakt hij gewoon een lege file aan en connect naar een aantal peers en/of seeds maar geeft dan voordat hij ook maar een bitje download de foutmelding: IO Error: unable to open file: en dat de filename van het bestand waar ik de data die ik wil downloaden in op wil slaan.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd maar het is steeds bij deze ene torrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Naast erg kort door de bocht (wat heb je gedaan om dit probleem aan te pakken)..

ff een noob opmerkingkje... heb je wel je juiste poorten open staan (zowel in je evt. router als het porgsel) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Dat had je kunnen lezen :)
Alles werkt perfect, het gaat alleen bij deze ene torrent fout.
Ik wil gewoon wetenwaar deze foutmelding vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 08:29
Waarschijnlijk is de file verkeerd geplaatst (die je wil downloaden)
Als er meerdere links zijn voor deze file(torrent) moet je die eens proberen.
Dit probleem had ik ook bij een torrent. Er stonden toen meer torrents voor dezelfde file. Een van die gepakt en alles ging goed. ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Keb zo'n eror ook wel eens gehad. was misschein welk makklijk geweest als je je BT client had vermeld.

Deze error kreeg ik als ik een torrent direct opende door de link aan te klikken, de oplossing was gewoon door de torrent op de schijf op te slaan dmv 'opslaan als' en dan openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34
die error heb ik zelf ook wel eens, dat betekend meestal dat er nog een torrent client voor die zelfde torrent open staat (al dan niet zichtbaar).

dus je kan eens proberen om alle torrent programma's te sluiten en vervolgens in je process list kijken of er niet nog een client open staat.

of natuurlijk de torrent eens op een andere locatie opslaan.
Pagina: 1