[XP] Hangup bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:00
Hallo,

Ik heb sinds net een probleem. Als ik mijn computer opstart, en het laadscherm van Windows XP is verdwenen, dan zou je normaal een lichtblauw scherm moeten krijgen met "Welkom bij Windows" o.i.d.

Sinds ik echter daarvoor mijn Kazaa Lite Codec Pack heb geuninstalleerd, moet ik eerst 30 seconden wachten. Na het laadscherm wordt het scherm namelijk 30 seconden zwart. Daarna komt het Welkomscherm wel, maar dan hoor ik een 'biep' door de pc speaker, en doet ie niets meer. Enter en space helpen niet. Het enige dat helpt is CTRL-ALT-DEL, als ik die combinatie indruk start de computer opeens wél door...

Al geprobeerd: Systeemherstel, Veilige modus (precies 't zelfde), Kazaa Codec Pack herinstalleren, uninstalleren etc...

Iemand een idee?

Bedankt!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:00
Haha, heb de 'oplossing' al. }:O Ik heb nu namelijk een herstelpunt van gisteren gebruikt, die van net was van vandaag...

Heeft toch iemand een idee? Ik vind het maar raar...

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2025

HarryL

127.0.0.1

Xzou het niet weten, misschien dat ie moeite heeft met een of andere driver opstarten ofzo :s

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich