Toon posts:

mpeg bestand kopieren naar DVD-RW disc

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met nero, maar die kan het niet, toen heb ik het geprobeerd met TMPGENC(freeware), hij decodeert het bestand wel, maar het geluid zit in een wav bestand en mijn film zit in een bestand die ik niet kan openen.

Kan iemand mijn vertellen hoe ik mijn mpeg bestand (een film) op DVD-RW kan krijgen.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kun je wat duidelijker uitleggen wat je wilt. Als je een vcd wilt maken kun je even op got zoeken hoe je dat moet doen. er zijn een hoop topics over.

p.s. TMPGenc is geen freeware.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mpeg bestand van 880mb die wil ik branden op een DVD+RW disc, hij brand hem wel maar de schijf is naar het branden gewoon leeg.

Trouwens met die freeware bedoel ik 30 dagen proef, sorry

• Noork
  • Niet online
ja is 880 mb ook niet wat veel voor een cd'tje. Dan moet je wel 90/99 minuten cd's regelen.

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
ehm, hij heeft het over DVD+RW's hoor...

En wat gebeurt er precies als je het met Nero doet? Niks dus? Heb je het al met een ander normaal brandprogramma geprobeerd? Want je wil gewoon de losse .mpeg op de DVD+RW hebben?

Oftewel: geef ff wat meer info :P

[ Voor 9% gewijzigd door The Evil Brain op 03-06-2004 22:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar op de DVD+RW staat 4.7GB

• Noork
  • Niet online
The Evil Brain schreef op 03 juni 2004 @ 22:56:
ehm, hij heeft het over DVD+RW's hoor...
jaja even verkeerd gelezen.

Maar maak je er een data cd van?? of een echte dvd?

Verwijderd

Topicstarter
IK wwet niet wat je bedoeld met data of gewone dvd, ik wil gewoon de film op dvd branden, zodat mijn vrienden het op hun eigen dvd-speler kunnen afkijken, trouwens bij nero gaf hij aan is mpeg 2 bestand. tevens brandde hij wel de cd, maar toen deed ik het op een cr-r80 700mb disc, maar die was te klein en mij was verteld dat die niet in dvd spelers kunnen afdraaien, althans films, wel audio natuurlijk.
IK had het ook geprobeerd met tmpegenc was mij aangeraden, maar dat werktook niet, dit had ik gedaan, omdat mij verteld was dat als je op een dvd+rw wilt branden moet je de mpeg file omzetten in een andere encoder???
Toen die klaar was met dit had ik een bestand die gesloten was en een lossen audio bestand, daar stond het geluid van de film in.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Begin eens met de vele vele guides die er op de website www.doom9.org te vinden zijn, je moet je gewoon even inlezen in hoe een DVD werkt en er dan een maken. DVD's maak je in principe niet "ff"

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.