Situatieschetsje:
Ik heb een PHP pagina die voor mij een hele rits met hidden input velden geeft op een formulier. Deze beginnen allemaal met inputCheck en dan een nummer. Nu wil ik via een loopje al deze waarden (stuk of 400) resetten, op "false" zetten.
(die 100 is om even te testen).
Ik begrijp dat als ik die x een getal laat (dus x = i) dat het fout gaat, omdat x dan een getal is, terwijl het een string moet zijn. Daarom doe ik die x = i+'';
Bovenstaande loop werkt niet. Als ik kei hard:
verander is er niets aan de hand, en werkt het goed. Heeft iemand een idee hoe ik misschien beter een string kan maken van die i ?
De foutmelding is BTW:
Ik heb een PHP pagina die voor mij een hele rits met hidden input velden geeft op een formulier. Deze beginnen allemaal met inputCheck en dan een nummer. Nu wil ik via een loopje al deze waarden (stuk of 400) resetten, op "false" zetten.
code:
1
2
3
4
5
6
| for (i = 1; i < 100; i++)
{
var x = i+'';
document.getElementById('inputCheck' +x).value = "false";
check[i] = false;
} |
(die 100 is om even te testen).
Ik begrijp dat als ik die x een getal laat (dus x = i) dat het fout gaat, omdat x dan een getal is, terwijl het een string moet zijn. Daarom doe ik die x = i+'';
Bovenstaande loop werkt niet. Als ik kei hard:
code:
1
2
3
| var x = i+'';
naar
var x = '1'; |
verander is er niets aan de hand, en werkt het goed. Heeft iemand een idee hoe ik misschien beter een string kan maken van die i ?
De foutmelding is BTW:
code:
1
| 'document.getElementById(...)' is leeg of geen object |
[ Voor 11% gewijzigd door VonAalscht op 03-06-2004 21:12 ]