Dreamweaver MX 2004 - Hoe lagen over elkaar tekenen??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb een tijdschrift gekocht, waarin uitgelegd staat hoe ik met layers moet werken in dreamweaver MX 2004. Daarin staat een tutorial, welke ik nu dus aan het volgen ben. Echter....in die tutorial staat dus dat je over een aanwezige layer een andere layer kunt tekenen.....echter, ik krijg dit voor geen mogelijk voor elkaar.....ook kan ik een tweede layer die ik er bijvoorbeeld onder heb getekend, niet overheen slepen.....hij blijft er alleen maar naast, boven of onder staan.....alleen als ik de coordinaten handmatig invoer, krijg ik hem over de eerste layer.....ga ik daarna echter slepen.....dan valt hij direct weer naast de eerste layer...

Is er iemand die weet wat ik verkeerd doe??? heb zoeken enzo allemaal al geprobeerd, maar kwam zo snel nog niet tot een oplossing....

Alvast bedankt!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
damm.....heb het al....er staat onder kopje DESIGN (rechtsboven) en dan onder layers een vinkje bij PREVENT OVERLAPS.......als je dat uitklikt....dan kan het wel.....suffe tutorial....hadden ze wel ff mogen melden....maar goed...het is opgelost.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05

Pelle

🚴‍♂️

Dit soort dingen staan gewoon in de handleiding hoor...

Dit topic is gesloten.