Dun lcd scherm gezocht voor inbouw.

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 23:45
Ik zit met het volgende probleem heb voor inbouw maar een bepaalde afmeting maar meer voor mijn lcd scherm nu mag dit niet te dik meer zijn de maximale maten zijn 31 cm hoog en 42 cm breed en de diepte niet meer dan 4 cm.

En nu juist in die diepte zit het probleem de meeste lcd schermen zijn te dik.
Wie weet er nog meer modellen die in deze maat zouden passen, p.s. de voet moet demontabel zijn. Die moet er af dus.
De maat zonder voet maar wel met de kabels aan gesloten.
(dus een model daar de vga kabel recht naar achter steekt kan niet.)

Ik heb zelf twee modellen gevonden al maar ben er nog niet over tevreden
acer 1521 ms 15 inch en de proview 456 14 inch. Die proview is heel erg dun maar
de specificaties zijn een stuk slechter.

Wie heeft er nog meer een dunne lcd zo ja wat voor model en wat zijn de maten.
Ik ben zelf al in tig winkels geweest maar het valt niet mee om wat te vinden.

Want op de site's van de lcd schermen wordt nooit de maat van het lcd vermeld
alleen de maat met de voet en daar heb ik niks aan.

O-)

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:31
Samsung 172T ?

• wowi
Nee dat kan niet helaas daar zit de vga aansluiting in de voet van de lcd en die moet eraf.
|:(

Anders was het wel een mooi model geweest. Die had ik ook al in de winkel bekeken.

Verwijderd

Kijk eens op http://www.tiebie.nl, daar staat een 12.1" touchscreen en de prijs was dacht ik iets rond de 200€

Het is al een inbouwmodel (maten staan erbij, 36mm dik), dus je moet al geen demontage doen met de kans op brokken.

• wowi
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:05:
Kijk eens op http://www.tiebie.nl, daar staat een 12.1" touchscreen en de prijs was dacht ik iets rond de 200€

Het is al een inbouwmodel (maten staan erbij, 36mm dik), dus je moet al geen demontage doen met de kans op brokken.
Dat is interessant ja, zouden die er ook in een 15 inch uitvoering zijn????? :)
enig idee ?

Verwijderd

wowi schreef op 03 juni 2004 @ 21:20:
[...]

Dat is interessant ja, zouden die er ook in een 15 inch uitvoering zijn????? :)
enig idee ?
Daar kan ik nietop antwoorden, ik vrees er eerlijk gezegd voor.
Die schermen in die informatiezuilen zijn ook 12.1".
Je kan altijd een mail sturen met de vraag voor een groter scherm maar dit zal mss veel duurder uitkomen (en mss geen touchscreen).
Je kan ook gewoon afwachten (als je wil en kan) want er komen steeds nieuwe aanbiedingen op deze site,
Je kan er dikwijls goede koopjes doen >:)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

wtf heeft dit met Opslagmedia & I/O Controllers te maken :? 8)7

Ernaast geklikt zeker? :P Weg, naar Videoplanken & Beeldkanonnen ermee :Y)

Verwijderd

neovo s15e is heel dun met demontabele voet, zelfs inklapbaar dan kan je hem ook niet kwijt raken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 21:48 ]

• wowi
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 21:48:
neovo s15e is heel dun met demontabele voet, zelfs inklapbaar dan kan je hem ook niet kwijt raken ;)
Heel mooi alleen heel erg jammer dat die iets te groot is snikkkkk is 36cm hoog en heb maar 31 cm helaas.
Dit zou een perfect model zijn geweest.

Verwijderd

een dell 1503 fp heb ik hier staan en zi edat die wel aan de eisen voldoet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 22:12 ]

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

de 12.1 inch schermen zijn er niet meer denk ik, en andere maten heeft tiebie niet.
als je nou gewoon een mooi scherm koopt en dat helemaal uit de behuizing haalt dan word ie een stuk dunner en vaak zit de electronica er ook nog achter, als je dat er naast/onder maakt hou je een scherm van max 2 cm over. :Y)

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

• wowi
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 22:11:
een dell 1503 fp heb ik hier staan en zi edat die wel aan de eisen voldoet
http://www.microdokaz.com/Fraset12.htm
of
http://www.ciao.com/produkte/957323.html

?? beide hetzelfde model ????
Hoe is de achter kant daarvan ronde welving of plat ?

Hier nog iets beter
http://cgi.ebay.de/ws/eBa...9546&item=4129148425&rd=1

[ Voor 17% gewijzigd door wowi op 03-06-2004 22:49 ]

• wowi
snuggel schreef op 03 juni 2004 @ 22:19:
de 12.1 inch schermen zijn er niet meer denk ik, en andere maten heeft tiebie niet.
als je nou gewoon een mooi scherm koopt en dat helemaal uit de behuizing haalt dan word ie een stuk dunner en vaak zit de electronica er ook nog achter, als je dat er naast/onder maakt hou je een scherm van max 2 cm over. :Y)
Tja maar het probleem is dat je nooit weet hoe die inelkaar zit soms heb je van die dunne contakt bandjes of andere dingen die je niet kunt verzetten ;( .
Dat is gewoon een gok dan dat vind ik minder dus, en ook wil ik dat scherm weer eruit kunnen halen en gebruiken als dat nodig mocht zijn. Daarom was dat model met die inklapbare voet wel heel mooi geweest als die niet te groot was geweest.
;(

Verwijderd

deze is het ja
een deel van de achterkant is plat daar zit de voet ook op gemontoord de aansluitingen lopen alle 3 ( power dvi en vga ) naar beneden

Verwijderd

deze 1503 wete ik toevallig van de achterkant als je het omhulsen van de behuizing van de achterkant los haal dat een bijna lege ruimte is en een platte ijzeren plat eerst komt scheelt je dus nog meer cm's mochthet nodig zijn

• wowi
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:20:
deze 1503 wete ik toevallig van de achterkant als je het omhulsen van de behuizing van de achterkant los haal dat een bijna lege ruimte is en een platte ijzeren plat eerst komt scheelt je dus nog meer cm's mochthet nodig zijn
Wat zijn de exacte maten van dat scherm zonder voet nu zou u zo vriendelijk willen zijn om dat eens op te meten.
Dat scherm lijkt me wel wat :) . ;)

• wowi
Bedankt allemaal inmiddels een mooi model gevonden die aan alles voldoet zonder dat ik het scherm de achter kant af moet halen de eizo heeft er een mooi 15 ich modelletjes voor.
Pagina: 1