Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
-welke site ?
-welk bestand ?
en ik zie dat in de laatste kernel (dus waarschijnlijk ook daarvoor) een driver zit voor de msi8233 (CONFIG_SND_VIA82XX)
-welk bestand ?
en ik zie dat in de laatste kernel (dus waarschijnlijk ook daarvoor) een driver zit voor de msi8233 (CONFIG_SND_VIA82XX)
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
van www.viaarena.com heb ik VIA RH9 Audio Driver V0.82A.gz gedownload.
en ik heb wel geluid,maar ik dacht dat, net als in windows, je je hardware kan 'finetunen'
door middel van de juiste driver.
en ik heb wel geluid,maar ik dacht dat, net als in windows, je je hardware kan 'finetunen'
door middel van de juiste driver.
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
sorry hoor, maar...
ik zie een Readme bestandje in het bestand zitten.# tar xvfz VIA\ RH9\ Audio\ Driver\ ver0.8A.gz
alsaconf
audunmute
Readme.pdf
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Nog even... die kaart wordt ook gewoon door alsa ondersteund, en die via drivers zijn ook een (oude) versie van alsa. Dus surf gewoon naar de alsa site en download 1.0.5 of gebruik de laatste 2.6.X kernel.
Mja, dit is basic/kwestie van de documentatie lezen, of als je daarna nog problemen hebt beter beschrijven wat er precies mis gaat en wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen.
Dit topic gaat in ieder geval dicht, als je er echt niet uitkomt en precies kunt zeggen waar je blijft steken en wat je *wel* hebt gedaan, dan horen we het wel
Dit topic gaat in ieder geval dicht, als je er echt niet uitkomt en precies kunt zeggen waar je blijft steken en wat je *wel* hebt gedaan, dan horen we het wel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()