Toon posts:

Na verbinden met modem wel versturen/niet ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat de modem verbinding heeft gemaakt met internet (het Net) kan hij wel data versturen maar niet ontvangen. De ontvangst blijft bij 219 bytes hangen, terwijl de verzending wel gewoon door loopt. Hierdoor wordt de verbinding dus nutteloos. Echter als de verbinding wordt verbroken en opnieuw aangemaakt is er niets aan de hand. Mijn vraag is, hoe kan ik in 1 keer een goede verbinding maken?

Specificaties:
win XP SP 1
Modem: conexant HSF V92 PCI Modem

Geprobeert:
- Ander kabel, geen succes
- Verbinding opnieuw instellen
- Gescand op virussen/spyware
- Kabels door gemeten
- modem opnieuw geinstalleerd
- Hier rond geneust alleen niet kunnen vinden wat nuttig zou kunnen zijn

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 22:02 . Reden: nieuwe inzichten ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand dus, is moeilijk de meeste tweakers hebben geen modem meer :(

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 18:04
O, ja wel hoor ik bel ook nog in.

[offtopic]tot september, dan kunnen we eindelijk adsl krijgen[/offtopic.

Probleem heb ik ook wel eens gehad, bij loste het zich wel eens op door gewoon de internetverbinding opnieuw in te stellen.

Maar dat werkte bij jou blijkbaar dus niet. Het kan ook zijn dat iets bij je protocollen verkeerd is ingesteld, je moet ze nooit allemaal aanvinken.

[ Voor 25% gewijzigd door Steephh op 04-06-2004 12:09 ]

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
Svzje schreef op 04 juni 2004 @ 12:08:

Probleem heb ik ook wel eens gehad, bij loste het zich wel eens op door gewoon de internetverbinding opnieuw in te stellen.

Maar dat werkte bij jou blijkbaar dus niet. Het kan ook zijn dat iets bij je protocollen verkeerd is ingesteld, je moet ze nooit allemaal aanvinken.
Die heb ik dus ook al toegepast, nu heb ik KPN de lijn laten meten. Uitkomst er zit bij hem thuis iets fout, maar ze kunnen niet precies zeggen wat het is 8)7
Ik ga dus nu maar de aansluiting naar de hoofdaansluiting doormeten.