Toon posts:

Welke SB live is de CT4830 eigenlijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn SB live veroorzaakt een storing bij mijn scsi pc.
Het probleem is dat ik niet percies weet welke sb live ik heb.
model nr: CT4830

Deze is nergens bij www.soundblaster.com te vinden. En de andere sb live kaarten zien er toch net ff anders uit.
Ook heb ik verder op internet gekeken, het model wordt wel verkocht, maar nergens kan ik meer info over deze kaart vinden.

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Huh, kun je dit niet zien in je overzicht van systeem apparaten?
En ik geloof dat als je de nieuwe drivers installeerd (zijn universeel) dat ze zelf zien welke je hebt, en dat gooien ze in je start menu. (bij mij zette 'ie een menu neer "SoundBlaster Live Value) dus dan weet je iig al iets meer...

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het ook eens proberen met die drivers,
maar voor de juiste jumpersetting op de kaart moet er toch wel ergens een kaartje beschikbaar zijn.

Verwijderd

Jumpers op een Live?? hoe oud is da ding en is ie met xtra IO kaartje?

Dus een Live 1024/player of een Platinum/oude full edition

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Als je eenmaal weet welke kaart je hebt kun je op de creative site pdf's openen met volledige documentatie.
Of je gaat ze allemaal bekijken tot je er een vind met precies dezelfde layout :) (alhoewel dat meestal maar weinig verschilt)

...en daar staan dus alle jumpers en connectors op vermeld! (dat was ik ff vergeten te zeggen :))

Verwijderd

Volgend mij heb ik ook zon ding. SBlive 1024 value?? Weet het niet zeker. Kl%#e man, bij mij zit er geen SPdif op. Moet ik zon kaartje gaan kopen...
Pagina: 1