Nieuwe Legend of Zelda

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 14:31
Nintendo heeft alweer een megaklapper op het programma staan:
Naast de Nintendo DS nu een nieuwe aflevering in de Legend of Zelda reeks!
Hier vind je meer info en vergeet vooral de coole trailer niet te kijken! _/-\o_
http://www.nintendo-europ...01-42b2-b3b4-817ec4ca63f6

Het spel zal volgens Nintendo verwacht worden in 2005. En aan de graphics te zien zal het wel geen game voor de gamecube worden, maar misschien een opvolger daarvan? :*)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
CSB schreef op 03 juni 2004 @ 18:46:
Nintendo heeft alweer een megaklapper op het programma staan:
Naast de Nintendo DS nu een nieuwe aflevering in de Legend of Zelda reeks!
Hier vind je meer info en vergeet vooral de coole trailer niet te kijken! _/-\o_
http://www.nintendo-europ...01-42b2-b3b4-817ec4ca63f6

Het spel zal volgens Nintendo verwacht worden in 2005. En aan de graphics te zien zal het wel geen game voor de gamecube worden, maar misschien een opvolger daarvan? :*)
Al een tijd bekend, kan besproken worden in GameCube topic, en hier ging al een topic over...

Wat is het nut hiervan dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zkr vet. Ziet er echt mooi uit :P. Gelukkig zijn ze van die cell-shaded onzin afgestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Mwah hoop eigenlijk wel op de gamecube, de opvolger ervan zal wel langer duren dan 2005 gok ik. En die ben ik niet van plan te kopen. Maar deze zelda lijkt me wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:55

UTM

Gaat het niet om hetzelfde spel dat hier besproken wordt: [rml][ GC] een nieuwe The legend of Zelda in 2005[/rml] :?
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:52:
zkr vet. Ziet er echt mooi uit :P. Gelukkig zijn ze van die cell-shaded onzin afgestapt
Idd, dat cell-shaded was imo een slechte zet. Ik vond die Zelda een wat minder goede indruk op mij achter laten dan voorgaande delen :/

[ Voor 56% gewijzigd door UTM op 03-06-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup.. hij komt 100% zeker op de gamecube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vast wel een heel goed spel worden (zoals alle Zelda-spellen die ik ooit speelde). Maar ik snap toch niet waarom iedereen er nou ZO enthousiast over is. Persoonlijk vond ik die cel-shaded graphics echt perfect en uniek.

Toen ik voor het eerst OoT speelde kwamen die realistische graphics nogal vreemd op me over. Een behoorlijke stijlbreuk met alle 2D-afleveringen van Zelda. Als je eenmaal begon te spelen wende het natuurlijk snel genoeg, maar toch. In het begin had het hetzelfde effect op me als die kinderserie die vroeger op tv was waarin 2 acteurs Mario & Luigi speelden. En dat waren dan echt loodgieters die in een vieze ouwe kelder woonde. Het had allemaal niks te maken met de Mario die ik kende uit het mushroomkingdom.

The Wind Waker zag er tenminste echt uit zoals ik me altijd had voorgesteld dat de wereld van ALTTP er in drie dimensies uit moest zien. :-) Alles klopte daar echt. fris groen gras, die typische ALTTP-bomen maar dan in 3D, getekende golfjes op het water... prachtig allemaal.

Die trailer van de nieuwe Zelda ziet er wel mooi uit. Maar ook een beetje... standaard. Elk nextgen computer-spel heeft toch ongeveer zulke graphics? Ik zal het zeker kopen (en ervan genieten), maar toch blijf ik hopen dat Nintendo ooit nog weer eens een celshaded zelda zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.