Toon posts:

Alternatief Daemon tools

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een game op DVD en heb daarvan een back-up gemaakt op men HD. Die back-up share ik dan met de andere gebruikers op het netwerk hier thuis. Maar als ik dan de DVD wil mounten met Daeom tools loopt het fout.

Ik pak in Daemon tools het ***.mds bestand, de image word mooi geladen, ik krijg de inhoud van de DVD voor mij te zien, maar als ik op Setup dubbelklik gebeurt er gewoonweg niets. Als ik dubbelklik op autorun.exe dan zie je heel even een DOS venster maar daarna ook weer niets.

Is er een alternatief voor Daemon tools waarmee ik eens kan proberen? Heb hier al gezocht, maar het enige wat ik tegen kom zijn oplossingen voor CD's.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 13:05
Zo te zien gebruik je alcohol, die heeft ook een virutuele drive (iig 120%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
De DVD is idd op pc gezet met alcohol120%, maar kan die ook een virtuele DVD-drive nadoen? wist ik niet, eens checken

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Opties, Virtuele Schijven..

Kun je er aardig wat maken :)

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
links in opties scherm bij virtuele schijven, dan aantal selecteren, dan w88, dan in alcohol proggy op je virtuele schijf rechtermuisklik en dan image invoeren. . . kiezen ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nero6 heeft ook een dergelijke functie.

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10
kevinp schreef op 03 juni 2004 @ 18:27:
Zo te zien gebruik je alcohol, die heeft ook een virutuele drive (iig 120%)
Hahahahahaha, sorry hoor maar daar kijk je niet overheen hoor. Of wildeje mij wijsmaken dat je Alcohol 120% gebruikt om je cd's te rippen... Zucht... Ok terzake. Alcohol 120% kan tot 32 virtuele schijven maken of zoiets.... Heerlijk een dvd-spelerlijst van een stuk of 14. Nooit meer cd's / dvd's wisselen.
Zoals al werdt gezegd even de virtuele schijven instellingen aanpassen. Duurt eventjes voordat windows ze allemaal geinstalleerd heeft maar het werkt echt geweldig. En safedisc 2 kun je er in ieder geval heerlijk mee de das om doen. Weet uit ervaring dat mijn originele EA games safedisc 2 beveiliging hebben en deze spellen kun je vanaf die virtuele schijf mooi draaien zonder dat je een crack nodig hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door Gody op 03-06-2004 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alcohol52% geinstaleerd, de DVD gemount maar nog steeds hetzelfde probleem.

Straks eens proberen op een andere pc maar ik vrees ervoor

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:01:
Ik heb alcohol52% geinstaleerd, de DVD gemount maar nog steeds hetzelfde probleem.

Straks eens proberen op een andere pc maar ik vrees ervoor
Dan heb je een brakke DVD gedownload. Werken andere images wel?

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 03 juni 2004 @ 19:09:
[...]

Dan heb je een brakke DVD gedownload. Werken andere images wel?
Heel toevallig heb ik de originele DVD. Zal eens een andere DVD op hd zetten, en dat eens proberen te mounten

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:54

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik heb een game op DVD en heb daarvan een back-up gemaakt op men HD.

kopieer beveiliging ?
tenzij je iets als clonedvd gebruikt heb zal het dan iig niet werken
en zelfs dan heb ik mijn twijfels

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 03-06-2004 21:23 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:03
Ik denk dat het ook de kopieerbeveiliging is. Dit kan je natuurlijk gemakkelijk testen door jouw image op een dvd te branden en te kijken of hij werkt. Werkt het niet, dan ligt het aan de iso en niet aan Deamon / Alcohol 120%.

En het testen kost je maar 70 cent (mits je een dvd-brander hebt en je dvd-r/+R's in Duitsland haalt). ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar op een andere pc in het netwerk werkt het wel :?

Eigenlijk is het die pc waarop het geript is, en dan doorgestuurd naar deze pc hier, in 1 zelfde netwerk.

Kan het zijn dat door het doorsturen de .mds & .mdf & .md0 bestanden corrupt zijn geworden?

Verwijderd

zet anders je mds file is om naar een iso met ultraiso. Werkt ook wel eens
Pagina: 1