Toon posts:

[GF4200Ti] Tv-Out zoek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vandaag probeerde ik mijn tv op mijn pc aan te sluiten, maar dat lukte niet omdat ik mijn tv-out niet kon vinden. Het enige wat ik kan vinden zijn de video in , de plug voor de monitor en een of ander vaag wit ding van 0.5 cm breed en 2 cm lang met heel veel gaatjes. Ik heb dus een Geforce 4200 Ti en toen ik mijn pctje kocht werd me verteld dat er een tv-out opzat, maar ik kan hem niet vinden aan de achterkant van de kast.
Weet iemand waar die is :D?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Die witte connector is waarschijnlijk de DVI connector en die zogenaamde video-in die je bedoelt is waarschijnlijk ook je video-out, maar dan moet je er nog zo'n apart kabeltje aanhangen die de poort 'split' in video-in en video-out. Als het goed is heb je die bij je kaart gekregen.

edit:

Ik zie dat je nieuw bent! Welkom op GoT! :)

[ Voor 18% gewijzigd door BoyGenius op 03-06-2004 18:19 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je snelle antwoord!
LoL ja ik heb een kabel gevonden die in de video in/out past :) En alle kabels zijn nu aangesloten denk ik, moet ik nog iets omschakelen met dat video in/out gedoe?

thnx:)

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:24:
bedankt voor je snelle antwoord!
LoL ja ik heb een kabel gevonden die in de video in/out past :) En alle kabels zijn nu aangesloten denk ik, moet ik nog iets omschakelen met dat video in/out gedoe?

thnx:)
Als het goed is hoef je niks om te schakelen, op de kabel zelf staat dan wel welk de 'in' is en welke de 'out'. De computer detecteert het allemaal vanzelf wel. :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Topicstarter
k thnx:)

Ik heb dus zo'n draadloos ding, tv staat ver weg van de comp.
Ik heb alles goed verbonden denk ik, op welke zender moet ik mijn tv zetten? AV ofzo? Kan ik de scart trouwens ook aansluiten op de VCR?

edit:

Mijn TV heeft een rood kruisje bij tv tool, is het niet goed aangesloten?

edit2:

Jeej het werkt allemaal:)

MAAR
:P
Ik heb die draadloze zender dus, dichtbij werkt hij wel goed, maar als ik hem verder zet wordt het beeld donkerder, maar af en toe komt het signaal goed door. Weet iemand hier wat meer van?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 19:52 ]