Dat kan je niet zomaar ff uitrekenen

daar zijn een heleboel variabelen voor nodig zoals je ook in het peltier topic kan lezen

maar met een 226 Watt zit je goed

SPECS NU:
P4 2.8Ghz@3.29Ghz
Temps:27C load 38C met luchtkoeling van Thermal Right SLK 947U met 8x8 fan (lucht van buiten)
Netjes

En ik heb nog een ouwe of aardige nieuwe samsung 350 watt liggen. kan ik die gebruiken? als voeding voor men peltier? En zou men koeling die ik nu heb de peltier kunnen koel houden? En hoe warm zal die dan worden?
Die voeding gaat never nooit niet genoeg Amperé leveren om je peltier te kunnen laten werken

Ik zou dus echt voor een andere voeding gaan

maar ook dit staat in het peltier topic
Je koeling zal die peltier ook never nooit koel gaan houden zoals ook weer in het peltier topic staat

Een luchtkoeling redt het gewoon niet om een peltier plus CPU koud te houden.. ze hebben daar gewoon niet genoeg capaciteit voor
Hartelijk dank voor et uitrekenen want kan et beter door de speciallisten laten uitrekenen. :D;)
Geen dank

Maar in het vervolg zou ik toch echt ff wat beter rond gaan lezen want het is echt uber duidelijk beschreven allemaal en zeker die vragen over of je koeling en je voeding het aankonden... Geloof me... echt overduidelijk

zBEASTORz schreef op 03 juni 2004 @ 16:40:
Hmm, weet je ik ga et gewoon proberen met luchtkoeling, Want ik heb temps gezien die bijna net zo warm zijn als mijn luchtkoeling, scheelt misschien 1/2 graden, En dan hebben hun waterkoeling, En de voeding zou et dan niet trekken? Hmm, zat dan misschien te denken aan een transformator te denken die ze voor 23mc bakies gebruiken weet je wel, die zijn er in verschillende voormaten, en 13.8V en in ampere tot weet niet hoeveel, maar de versterkers van die bakkies vragen ook veel ampere, dus 30 ampere zullen der heus wel, denk nog wel veel hoger. Misschien een idee
Die luchtkoeling die zal het echt niet aankunnen!!! Doe het nou maar niet, je krijgt er alleen maar kortsluiting door als het te warm wordt en dan kan je je pelt + voeding + CPU + Mobo gaan vervangen als je een beetje ongeluk hebt
Die transformator voor die 23mc bakkies zijn wel leuk alleen ik denk dat die het ook nog niet gaan trekken hoor! het amperage wat je nodig hebt is echt groot!
[
Voor 25% gewijzigd door
Apen-nootjes op 03-06-2004 16:44
]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate