[V&A] 24 Monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Ik heb 24 monitoren via mijn werk gekregen, omdat ik div. klusjes daarvoor heb gedaan.
(Ik werk op een school bij de ICT afdeling)

Nu wil ik dus deze 24 monitoren proberen kwijt teraken via V&A. Maar aangezien het om een grote hoeveelheid gaat wilde ik even weten of ik dat hier mag doen.

Het gaat om 15 & 17'' monitoren van € 25,- tot € 70,- per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 19:27
'Restpartijen' hardware horen wat mij betreft ook niet in V&A thuis. Je doel is om de gift die je gekregen hebt om te zetten in geld, en dit lijkt enigzins toch op het vergaren van winst.

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 03-06-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Okay :)

Ik vind het niet echt onder een restpartij vallen, maar dan ga ik even kijken of ik het ergens anders aan de man kan brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Zie edit :)
En dat is mijn oordeel. Het kan best dat een collega die hier langer rondwandelt als mij dit anders ziet, dus wacht nog even wat andere replies af zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Het is niet echt een gift, want ik heb er een hoop werk voor moeten doen (zelfs schoonmaken :P). Maar ik wacht nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:41

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zie zelf het probleem niet.. maar ik ben ook geen mod.. geef je groot gelijk dat je wat geld daaraan wil verdienen.. dat is toch lekker?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Crash schreef op 03 juni 2004 @ 16:35:
Zie edit :)
En dat is mijn oordeel. Het kan best dat een collega die hier langer rondwandelt als mij dit anders ziet, dus wacht nog even wat andere replies af zou ik zeggen :P
Neuh, ik loop wel langer mee, maar ik heb geen ander oordeel ;) . De partij is IMHO gewoon te groot om via V&A kwijt te raken. Misschien dat V&A2 hier mogelijkheden voor zal bieden, maar op dit moment niet. Verder sluit ik me aan bij Crash :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Blauwe mensen die ieder zijn eigen mening heeft, dat gaat nooit goed. Stuur een mail naar buyerszone@tweakers.net met daarin wat je in grote getalen kwijt wilt, dan kunnen wij daar achter de schermen onder ons overleggen en je terugmailen met ons oordeel. De mail is geen garantie op bevestiging :).

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 03-06-2004 16:54 . Reden: Lettertje toegevoegd in het mailadres. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
Bedankt voor de reacties, ik heb een mailtje gestuurd naar het bovenstaande adres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Zie je mail voor de afhandeling :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.