[Headset]Zalman ZM-RS6F 5.1 of Sennheiser PC-150

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik zoek dus een nieuwe headset, budget is geen probleem. Het is vooral voor 's avonds als me ouders ligge te slapen en ik me boxen dus uitzet. 's avonds game ik vooral (cs/halo) en luister bijna altijd muziek (tijdens het gamen of gewoon in windows), ik wil dus goede geluidskwaliteit voor muziek.

Nu is mijn keuze gevallen op de Zalman ZM-RS6F (49.95 euro) vanwege zijn 5.1 geluidsmogelijkheden of de Sennheiser PC150 (79 euro) vanwege zijn goede geluidskwaliteit (sennheiser is meestal goed geluid/kwaliteit, maar heb ze allebei nog nooit gehoord)

Iemand ervaringen met 1 van de 2 headsets? En welke raden jullie aan?

edit: search is trouwes kapot :)

[ Voor 6% gewijzigd door DutchTSE op 03-06-2004 15:57 ]

• Shutdown98
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:41
Ik heb de Zalman en de 5.1 vind ik er erg leuk aan, in games goed te onderscheiden en een voordeel t.o.v. een normale headset (in mohaa hoor je het geluid van een deur oid en weet je van welke kant het komt)
De geluidskwaliteit voor muziek valt me iets tegen. Je zult moeten kiezen... Wil je hem voor het gamen, koop een zalman. Wil je goed geluid voor je muziek, koop de senn.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik denk toch maar dat ik voor de sennheiser ga, want vind geluidskwaliteit best wel belangrijk, met die zalman wordt overgang weer te groot van kwaliteit speakers (logitech Z680) naar kwaliteit headset.

miss nog meer mensen met ervaringen?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb de Sennheiser PC150 al wel eens gehoord en die klonk echt lekker. Goede bas en gewoon leuk om muziek op te luisteren. Ik wou hem wel kopen maar wegens gebrek aan geld ben ik maar voor de Philips SBC HP800 gegaan :P (die zeker ook niet slecht is. Hij had zelfs op papier hogere specs dan de Sennheiser geloof ik.)

Hij koste me zo'n €19 maar in andere winkels zag ik hem voor €75 hangen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Admiral Freebee op 03-06-2004 21:03 ]

• thebigbozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09-2025

thebigbozz

Unusual as Usual

Ik heb de zalman en ben er erg blij mee ook al is het geluid niet echt super,
maar ik vind het erg makkelijk met gamen om te weten als mensen mij proberen te flanken.
Sinds ik een headset microfoon op m'n zalman heb gemod ben ik helemaal blij :P

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

ik heb ook de zalman, en het geluid is idd matig, misschien een beetje spijt van mijn aankoop :X nouja, het geluid is in iedergeval beter dan mijn oude 'oordopjes' :)
dat 5.1 sprak me wel erg aan, in ut 2004 hoor je het gewoon als iemand met een rocketlauncher achterna zit, dat is wel erg gaaf. :9

edit:
het waren van die noname oordopjes, (anders een beetje onsamenhangend verhaal)

[ Voor 45% gewijzigd door Koekje op 03-06-2004 21:24 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Pagina: 1