Toon posts:

zwervende profielen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoe ik kan uitsluiten dat zwervende profielen niet worden opgeslagen/sychroniseerd met het werkstation waar de medewerker op dat ogenblik werkt ,maar dat de profielen voor alle gebruikers alleen maar op de server in de user map worden opgeslagen en vandaaruit iedere keer worden geladen

P.s gebruikte OS is win2k server

grtn Koopie

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:25

Arno

PF5A

Gebruik de F1 toets en zoek eens op mandatory profiles.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Er is een policy dat het profiel verwijderd met het afmelden.

Verwijderd

Waarom zou je dit willen? Om de opslagruimte te beperken ofzoiets?

Verwijderd

Je bedoeld dus dat elke dag als je aanmeld het profiel weer standaard is??

Als dat is wat je wilt, heb ik gloof op school geleerd dat je in de profielen de "user.dat" moet hernoemen naar "user.man"

Probeer dat even, als het niet lukt moet je even vertellen.

Verwijderd

koopie, dit is nou al het tweede topic van jou dat ik nu sluit.

Op dit forum verwachten wij van de leden dat zij zélf moeite doen hun vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Jij doet dat klaarblijkelijk niet, de vragen die je stelt zijn allemaal met een klein beetje inspanning van jouw kant zefl te beantwoorden.

Ik raad je dus met klem aan de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door te lezen, hier moet je je aan houden! Stop met dit postgedrag en flikker niet meer zomaar je vragen in een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.