Ik gebruik sinds kort fetchmail om mijn e-mail op te halen, die deze vervolgens via postfix met een virusscanner en spam filter filterd. Ook gebruik ik procmail om e-mails automatisch in bepaalde mappen te zetten. Dit werkt allemaal heel mooi! Er is alleen 1 probleem waar ik geen oplossing voor kan vinden.
Als mijn computer een tijdje uit heeft gestaan, krijg ik bij alle e-mails de tijd van het ophalen te zien, terwijl ik graag de echt tijd (en datum) zou zien.
In de FAQ van fetchmail heb ik wel het volgende gevonden:
---
O10. Why is the received date on all my messages the same?
This is a design choice in your MTA, not fetchmail. It's taking the received date from the last Received header.
---
Dus wat ik zoek is een instelling voor postfix (of wellicht procmail) om deze tijd te corrigeren.
Is er iemand die weet hoe dit moet? Ik kan op internet wel veel berichten vinden van mensen met dit probleem. Ik kan echter nergens een goede oplossing vinden.
In de FAQ van fetchmail heb ik wel het volgende gevonden:
---
O10. Why is the received date on all my messages the same?
This is a design choice in your MTA, not fetchmail. It's taking the received date from the last Received header.
---
Dus wat ik zoek is een instelling voor postfix (of wellicht procmail) om deze tijd te corrigeren.
Is er iemand die weet hoe dit moet? Ik kan op internet wel veel berichten vinden van mensen met dit probleem. Ik kan echter nergens een goede oplossing vinden.