Dvd iso's

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 16:29
Ik krijg binnenkort een dvd brander en gebruik met mij huidige brander fireburner om images te fikken. Kan fireburner ook met dvd's overweg?

Welke ander programma kan dit? (iso en cue kan nog wel met nero, maar .img niet)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Alcohol 120% werkt fantastisch en is niet duur.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
DVD-decrypter kan heel goed allerhande iso's branden.

Let er wel op dat dvdiso's wat groter zijn (4.3 GB) en dat je mogelijk andere problemen gaat krijgen (gebruik geen FAT32, niet elk ftp-progsel kan met dergelijke files overweg etc)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 20:45

Namu

Silver Wings Of Morning

en je kan altijd nog de iso converten naar iets wat Nero wel wil hebben. WinISO bijvoorbeeld

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ten eerste hoort dit in Software Algemeen. Maar dit topic zou daar ook zonder omwegen dicht zijn gegaan, omdat je -ten tweede- helemaal niet in de topicstart hebt vermeld wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uitgeprobeerd wat betreft DVD-brand software. Tot slot is dit ten derde heel makkelijk te vinden. Gebruik bijvoorbeeld Google en gooi de zoektermen "dvd img burn software download" ofzoiets erdoorheen :)

En:
Kan fireburner ook met dvd's overweg?
Wat houdt je eigenlijk tegen om als Tweaker zijnde gewoon Fireburner te downloaden en het uit te proberen? Jammer.

[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 03-06-2004 13:18 ]

Dit topic is gesloten.