Toon posts:

verkeerde moderaties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[url] nieuws: Release Mobile Pentium 4 538, 532 en 518 en Celeron M 340 [/url]

Deze vind ik erg laag in het algemeen.
Ik heb er zelf ook in gereageerd; zijn wel niet mijn scherpste opmerkingen ooit :( , maar toch wel zinvol

hier nog eentje van mijzelf:
hij stond eerst op +4 maar nu maar op +1. het verschil is erg vervelend,
omdat het volgens mij echt een goed idee is. Het zou mij dan oneerlijk lijken dat ze mijn gemiddelde omlaag trekt.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1048670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 15:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

(jarig!)
Uh.. Die eerste link zijn naar de reactie's in het begin ;)
kan je een directe link geven

Verder die 2e van jou vind ik zelf ook niet echt een +4 eerder een +3.
En zoveel trekken ze niet van je gemiddelde hoor ;)

* Outerspace gaat voor PowerMod!

+1 interessant erbij, meer kan ik niet doen helaas ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2004 13:16 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:05:
[url] nieuws: Release Mobile Pentium 4 538, 532 en 518 en Celeron M 340 [/url]

Deze vind ik erg laag in het algemeen.
Ik heb er zelf ook in gereageerd; zijn wel niet mijn scherpste opmerkingen ooit :( , maar toch wel zinvol
Ja, deze draad had je al eerder aangehaald. Ik ben er nog eens doorheen gelopen, maar ik had niet echt de neiging om punten uit te delen. De reacties zijn in 't algemeen niet echt hoogdravend en slaan de plank vaak ook mis, omdat men niet weet wat een Celeron M 340 nu eigenlijk is.
hier nog eentje van mijzelf:
hij stond eerst op +4 maar nu maar op +1. het verschil is erg vervelend,
omdat het volgens mij echt een goed idee is. Het zou mij dan oneerlijk lijken dat ze mijn gemiddelde omlaag trekt.

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1048670
Aardig idee, puntje van mij erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn de directe links naar mijn reacties in de eerste thread,

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1048512
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1048499

hoewel ik hoopte op meer, weet ik dat ze niet super zijn , je moet ook weten dat ik misleid was door een fout in het artikel; wat later natuurlijk gecorrigeerd is

maar wat ik eigenlijk bedoelde:

ik vind deze draad in het algemeen vrij laag

over dat gemiddelde: het is mijn doel boven 2 gemiddeld uit te komen;(
maar dit is bemoeilijkt doordat ik in het begin onzorgvuldig ben geweest. Ik probeer door zinvolle reacties langzaam maar zeker op te klimmen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JAVA-Doctor schreef op 03 juni 2004 @ 13:23:
[...]

Ja, deze draad had je al eerder aangehaald. Ik ben er nog eens doorheen gelopen, maar ik had niet echt de neiging om punten uit te delen. De reacties zijn in 't algemeen niet echt hoogdravend en slaan de plank vaak ook mis, omdat men niet weet wat een Celeron M 340 nu eigenlijk is.

[...]

Aardig idee, puntje van mij erbij.
die verwarring is ontstaan omdat het artikel eerst fout was
er werd over de northwood gesproken en niet over de dothan core...
als je dan niet oplet denk je direct het verkeerde

ik ben er trouwens voor dat zulke wijzigingen zichtbaar blijven, om zulke dingen te vermijden
(wat kunnen de mensen die reageren er aan doen dat een nieuwsposter zich vergist)

ja, ik had het al aangehaald, maar dat was eerder om het verschil in de soort moderaties aan te duiden, , en omdat ik mijn eigen reacties aan het volgen was, wist ik toevallig dat de scores daar laag waren.
het was nog niet de bedoeling hem omhoog te laten modden; daarvoor was het nog iets te vroeg

edit
owja: thanx aan de mensen die mij puntjes hebben gegeven (zolang het 2 of meer is ben ik blij)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 13:30:
[...]

die verwarring is ontstaan omdat het artikel eerst fout was
er werd over de northwood gesproken en niet over de dothan core...
als je dan niet oplet denk je direct het verkeerde
Klopt, dit zorgde ook mede voor de verwarring. Ik heb er geprobeerd rekening mee te houden
ik ben er trouwens voor dat zulke wijzigingen zichtbaar blijven, om zulke dingen te vermijden
(wat kunnen de mensen die reageren er aan doen dat een nieuwsposter zich vergist)
Daar werp je wel een balletje op. Meestal kun je door uit reacties bij een nieuwsbericht wel afleiden dat er een wijziging in de tekst is doorgevoerd. Maar zelfs als je het weet, is beïnvloeding van het modgedrag bijna niet te voorkomen. Dus of het zichtbaar maken van wijzigingen de oplossing is, (esthetische bezwaren niet meegerekend), ik denk het niet. Open voor discussie wmb.
ja, ik had het al aangehaald, maar dat was eerder om het verschil in de soort moderaties aan te duiden, , en omdat ik mijn eigen reacties aan het volgen was, wist ik toevallig dat de scores daar laag waren.
het was nog niet de bedoeling hem omhoog te laten modden; daarvoor was het nog iets te vroeg
Pagina: 1