Beste Tweakers,
Ik zoek een 'Digitale Fotocamera', waarmee ik veel foto's kan maken. Ik ga binnenkort 3 weken naar Turkije en wil graag veel foto's maken zonder veel last te hebben van een geheugenlimiet. 50 foto's is dus eigenlijk minimaal, maar honderden zou ook wel prettig zijn, echter geen voorwaarde.
Mijn budget is E200 tot E300.
Ik wil graag uitstekende kwaliteit foto's.
Ik hoef geen opnames te maken, maar slechts foto's.
De foto's wil ik graag online kunnen zetten, of eventueel branden.
Indien hij niet al te veel geheugen heeft, zou het fijn zijn dat hij automatisch JPG gebruikt met een geschikte compressie.
Geschikt voor opnames in de avond zou ook fijn zijn en het moet natuurlijk wel een beetje een professionele lens hebben.
Liever geen camera onder de 3 megapixels.
Ik zou het fijn vinden dat ik bijvoorbeeld de 30 beste foto's zou kunnen uitprinten thuis of kunnen laten uitprinten als foto ergens en dat het ook goede kwaliteit blijft.
Is het slim als ik op Medion.nl ga zoeken? Of bij de ALDI?
Ik dacht zelf gewoon op internet een goede camera te zoeken, dan bij de T.net PriceWatch te kijken en hem hier te bestellen.
Ik heb natuurlijk wel een medion-webcam, maar deze lijkt mij niet zo geschikt
Ook heb ik de GOT-search gebruikt, maar topics bleken vooral verouderd.
Ik zoek een 'Digitale Fotocamera', waarmee ik veel foto's kan maken. Ik ga binnenkort 3 weken naar Turkije en wil graag veel foto's maken zonder veel last te hebben van een geheugenlimiet. 50 foto's is dus eigenlijk minimaal, maar honderden zou ook wel prettig zijn, echter geen voorwaarde.
Mijn budget is E200 tot E300.
Ik wil graag uitstekende kwaliteit foto's.
Ik hoef geen opnames te maken, maar slechts foto's.
De foto's wil ik graag online kunnen zetten, of eventueel branden.
Indien hij niet al te veel geheugen heeft, zou het fijn zijn dat hij automatisch JPG gebruikt met een geschikte compressie.
Geschikt voor opnames in de avond zou ook fijn zijn en het moet natuurlijk wel een beetje een professionele lens hebben.
Liever geen camera onder de 3 megapixels.
Ik zou het fijn vinden dat ik bijvoorbeeld de 30 beste foto's zou kunnen uitprinten thuis of kunnen laten uitprinten als foto ergens en dat het ook goede kwaliteit blijft.
Is het slim als ik op Medion.nl ga zoeken? Of bij de ALDI?
Ik dacht zelf gewoon op internet een goede camera te zoeken, dan bij de T.net PriceWatch te kijken en hem hier te bestellen.
Ik heb natuurlijk wel een medion-webcam, maar deze lijkt mij niet zo geschikt
Ook heb ik de GOT-search gebruikt, maar topics bleken vooral verouderd.