Goedemiddag,
Ik heb een probleem en heb geen flauw idee hoe ik het aan moet pakken (heb nog niet heel erg veel ervaring met php). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Zal het eerst even proberen uit te leggen, en daarna de code posten die ik op dit moment heb.
Ik ben bezig met een voortgangsrapportagescript, dit script moet er voor zorgen dat werknemers online hun werkzaamheden van die dag in kunnen vullen en dat deze vervolgens in de database opgeslagen kunnen worden etc. Op dit moment ben ik bezig met het zoekgedeelte. Gemachtigde personen kunnen 2 datums aangeven dmv 6 drop down boxjes. En het script geeft dan alle records op en tussen die 2 datums weer in een tabel (Zie stuk code). Dit dacht ik te doen dmv een WHILE loop. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik er voor kan zorgen datde verschillende variabele gegevens uit de verschillende rijen in de database in de verschillende tabellen terecht komen..Snappen jullie het nog? :x
Misschien brengt mijn code wat verduideliking:
Bij voorbaat dank!
Ik heb een probleem en heb geen flauw idee hoe ik het aan moet pakken (heb nog niet heel erg veel ervaring met php). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Zal het eerst even proberen uit te leggen, en daarna de code posten die ik op dit moment heb.
Ik ben bezig met een voortgangsrapportagescript, dit script moet er voor zorgen dat werknemers online hun werkzaamheden van die dag in kunnen vullen en dat deze vervolgens in de database opgeslagen kunnen worden etc. Op dit moment ben ik bezig met het zoekgedeelte. Gemachtigde personen kunnen 2 datums aangeven dmv 6 drop down boxjes. En het script geeft dan alle records op en tussen die 2 datums weer in een tabel (Zie stuk code). Dit dacht ik te doen dmv een WHILE loop. Alleen ik heb geen flauw idee hoe ik er voor kan zorgen datde verschillende variabele gegevens uit de verschillende rijen in de database in de verschillende tabellen terecht komen..Snappen jullie het nog? :x
Misschien brengt mijn code wat verduideliking:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
| <HTML> <HEAD> <TITLE> Zoekresultaten op periode </TITLE> </HEAD> <? error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE); include("../dbconnect.php"); echo mysql_error(); ?> <body bgcolor="#5F0B7B" link="#FFFFFF" vlink="#FFFFFF" alink="#FFFFFF"> <h2>[img]"img/header.jpg"[/img]</h2> <? $selJaar1=$_POST['selJaar1']; $selMaand1=$_POST['selMaand1']; $selDag1=$_POST['selDag1']; $selJaar2=$_POST['selJaar2']; $selMaand2=$_POST['selMaand2']; $selDag2=$_POST['selDag2']; $selDatum1= $selJaar1."-".$selMaand1."-".$selDag1; $selDatum2= $selJaar2."-".$selMaand2."-".$selDag2; $selQuery = "SELECT * FROM rapportage WHERE (Date <='".$selDatum1."' AND Date >= '".$selDatum2."')"; $selQuery2 = "SELECT * FROM rapportage"; mysql_query($selQuery); mysql_query($selQuery2); echo mysql_error(); ?> <h2><font color="#FFFFFF" face="Verdana">Overzicht zoekresultaten</font></h2> <? $loop = "$selDatum1"; while ($loop == "$selDatum2") { $loop++; echo "<table border=\"1\" bordercolor=\"black\" width=\"78%\" cellspacing=\"0\" style=\"font-family: Verdana; font-size: 10px; border-style: solid; border-width: 1px\"> <tr> <td width=\"144\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Datum: (VARIABELE?)</b></font></td> <td width=\"172\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Naam:</b> (VARIABELE?)</font></td> <td width=\"219\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Functie: </b>(VARIABELE?)</font></td> <td width=\"93\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Project: </b>(VARIABELE?)</font></td> </tr> <table border=\"1\" bordercolor=\"black\" width=\"78%\" cellspacing=\"0\" style=\"font-family: Verdana; font-size: 10px; border-style: solid; border-width: 1px\"> <tr> <td width=\"130\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Begintijd:</b> (VARIABELE?)</font></td> <td width=\"128\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Eindtijd: </b>(VARIABELE?)</font></td> <td width=\"114\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Pauze: </b>(VARIABELE?)</font></td> <td width=\"152\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Gewerkte Uren:</b>(VARIABELE?)</font></td> <td><font color=\"#FFFFFF\"><b>Totaal Project: </b>24</font></td> <td width=\"99\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Afwijking: </b>(VARIABELE?)</font></td> </tr> </table> </table> </font> <table border=\"1\" bordercolor=\"black\" width=\"78%\" cellspacing=\"0\" style=\"font-family: Verdana; font-size: 10px; border-style: solid; border-width: 1px\"> <tr> <td><font color=\"#FFFFFF\"><b>Werkzaamheden: </b>(VARIABELE?)</td> <td width=\"379\"><font color=\"#FFFFFF\"><b>Conclusie: </b>(VARIABELE?)</font></font></td> </tr> <tr> <td><font color=\"#FFFFFF\"><b>Mededelingen: </b>(VARIABELE?)</font></td> <td width=\"379\"><b><font color=\"#FFFFFF\">Genomen besluiten:</b>(VARIABELE?)</font></td> </tr> </table>"; } ?> </body> </html> |
Bij voorbaat dank!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 12:28 ]