Momenteel draait mijn pc met een voodoo3 3000,heeft het enig nut (kwa prestaties)als ik daar een voodoo2 add on bij hang??
Dat heeft geen zin omdat de Voodoo 3 sneller is dan de Voodoo 2, volgens mij werd het zelfs afgeraden door (x)3dfx
What a fine day for Science! | Specs
Als je SLI bedoeld kun je het wel vergeten hoor!
3 is meer dan 2
3+2=niet mogelijk
3 is meer dan 2
3+2=niet mogelijk
en 3+2+2? 
maar volgens mij haalt het niets uit, vooral omdat een v3 3k hetzelfde presteerd als 2 v2's (zei men
)
maar volgens mij haalt het niets uit, vooral omdat een v3 3k hetzelfde presteerd als 2 v2's (zei men
NEEOp donderdag 21 december 2000 18:34 schreef TheAbyss het volgende:
Momenteel draait mijn pc met een voodoo3 3000,heeft het enig nut (kwa prestaties)als ik daar een voodoo2 add on bij hang??
Zie de FAQ op de 3dfx.com site.
http://mrfloris.com
Een voodoo 3 2000 PCI presteerd al beter dan een voodoo 2 12 mb SLI. Dus nooit doen.Op donderdag 21 december 2000 20:02 schreef GeonetiX het volgende:
en 3+2+2?
maar volgens mij haalt het niets uit, vooral omdat een v3 3k hetzelfde presteerd als 2 v2's (zei men)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Pagina: 1