Toon posts:

Software voor informatie voorziening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk op een school waar we via een monitor op een centraal punt algemene
informatie bekend willen maken.
Ik zoek dus een programmaatje dat de informatie in full screen kan aanbieden en de mogelijkheid heeft om de tekst met kleuren en eventueel beweging een beetje kan laten opleven, kent iemand hier misschien een dergelijk programma ?

Verwijderd

powerpoint?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zelf maken :?

En dan heb je legio mogelijkheden:
- HTML / JavaScript
- Flash
- Java
- Powerpoint

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 03-06-2004 12:05 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf ook aan powerpoint gedacht op het eerste gezicht lijkt me dit alleen een beetje omslachtig.
De informatie moet na het invoeren (dit moet eigenlijk zonder al te veel handelingen kunnen gebeuren) direkt gepresenteerd kunnen worden, door een gemiddelde gebruiker met geen verstand van powerpoint of andere genoemde programma's

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:41:
Heb zelf ook aan powerpoint gedacht op het eerste gezicht lijkt me dit alleen een beetje omslachtig.
De informatie moet na het invoeren (dit moet eigenlijk zonder al te veel handelingen kunnen gebeuren) direkt gepresenteerd kunnen worden, door een gemiddelde gebruiker met geen verstand van powerpoint of andere genoemde programma's
Dat zal je met elk programma hebben dat je gebruikt, je wilt animaties en kleuren gebruiken, dat zal dan ook in elk programma wat je ook kiest aangegeven moeten worden lijkt me :?

PowerPoint lijkt me geen verkeerde keus.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:41:
Dan misschien zelf iets prutsen met php of zoiets. Een soort cms'je.

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 21:30
PADS

gebruiken we zelf ook hier een uitleg van een andere school

http://www.diz.tue.nl/organisatie/services/pads.html

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Pagina: 1