Toon posts:

[IE] Downloaden van bestanden verbieden via .adm *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Is er een policy (adm file of iets dergelijks) dat het downloaden van bestanden verbiedt? Of kan dit niet?

In de huidige bestaande policies is hier niets over te vinden.

Bvd!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:25

momania

iPhone 30! Bam!

Er is volgens mij zat over te vinden: [google=XP,disable,downloading] :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Bedoel je via de Browser? Waarom kun je niet gewoon schrijftoegang uitschakelen? Vertel eens wat je nou echt wilt? Wat heb je zelf al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik bedoel via de browser....

Inmiddels heb ik via IE - Extra - Internet opties - beveiliging - aangepast niveau - het downloaden kunnen uitschakelen.

Nu moet ik dit nog in een adm file zien te krijgen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat is niet zo moeilijk toch? Zoek gewoon de bijbehorende registry entrie en plemp die erin?

(Windows 2000/XP) policy tegen downloaden. > [IE] Downloaden van bestanden verbieden via .adm *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Draai je in een domein, oftwel werkstation en server :?

Dan kan je het downloaden ook via policies verbieden (als in bestand opslaan etc etc )

Standalone (dus pc niet in domain) kan ook via gpedit.msc .

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*kuch*

Heren...
Inmiddels heb ik via IE - Extra - Internet opties - beveiliging - aangepast niveau - het downloaden kunnen uitschakelen.
Nu moet ik dit nog in een adm file zien te krijgen.
[google=reg2adm]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
werkt reg2adm ook voor group policies? Of waar staat deze beveiliging in de group policie?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 08:07 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 08:03:
werkt reg2adm ook voor group policies? Of waar staat deze beveiliging in de group policie?
Misschien kun je zelf een beetje studie gaan doen ipv kant en klare antwoorden te verwachten hier. GOT is nou eenmaal een forum dat ook een beetje van de gebruikers verwacht. bij reg2adm zal vast een helpfile zitten hoe het programma werkt.
Pagina: 1