Toon posts:

Logitech Muis

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej ik wil een nieuwe muis aanschaffen. Je moet er goed mee kunnen gamen! Ik zat zelf te denken aan de Logitech MX510 (Optical Mouse) of de MX700 (Cordless Optical Mouse). Welke kan ik beter nemen een gewone of een draadloze muis? Of is er nog iemand die mij een andere muis adviseerd? Alvast bedankt!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 12:05

Blaz0r

:)

Het ligt er gewoon aan wat je zelf wil, ik ben zelf meer voor een muis met draad omdat die gewoon wat sneller reageren (in games bijvoorbeeld) ook zijn deze een stuk minder zwaar (geen batterij). De mx510 is een zeer goeie muis kheb em eem paar keer gebruikt en valt zeker niet tegen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:40

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien kun je even in dit topic kijken.

Welk muisje gebruik jij om te gamen

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Conclusion
Logitech has been a real innovator in both corded and cordless desktop controllers, and offers a wide range of mouse and keyboard products. The MX510 Performance Optical Mouse is a super addition to the line, and for our money, represents the cream of the crop for fast-paced gaming. The only issue is its availability, but once Logitech opens up the supply to other vendors, expect sales to fly off the chart.

The MX700 Cordless Optical Mouse is equally impressive, and really presented us with the first wireless mouse that we'd consider for high-end gaming. Its combination of performance and wireless freedom presents an attractive alternative to traditional corded devices, and is definitely our top pick for a cordless gaming mouse.

Logitech MX510 Performance Optical Mouse Ratings
Pros:

Exceptional Gaming Performance
Upgraded MX Optical Engine
Excellent Design and Aesthetics
Cons:

Limited Availability

Logitech MX700 Cordless Optical Mouse Ratings
Pros:

Top-Rated Wireless Gaming Performance
Excellent Design
Super Value
Cons:

Data Cable Should be Longer
Requires AC Adaptor & Plug
http://www.sharkyextreme....ticle.php/2691_3338451__3

Verder is het toch echt een kwestie van proberen!
Met draad is toch sneller, maar jah, je hebt wel een draadje. Als je naar een lan gaat is ook draad beter.
Dus ik zou zelf voor de MX510 gaan

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 03-06-2004 10:57 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Anders neem je wat reviews door, loopt een winkel binnen en checked zelf hoe hij aanvoelt, of bekijkt wat topics die over deze muizen gaan. Uiteindelijk is een muis net zo persoonlijk als elk ander schrijf/handenwaar - smaken verschillen net als de voor-/nadelen: de ene wil een potlood, de ander een kroontjespen en weer een ander zweert bij een balpoint.

search: MX510
Nieuwe logitech gamers muis: MX510
search: MX700
search: muis gamen

Persoonlijke mening: de 700 is te zwaar tov de 510 en de voordelen van draadloos wegen niet op tegen het dagelijks gebruiksgemak, lowlatency en precisie van de 510.

Kortom, gewoon wat zelfonderzoek doen, zoals ook beschreven staat in de de ForumFaq.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 11:02 ]

Dit topic is gesloten.