Feyenoord!
Het is retevet, supermooi en gewoon superkewl!
En kraak mensen niet af als ze niet meteen weten wat iets is.....
En kraak mensen niet af als ze niet meteen weten wat iets is.....
3Dmark is gewoon een mooi filmpje dat iedereen heeft,je ziet allemaal getallen, en er staat iets van fps, en cpuspeed heel mooi gedaan, en aan het einde van het filmpje laat het programma zien hoe goed jouw computer is in het laten zien van dat programmaatje, en dan geldt:
hoe minder punten hoe beter
hoe minder punten hoe beter
Don't You stare there, Operate!
Verwijderd
Ik heb maar 9 punten. WOW, hoef ik nog lang geen nieuwe kompjoeter. Een vriend van mij heeft een thundervogel 1000Mhz en die heeft 6600 punten, whoahahaaa die kan beter gaan upgraden dan
PC staat voor Prima CalculatorOp donderdag 21 december 2000 19:51 schreef Revolution het volgende:
Wat is een PC?
http://mrfloris.com
HAHAHAHA
traktor scratch!
Verwijderd
Laten we ook de beginners in het benchmarken respecteren. 3DMark2K is een benchmarkprogje (een goeie ook). Het kan je systeem testen op van alles en nog wat. Dit progje kent je systeemconfig een aantal punten toe. Je kan dus scores gaan vergelijken met andere pc`s.
Kijk op de site van madonion voor meer info.
WIl je nou meer van dit soort progjes hebben zoek dan eens naar Sandra Sisoft! Helemaal perfect.
Mauritz
Kijk op de site van madonion voor meer info.
WIl je nou meer van dit soort progjes hebben zoek dan eens naar Sandra Sisoft! Helemaal perfect.
Mauritz
Kom op zeg doe niet zo zielig, leg gewoon uit wat het is..... Domme vragen bestaan niet... domme antwoorden wel (zoals wel weer blijkt...)
Verwijderd
Oke effe serieus.
3DMark2000 is the latest installment in the popular 3DMark series. Combining DirectX7 support with completely new graphics, it continues to provide benchmark results that empower you to make informed upgrade decisions by delivering game content of tomorrow - today.
As with all MadOnion.com benchmarks, 3DMark2000 has been created in cooperation with all of the major 3D accelerator and processor manufacturers to provide you with the best possible and most reliable set of diagnostic tools. Also included is a completely new demo-mode, which demonstrates some of the latest innovations and advances that real-time 3D graphics can now offer.
Using Remedy Entertainment's acclaimed MAX-FX Technology, 3DMark2000 demonstrates how to maximize your 3D gaming performance by using real-world gaming technology to test your system's true game performance abilities.
3DMark2000 is the latest installment in the popular 3DMark series. Combining DirectX7 support with completely new graphics, it continues to provide benchmark results that empower you to make informed upgrade decisions by delivering game content of tomorrow - today.
As with all MadOnion.com benchmarks, 3DMark2000 has been created in cooperation with all of the major 3D accelerator and processor manufacturers to provide you with the best possible and most reliable set of diagnostic tools. Also included is a completely new demo-mode, which demonstrates some of the latest innovations and advances that real-time 3D graphics can now offer.
Using Remedy Entertainment's acclaimed MAX-FX Technology, 3DMark2000 demonstrates how to maximize your 3D gaming performance by using real-world gaming technology to test your system's true game performance abilities.
Verwijderd
goed manOp donderdag 21 december 2000 20:13 schreef xiphoid het volgende:
[..]
PC staat voor Prima Calculator
Verwijderd
3dMark is een programma waarmee je je 3d snelheid kan checken van je systeem, maar waar je ook gigantisch gefrustreerd van raakt als je eeN TB 1000Mhz hebt en een Ati Radeon ofzo (in ieder geval geen Gforce2Gts)
het is dus eigenlijk een slecht testprogramma, maar het ziet er leuk uit
het is dus eigenlijk een slecht testprogramma, maar het ziet er leuk uit
Verwijderd
Van mij mogen er ook wel meer van deze vragen komen ik weet ook nog niet zovele als veel mensen hier dus dan lijkt het zo of ik hiero de domste ben maar je meot gewoon alles vragen wat je wilt weten en dan maar hopen dat ieman deht hiet weet watn dat is niet altijd het geval.
Ja, sorry hoor, maar EENS, in een VER VERLEDEN, was dit een forum met kwaliteit en echte problemen. Nu vraagt 3/4 van de bezoekers wat een PC is en hoe hoog z'n proc. geklokt kan worden... Neem dan lekker een abo op ComputerIdee of ComputerTotaal voor de afgestudeerde Webwereld forummers, maar kom hier aub niet vragen wat 3DMark is... Pffff...:)
Na hard feelings hoor, maar dit vind ik te overdreven dom. Ik heb niks tegen mensen die het niet of nog niet weten, maar zoek het dan effe, en kom niet alles om de haverklap vragen...
Na hard feelings hoor, maar dit vind ik te overdreven dom. Ik heb niks tegen mensen die het niet of nog niet weten, maar zoek het dan effe, en kom niet alles om de haverklap vragen...
Verwijderd
nee hoior je lijkt helmaal niet de domstu maar zou wel als ik jou was maar veel vrage ook bij lessen nederlands vooral bij nederlandsOp donderdag 21 december 2000 23:22 schreef matthijs1985 het volgende:
Van mij mogen er ook wel meer van deze vragen komen ik weet ook nog niet zovele als veel mensen hier dus dan lijkt het zo of ik hiero de domste ben maar je meot gewoon alles vragen wat je wilt weten en dan maar hopen dat ieman deht hiet weet watn dat is niet altijd het geval.
Verwijderd
doe toch niet zo moeilijk man iedereen maakt hier toch wel eens een typfout. :r:r:r:r:r:rOp donderdag 21 december 2000 23:33 schreef RoLLeRCoaSTeR het volgende:
[..]
nee hoior je lijkt helmaal niet de domstu maar zou wel als ik jou was maar veel vrage ook bij lessen nederlands vooral bij nederlands
Pagina: 1