Als er weer dode pixels in zitten dan bel ik gewoon weer op, ik heb toch een no pixel waranty, kom op zeg
Het nare is dat het toch kan blijven gebeuren
En hoe ze het snelste aan het licht komen, geen idee, het varieert iig.
De ene dode pixel zie je sneller als de andere, waarom probeer je niet alles te doen ?

Dus gamen/film kijken/internetten
Maar wat meer over de laptop zelf, het is een erg mooie laptop om te zien en erg stijlvol/zakelijk naar mijn mening.
Bovendien is de case echt stevig, dus als je op de achterkant van het scherm drukt voelt het stevig aan + vervormt het beeld van voren niet.
Ik heb al wat aardig game's gedraait waaronder BF1942, BFVietnam, Farcry, veel Generals

, GTA:VC en noem het maar op.
Alles draait super op de standaard drivers, dus het zou zelfs nog beter kunnen draaien.
Over de batterijduur ben ik meer dan tevreden want het is toch vrij netjes hoelang je met zo iets kan werken ( meer info morgen ).
Nu het meest besproken item over deze laptop:
Het beeldscherm:
Het is een mooi beeldscherm, ik zag in het begin een beetje op tegen de resolutie, maar ik vind het echt super lekker werken in verhouding tot mijn 1024*768 CRT.
Maar voor de rest is er goed op te werken en ik heb weinig last van "de ideale kijkhoek issue", niet meer dan met andere laptops althans.
Het geluid van de boxen is goed genoeg om wat te luisteren maar daar houd het bij op, het is niet het mooie volle geluid uit je 5.1 surround boxjes, maar geweldig om naar te luisteren als je bezig bent.
De microfoon die er rechts in de hoek zit konden ze wel weg laten, ik kan mezelf er niet goed hoorbaar op maken
Jammer dit heeft de Jewel wel goed namelijk.
Maar ik ben zeker wel tevreden

Als iemand nog vragen heeft kan je ze gerust stellen.
ps. mijn 3DMark 2001 score was boven de 10000, ik weet het niet meer precies, zal het morgen ook ff posten tenzamen met de 3DMark 2003 score
[
Voor 75% gewijzigd door
Anoniem: 116949 op 20-08-2004 01:26
. Reden: Ik denk ik schrijf er gelijk ff wat meer ervaringen bij voor de liefhebber :P ]